Princesspigen skriver:
ikke for at kritisere hverken dig eller andre, men jeg syndes måske hurtigt de danske kvinder bliver for pyldret..
jeg er 16+4 idag og jeg bruger stadig alm schampoo, balsem, ansigts vask og hvad jeg ellers har lyst til.. selvfølgelig med måde og ikke overbrug..
det bekymrer mig ikke så meget.. jeg gider ikke give dyre domme for special produkter, det mener jeg altså ikke er nødveningt..
men bare min mening 
jeg ved ikke om jeg vil betegne det som overpylret... egentlig har jeg ikke rigtig en mening om hvad andre har af principper under deres graviditet. det må være folks egen sag
jeg synes selvfølgelig ikke at man som gravid skal drikke sig fuld osv. men ellers er det fuldstændig op til folk selv hvor "økologiske" de vil være.
Jeg har heller ikke skiftet noget som helst af mine dagligdags produkter ud
Dvs jeg bruger samme shampoo, balsam, body-wash, mascarra, ansigts creme, krops creme, hår-spray osv osv
at jeg så i forvejen kun bruger Nilens jord i sminke, er fordi at deres produkter simpelthen bare er så lækre, og holder helt vildt godt
men nu går jeg også sjællendt med andet end mascarra
jeg tror at man skal finde ud af hvad man selv har det godt med
og jeg kunne mærke indeni mig selv at jeg fik et hurtigt sus af lidt dårlig samvittighed fordi jeg ikke aner hvor skadeligt sådan en billig neglelak med 117 ting i er 
og så indrømmer jeg gerne at når hormonerne kører på højtryk, så har man vist en tendens til at tage tingene lidt tungere end de i virkeligheden er
men det må du vel også selv kende til? 
Anmeld