Bliver nødt til at sige det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2012

Miin'Baby'Mus

Dutti skriver:

Nogle vil helst at familien ved det tidligt så de evt har den ekstra støtte hvis det går galt . Andre vil selv stå med det .
Vi venter i hvert fald til efter scanning i uge 8 .

Intet er nødvendigt at købe før efter uge 20 barnevogn skal i nok bestille 2-3 mdr før termin . Ellers synes jeg det var rart at have seng, madras til vogn og seng, puslebord mv. klar .

Sådan noget som højstol, klapvogn og evt. kravlegård kan man ønske sig i dåbsgave eller til navngivningsfest .

Lidt tøj i de helt små størrelser samt små bleer og plejeprodukter er også godt at have klar og så skal alt tekstil jo vaskes før brug .

Men før uge 20 er det som sådan nødvendigt at købe noget, bare rigtig svært at lade være

Ja, min mor og søster kommer i dag, så de får det af vide og så tror jeg at resten må vente 

Årh ha ja, må hellere lave en liste 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

Miin'Baby'Mus

Joyce1986 skriver:

Rigtig stort Tillykke, så starter søndag morgen da godt Så kan du ringe til lægen i morgen og se om han vil bekræfte det (min ville ikke - fordi jeg fortalte jeg selv havde testet positiv, så han ville først se mig i uge 9 til vandre journalen )
Også bestemmer du helt selv hvornår du er klar til at fortælle folk om det, min mor fik det afvide samme dag som jeg testet positiv sviger familien fik det afvide i uge 9, og resten måtte vente til efter NF scanning .

Ja det er bare den  bedste søndag   Er helt oppe og køre ..

Min mor og søster får det også  af vide idag, resten må vente 

Anmeld

20. maj 2012

Miin'Baby'Mus

Mrs. skriver:

STORT tillykke!!!

Mange tak 

Anmeld

20. maj 2012

frk andreasen

Norman skriver:

Har ikke kunne sove hele natten fordi at jeg skulle have test dag i dag  ..

Klokken 7 i morges vandrede jeg så ud på toilettet, huskede at tage testen og vupti  Så var den der, og den var der med det samme!

Ved slet ikke hvad jeg skal  Altså selvfølgelig skal jeg lige en tur til lægen, men hvad så? Er helt rundt for gulvet 

tillykke  de andre har forklaret dig det så vil ikke lige gentage det men endnu engang tillykke med de fine streger

knus tanja 9+5

Anmeld

20. maj 2012

Camillos

Norman skriver:

Har ikke kunne sove hele natten fordi at jeg skulle have test dag i dag  ..

Klokken 7 i morges vandrede jeg så ud på toilettet, huskede at tage testen og vupti  Så var den der, og den var der med det samme!

Ved slet ikke hvad jeg skal  Altså selvfølgelig skal jeg lige en tur til lægen, men hvad så? Er helt rundt for gulvet 

Amen tillykke med det det er så stort weee

Anmeld

20. maj 2012

BigHope13

Kæmpe tillykke her også. Det så skønt for dig.

Anmeld

20. maj 2012

Camilla30

Stort tillykke!  Åh hvilken fantastisk følelse I princippet skal din læge ikke bruge oplysningen til noget og han/hun vil højest sandsynligt ikke se dig før uge 8-9, hvor du skal have lavet vandre jorunal. Jeg ringede til lægen da jeg var i uge 7 og fik så en tid 10 dage efter, men måske kan du selv have brug for at fortælle det til din læge i morgen, det blive ofte mere 'virkeligt' af at fortælle det til nogen   Ønsker dig al held og lykke og en rigtig god graviditet  Kram

Anmeld

20. maj 2012

Troldemommi

Stort Tillykke, kan så godt huske den følelse man fik da man så den positive test, det er helt uvirkeligt :-)

Ha en god dag

Monica

Anmeld

20. maj 2012

Miin'Baby'Mus

CBS skriver:

Stort tillykke!  Åh hvilken fantastisk følelse I princippet skal din læge ikke bruge oplysningen til noget og han/hun vil højest sandsynligt ikke se dig før uge 8-9, hvor du skal have lavet vandre jorunal. Jeg ringede til lægen da jeg var i uge 7 og fik så en tid 10 dage efter, men måske kan du selv have brug for at fortælle det til din læge i morgen, det blive ofte mere 'virkeligt' af at fortælle det til nogen   Ønsker dig al held og lykke og en rigtig god graviditet  Kram

Virkelig? Troede da at lægen selv lige skulle tjekke om den var god nok?

Og mange tak 

Anmeld

20. maj 2012

Miin'Baby'Mus

Monica P skriver:

Stort Tillykke, kan så godt huske den følelse man fik da man så den positive test, det er helt uvirkeligt :-)

Ha en god dag

Monica

Fuldstændig uvirkeligt  Skal vist lige vænne mig til tanken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.