neglelak og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

VNB

c_rafn@hotmail.com skriver:

Der skal noget mere til, end en lille gang, især når du holder dig helt fra alt andet

det tror jeg også  

er også helt nede på jorden igen nu.. 

min kæreste fik sig et godt grin over hvor nervøs jeg har været 

det må være de satans hormoner.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

VNB

Annana89 skriver:

Her er et link til nogle der laver lakker til børn som også kan bruges af gravide. De er vandbaseret og skulle være fuldstændig giftfrie osv. Umiddelbart sys jeg det så godt nok ud!

http://www.piggypaint.com/product-info

arh ja! de er da super fine 

kunne godt være jeg skulle overveje at købe et par stykker  

Anmeld

1. maj 2012

VNB

ønskebarn74 skriver:

min læge sagde til mig at man kunne bruge alle typer, så længe man kun ramte neglene.. så tolmodighed min pige..  var hendes kommentar..

hehe jamen det er rigtig godt at høre!  

jeg ramte kun neglene. næsten da man kan jo aldrig undgå at der kommer en lile bitte smule ud i kanterne 

jeg er også helt rolig igen..  hormoner you know... 

tror altså ikke at der er sket bebsi noget 

Anmeld

1. maj 2012

VNB

StineW79 skriver:

Her har neglene også lige fået en gang lak, da vi sku til bryllup i weekenden. Her lever jeg efter devisen, alt med måde! Vh stine

og det tror jeg også er der helt rigtige at gøre  

jeg spiser f.eks også hvad jeg vil... og jeg tror helt ærligt ikke at det skader. med mindre man lever af f.eks. McD hver dag under hele sin graviditet  

Anmeld

1. maj 2012

VNB

blomst84 skriver:

Det skal jeg gøre bliver da vildt spændende med en baby igen må indrømme jeg er en lille bitte smule misundelig  

ja det bliver så spændende og hyggeligt!  

jeg kan godt forstå dig... jeg har selv været skruk LÆNGE! 

Anmeld

1. maj 2012

VNB

Princesspigen skriver:

ikke for at kritisere hverken dig eller andre, men jeg syndes måske hurtigt de danske kvinder bliver for pyldret..

jeg er 16+4 idag og jeg bruger stadig alm schampoo, balsem, ansigts vask og hvad jeg ellers har lyst til.. selvfølgelig med måde og ikke overbrug..

det bekymrer mig ikke så meget.. jeg gider ikke give dyre domme for special produkter, det mener jeg altså ikke er nødveningt..

men bare min mening

jeg ved ikke om jeg vil betegne det som overpylret... egentlig har jeg ikke rigtig en mening om hvad andre har af principper under deres graviditet. det må være folks egen sag  

jeg synes selvfølgelig ikke at man som gravid skal drikke sig fuld osv. men ellers er det fuldstændig op til folk selv hvor "økologiske" de vil være. 

Jeg har heller ikke skiftet noget som helst af mine dagligdags produkter ud Dvs jeg bruger samme shampoo, balsam, body-wash, mascarra, ansigts creme, krops creme, hår-spray osv osv

at jeg så i forvejen kun bruger Nilens jord i sminke, er fordi at deres produkter simpelthen bare er så lækre, og holder helt vildt godt men nu går jeg også sjællendt med andet end mascarra  

jeg tror at man skal finde ud af hvad man selv har det godt med og jeg kunne mærke indeni mig selv at jeg fik et hurtigt sus af lidt dårlig samvittighed fordi jeg ikke aner hvor skadeligt sådan en billig neglelak med 117 ting i er  

og så indrømmer jeg gerne at når hormonerne kører på højtryk, så har man vist en tendens til at tage tingene lidt tungere end de i virkeligheden er  men det må du vel også selv kende til? 

Anmeld

1. maj 2012

Princesspigen

VNB skriver:

jeg ved ikke om jeg vil betegne det som overpylret... egentlig har jeg ikke rigtig en mening om hvad andre har af principper under deres graviditet. det må være folks egen sag  

jeg synes selvfølgelig ikke at man som gravid skal drikke sig fuld osv. men ellers er det fuldstændig op til folk selv hvor "økologiske" de vil være. 

Jeg har heller ikke skiftet noget som helst af mine dagligdags produkter ud Dvs jeg bruger samme shampoo, balsam, body-wash, mascarra, ansigts creme, krops creme, hår-spray osv osv

at jeg så i forvejen kun bruger Nilens jord i sminke, er fordi at deres produkter simpelthen bare er så lækre, og holder helt vildt godt men nu går jeg også sjællendt med andet end mascarra  

jeg tror at man skal finde ud af hvad man selv har det godt med og jeg kunne mærke indeni mig selv at jeg fik et hurtigt sus af lidt dårlig samvittighed fordi jeg ikke aner hvor skadeligt sådan en billig neglelak med 117 ting i er  

og så indrømmer jeg gerne at når hormonerne kører på højtryk, så har man vist en tendens til at tage tingene lidt tungere end de i virkeligheden er  men det må du vel også selv kende til? 

helt iorden at du har det sådan og som jeg sagde jeg ville bestemt ikke træde på nogle

i forhold til hormonerne osv så nej kender jeg ikke endnu  nok lidt heldigt.. håber  7-9-13 at det ikke bliver så slemt for mig da jeg i forvejen er ret følsom..

symptomer har jeg masser af i forstand af opkast, kvalme, forstoppelse, ømme bryster osv.. men maven er endnu ikke vokset, ingen hormoner og den slaks..

men er jo os kun 16+4..  

Anmeld

2. maj 2012

Barbamama

VNB skriver:

hahaha åh ja tun  

jeg spiste dog både sushi, tun og alle mulige andre slags fisk under min graviditet med Viktor og han fejler ihvertfald ikke noget. 

derimod eeeelsker han fisk! 

Ha ha ha ha. Så er det DERFOR min datter ELSKER chokolade! Det kommer min søn også til nu....

Anmeld

2. maj 2012

Tona

VNB skriver:

Må man bruge neglelak som gravid?

Jeg blev lige total grebet af sommer-stemningen, og mens jeg sad ude i solen, fik både mine tær og fingre lige en gang fin sommerlak 

men nu sidder jeg så her bagefter og får helt dårlig samvittighed  

kan det skade baby? 

er kun i 6 uge.... og kan intet huske om neglelak fra min forrige graviditet.

Altså streng taget fra rådes det, men da jeg var gravid havde de på mit apotek sådan noget natur-neglelak som de sagde fra fri for skadelige stoffer og som jeg så valgte at bruge alligevel. Noget nær min eneste "synd"

Anmeld

2. maj 2012

VNB

Princesspigen skriver:

helt iorden at du har det sådan og som jeg sagde jeg ville bestemt ikke træde på nogle

i forhold til hormonerne osv så nej kender jeg ikke endnu  nok lidt heldigt.. håber  7-9-13 at det ikke bliver så slemt for mig da jeg i forvejen er ret følsom..

symptomer har jeg masser af i forstand af opkast, kvalme, forstoppelse, ømme bryster osv.. men maven er endnu ikke vokset, ingen hormoner og den slaks..

men er jo os kun 16+4..  

nej nej tager det slet heller ikke ilde op enhver har jo lov til sin egen mening  

ih hvor er du bare heldig at du ikke mærke til humør svingninger  det gør jeg helt vildt (men gjorde jeg også i første graviditet) det ene øjeblik kan jeg grine og være super glad, det næste øjeblik kan jeg være helt depri og bange for alt muligt...  det er ret belastende faktisk - især for kæresten 

men heldigvis mærker jeg så ikke ret meget til nogen andre ting.. har en lille bitte smule kvalme, og lidt ligament smerter. 

så er nok ret billigt slubbet også  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.