Bliver nødt til at sige det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2012

Miin'Baby'Mus

frk andreasen skriver:

tillykke  de andre har forklaret dig det så vil ikke lige gentage det men endnu engang tillykke med de fine streger

knus tanja 9+5

Hehe mange tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

Ilya

Hvad du skal gøre??

Du skal nyde det og fejre det og råbe det til hele verden! (Ok, måske bare hviske det, men du ved!) Tag evt. ud og fejre det med kæresten (hvis der er en sådan ) og begynd at kigge efter babyting og redebygning, eller læs graviditetsbøger (gerne dem der følger fosteret uge for uge), da det gør det hele lidt mere håndgribeligt, så længe man ikke kan føle eller se noget endnu.  Nå ja, og gå en tur ned ad gågaden, hvis du har en sådan i nærheden, og mærk følelsen af, at hele verden er forandret, mens alle andre mennesker bare går rundt og ikke ved det. Hihi

Jeg selv blev ved med at teste igen og igen over de første par uger, bare for at se, jeps, den er stadig god nok, og har nu 6 tests, som alle siger det samme. Fjollet, javist, men også dejligt bekræftende og igen håndgribeligt.

Hvornår du skal fortælle det, må være helt op til dig selv. Nogle venter til efter nakkefoldsscanningen, så de er sikre på, at alt er som det skal være. Jeg selv kunne dog ikke holde bøtte. Det er dog endnu ikke udbasuneret på Facebook, og det bliver det nok heller aldrig, men det er jo en individuel sag.

Held og lykke, stort tillykke og hold os endelig opdaterede! 

Anmeld

20. maj 2012

Miin'Baby'Mus

Ilya skriver:

Hvad du skal gøre??

Du skal nyde det og fejre det og råbe det til hele verden! (Ok, måske bare hviske det, men du ved!) Tag evt. ud og fejr det med kæresten (hvis der er en sådan ) og begynd at kigge efter babyting og redebygning, eller læs graviditetsbøger (gerne dem der følger fosteret uge for uge), da det gør det hele lidt mere håndgribeligt, så længe man ikke kan føle eller se noget endnu.  Nå ja, og gå en tur ned ad gågaden, hvis du har en sådan i nærheden, og mærk følelsen af, at hele verden er forandret, mens alle andre mennesker bare går rundt og ikke ved det. Hihi

Jeg selv blev ved med at teste igen og igen over de første par uger, bare for at se, jeps, den er stadig god nok, og har nu 6 tests, som alle siger det samme. Fjollet, javist, men også dejligt bekræftende og igen håndgribeligt.

Hvornår du skal fortælle det, må være helt op til dig selv. Nogle venter til efter nakkefoldsscanningen, så de er sikre på, at alt er som det skal være. Jeg selv kunne dog ikke holde bøtte. Det er dog endnu ikke udbasuneret på Facebook, og det bliver det nok heller aldrig, men det er jo en individuel sag.

Held og lykke, stort tillykke og hold os endelig opdaterede! 

Haha hvor er du sød  Og ja der er en dejlig mand herhjemme, vi hyggede også med morgenbord og sådan 

Kan sagtens mærke en masse forandringer, har jeg kunne i noget tid  men i dag var bare en bekræftelse på hvad jeg allerede vidste. Og selvom jeg vidste det så væltede alle følelserne frem, vi er så glade 

Og ja, hele verdenene er forandret, så glæder mig til at se storbyen med nye øjne, alt vil jo se helt anderledes ud, det har du ret i  Det bliver nogle gode måneder jeg går i møde.

Anmeld

20. maj 2012

Muffin_girl

Norman skriver:

Har ikke kunne sove hele natten fordi at jeg skulle have test dag i dag  ..

Klokken 7 i morges vandrede jeg så ud på toilettet, huskede at tage testen og vupti  Så var den der, og den var der med det samme!

Ved slet ikke hvad jeg skal  Altså selvfølgelig skal jeg lige en tur til lægen, men hvad så? Er helt rundt for gulvet 

Mange gange tillykke  

Anmeld

20. maj 2012

Miin'Baby'Mus

AalborgPigen skriver:

Mange gange tillykke  

Mange tak 

Anmeld

20. maj 2012

Ilya

Norman skriver:

Haha hvor er du sød  Og ja der er en dejlig mand herhjemme, vi hyggede også med morgenbord og sådan 

Kan sagtens mærke en masse forandringer, har jeg kunne i noget tid  men i dag var bare en bekræftelse på hvad jeg allerede vidste. Og selvom jeg vidste det så væltede alle følelserne frem, vi er så glade 

Og ja, hele verdenene er forandret, så glæder mig til at se storbyen med nye øjne, alt vil jo se helt anderledes ud, det har du ret i  Det bliver nogle gode måneder jeg går i møde.

Ja for søren, det forstår jeg godt! Når man står med den test der, som bekræfter alle ens tanker og anelser, det er helt fantastisk og kæmpe stort!

Det bliver nogle helt fantastiske måneder! Jeg er også forholdsvist nygravid (ca. 9 uger) med min første, så det hele føles også stadig nyt her. 

Anmeld

20. maj 2012

maria_wlt

Norman skriver:

Har ikke kunne sove hele natten fordi at jeg skulle have test dag i dag  ..

Klokken 7 i morges vandrede jeg så ud på toilettet, huskede at tage testen og vupti  Så var den der, og den var der med det samme!

Ved slet ikke hvad jeg skal  Altså selvfølgelig skal jeg lige en tur til lægen, men hvad så? Er helt rundt for gulvet 

Jeg ville gå i gang med at spise folinsyre, fiskeolie og vitaminer.. Ingen rygning.

Meget få ting 

Anmeld

20. maj 2012

Miin'Baby'Mus

Ilya skriver:

Ja for søren, det forstår jeg godt! Når man står med den test der, som bekræfter alle ens tanker og anelser, det er helt fantastisk og kæmpe stort!

Det bliver nogle helt fantastiske måneder! Jeg er også forholdsvist nygravid (ca. 9 uger) med min første, så det hele føles også stadig nyt her. 

Uha, så er det også stadig nyt og spændende for dig, tillykke med det  ...

Jeg glæder mig også, og kæresten er med på den værste, han vil med til alting, tror virkelig vi får en rigtig hyggelig tid sammen 

Anmeld

20. maj 2012

Miin'Baby'Mus

maria_wlt skriver:

Jeg ville gå i gang med at spise folinsyre, fiskeolie og vitaminer.. Ingen rygning.

Meget få ting 

Stoppede med at ryge for 2 år siden, så det problem har jeg ikke. Og har spist folinsyre (gravidvittamin) i nogle uger nu  og når jeg husker det så tager jeg en fiskepille 

Anmeld

20. maj 2012

Ilya

Norman skriver:

Uha, så er det også stadig nyt og spændende for dig, tillykke med det  ...

Jeg glæder mig også, og kæresten er med på den værste, han vil med til alting, tror virkelig vi får en rigtig hyggelig tid sammen 

Tak, det er intet mindre end fantastisk.

Ahh samme her, farmand vil også bare være med til ALT, det er virkelig skønt! Det giver en helt ny form for samhørighed. Det er guld værd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.