Bliver nødt til at sige det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2012

Miin'Baby'Mus

Ilya skriver:

Tak, det er intet mindre end fantastisk.

Ahh samme her, farmand vil også bare være med til ALT, det er virkelig skønt! Det giver en helt ny form for samhørighed. Det er guld værd!

Det er dejligt når kæresten viser interesse, så føler jeg også at han kommer til at vise mere interesse for babyen når den er født.

Jeg ved da godt at han nok ikke får så meget ud af den, den kan jo ikke spille fodbold eller andet  Men nu tror jeg at han kan hygge sig med den lille lige meget hvad 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

Ilya

Norman skriver:

Det er dejligt når kæresten viser interesse, så føler jeg også at han kommer til at vise mere interesse for babyen når den er født.

Jeg ved da godt at han nok ikke får så meget ud af den, den kan jo ikke spille fodbold eller andet  Men nu tror jeg at han kan hygge sig med den lille lige meget hvad 

Ja nemlig, jeg ser det bestemt også kun som et godt tegn, at manden gider engagere sig så meget som muligt, og ikke udviser panik. Hehe.

Yep, fodbold bliver nok lidt svært lige pt., men med tiden kan han få den bedste fodboldmakker ever, som mener, han er verdens bedste fodboldspiller. Det tror jeg også, min forlovede glæder sig til.

Anmeld

20. maj 2012

Miin'Baby'Mus

Ilya skriver:

Ja nemlig, jeg ser det bestemt også kun som et godt tegn, at manden gider engagere sig så meget som muligt, og ikke udviser panik. Hehe.

Yep, fodbold bliver nok lidt svært lige pt., men med tiden kan han få den bedste fodboldmakker ever, som mener, han er verdens bedste fodboldspiller. Det tror jeg også, min forlovede glæder sig til.

Ja, der vil altid være masser af fodbold herhjemme, så han skal nok få tvunget ungen ind i fodbold haha  Den kinesiske kalender siger at vi skal have en dreng, så mon ikke at der kommer fodbold ind lige meget hvad 

Anmeld

20. maj 2012

La´chrissen

Norman skriver:

Har ikke kunne sove hele natten fordi at jeg skulle have test dag i dag  ..

Klokken 7 i morges vandrede jeg så ud på toilettet, huskede at tage testen og vupti  Så var den der, og den var der med det samme!

Ved slet ikke hvad jeg skal  Altså selvfølgelig skal jeg lige en tur til lægen, men hvad så? Er helt rundt for gulvet 

Tillykke

Anmeld

20. maj 2012

Miin'Baby'Mus

La´chrissen skriver:

Tillykke

Tak 

Anmeld

20. maj 2012

Ilya

Norman skriver:

Ja, der vil altid være masser af fodbold herhjemme, så han skal nok få tvunget ungen ind i fodbold haha  Den kinesiske kalender siger at vi skal have en dreng, så mon ikke at der kommer fodbold ind lige meget hvad 

Ja nemlig, det samme her, også selvom det bliver en pige.

Hvordan kan man se ud fra den kinesiske kalender, hvilket køn det bliver? Det lyder da ret sjovt. Vi tror begge to, at vores er en dreng, men det er ren fornemmelse. Nu må vi se!

Jeg Googler lige den kinesiske kalender.

Anmeld

20. maj 2012

Ilya

Norman skriver:

Dreng!

Anmeld

20. maj 2012

Miin'Baby'Mus

Ilya skriver:

Ja nemlig, det samme her, også selvom det bliver en pige.

Hvordan kan man se ud fra den kinesiske kalender, hvilket køn det bliver? Det lyder da ret sjovt. Vi tror begge to, at vores er en dreng, men det er ren fornemmelse. Nu må vi se!

Jeg Googler lige den kinesiske kalender.

Øh ja, du googler bare løs, du finder hurtigt ud af hvordan den fungere 

Anmeld

20. maj 2012

Miin'Baby'Mus

Ilya skriver:

Dreng!

Godt gået 

Anmeld

20. maj 2012

L&V

Norman skriver:

Har ikke kunne sove hele natten fordi at jeg skulle have test dag i dag  ..

Klokken 7 i morges vandrede jeg så ud på toilettet, huskede at tage testen og vupti  Så var den der, og den var der med det samme!

Ved slet ikke hvad jeg skal  Altså selvfølgelig skal jeg lige en tur til lægen, men hvad så? Er helt rundt for gulvet 

Stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.