Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Norman skriver: GHuHvaHvadsåsapagsagd Tak
GHuHvaHvadsåsapagsagd
Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dutti skriver: Hvad sagde din mor og søster til det ?Hvis altså du fortalte dem det i går ?
Hvad sagde din mor og søster til det ?Hvis altså du fortalte dem det i går ?
Altså min mor er sådan lidt hård i det da jeg sagde at vi skulle have en baby, så prøvede hun sådan ligesom bare at snakke videre selvom hun virkede glad Men så begyndte på min søster og tude, og så tudede mor også haha
Ja og både mor og søster aftalte også med det samme at de skulle ud og shoppe til baby, min mor går helt amok Men jeg vidste godt at de ville blive glade, men syntes det er fedt at jeg endelig kunne få min mor til at tude haha
Norman skriver: Altså min mor er sådan lidt hård i det da jeg sagde at vi skulle have en baby, så prøvede hun sådan ligesom bare at snakke videre selvom hun virkede glad Men så begyndte på min søster og tude, og så tudede mor også haha Ja og både mor og søster aftalte også med det samme at de skulle ud og shoppe til baby, min mor går helt amok Men jeg vidste godt at de ville blive glade, men syntes det er fedt at jeg endelig kunne få min mor til at tude haha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128