Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LotusCPH skriver: Hmm alt med måde men altså er selv neglelaktøs og har haft neglelak på under hele graviditeten og baby har det super fint Så altså vi ved jo det ikke er kemifrit - men altså der er så mange regler og ting
Hmm alt med måde men altså er selv neglelaktøs og har haft neglelak på under hele graviditeten og baby har det super fint Så altså vi ved jo det ikke er kemifrit - men altså der er så mange regler og ting
nemlig
der er så meget som er "farligt" når man er gravid...
man må helst heller ikke spise for meget salt.. men jeg lever af chips lige nu, fordi det tager min kvalme.. såeh...
men selvfølgelig tænker man da over om man skader sin lille bebsi i maven, og så er neglelak jo en fuldstændig overflydig ting som man i realiteten godt kan undvære hvis man nu ved at det ikke er så godt at bruge under graviditeten..
jeg må dog bare nyde de fine negle nu så længe de holder - for jeg tør ikke smørre nyt på da
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Barbamama skriver: Ja jeg tror også bare du skal tage det helt roligt. Men ja neglelakfjerner ville jeg heller ikke bevæge mig ud i. Det er giftigt stads!
Ja jeg tror også bare du skal tage det helt roligt.
Men ja neglelakfjerner ville jeg heller ikke bevæge mig ud i. Det er giftigt stads!
nej puha - det holder jeg mig helt 100 % fra
men ja, ud fra en samlet vurdering af alle jeres gode svar - så tror jeg også at jeg kan ånde lettet op, og slipper med forskrækkelsen...
VNB skriver: nej puha - det holder jeg mig helt 100 % fra men ja, ud fra en samlet vurdering af alle jeres gode svar - så tror jeg også at jeg kan ånde lettet op, og slipper med forskrækkelsen...
He he ja! Jeg kan huske da jeg var gravid med min datter, der midt i at jeg spiste tunmousse gik det op for mig at det ikke var godt at spise tun. Gik helt i panik ha ha ha. Og hun lever!
VNB skriver: nåe jaja, det kommer i min blodbane. Men måske ikke helt ud i bebsis endnu? tænker lidt, ligesom dem der har drukket sig fulde, og først finder ud af sent at de er gravide. der har jeg hørt at alkoholden ikke går i barnets blod, fordi moderkagen er meget primitiv indtil uge 8 ca. og ja præcis, folk der arbejder med neglelak står jo i det til daglig. så jeg håber og tror at denne ene eneste gang ikke gør skade... forhåbentlig jeg hverken ryger, drikker, går ikke med makeup og parfume osv osv... så det her med neglelakken var simpelthen bare en tanke-torsk fra min side og nu må jeg så bare hellere lade lakken ligge fremover
nåe jaja, det kommer i min blodbane. Men måske ikke helt ud i bebsis endnu?
tænker lidt, ligesom dem der har drukket sig fulde, og først finder ud af sent at de er gravide. der har jeg hørt at alkoholden ikke går i barnets blod, fordi moderkagen er meget primitiv indtil uge 8 ca.
og ja præcis, folk der arbejder med neglelak står jo i det til daglig.
så jeg håber og tror at denne ene eneste gang ikke gør skade... forhåbentlig
jeg hverken ryger, drikker, går ikke med makeup og parfume osv osv... så det her med neglelakken var simpelthen bare en tanke-torsk fra min side og nu må jeg så bare hellere lade lakken ligge fremover
Der skal noget mere til, end en lille gang, især når du holder dig helt fra alt andet
Her er et link til nogle der laver lakker til børn som også kan bruges af gravide. De er vandbaseret og skulle være fuldstændig giftfrie osv. Umiddelbart sys jeg det så godt nok ud!
http://www.piggypaint.com/product-info
Må man bruge neglelak som gravid? Jeg blev lige total grebet af sommer-stemningen, og mens jeg sad ude i solen, fik både mine tær og fingre lige en gang fin sommerlak men nu sidder jeg så her bagefter og får helt dårlig samvittighed kan det skade baby? er kun i 6 uge.... og kan intet huske om neglelak fra min forrige graviditet.
Må man bruge neglelak som gravid?
Jeg blev lige total grebet af sommer-stemningen, og mens jeg sad ude i solen, fik både mine tær og fingre lige en gang fin sommerlak
men nu sidder jeg så her bagefter og får helt dårlig samvittighed
kan det skade baby?
er kun i 6 uge.... og kan intet huske om neglelak fra min forrige graviditet.
min læge sagde til mig at man kunne bruge alle typer, så længe man kun ramte neglene.. så tolmodighed min pige.. var hendes kommentar..
Her har neglene også lige fået en gang lak, da vi sku til bryllup i weekenden. Her lever jeg efter devisen, alt med måde! Vh stine
VNB skriver: du må lige give din søster et lille kram fra mig det er bare rigtig dejligt at læse at der ikke sker noget ved denne her ene gang! ja jeg kan tydeligt huske nu, hvor bange man var for at der skulle ske den lille i maven noget. Det er jo en helt anden måde man er "nervøs" når først de er ude hos os. Men for dælen da, nu kommer det hele tilbage... jesus - så kan man gå her og være nervøs de næste 7-8 måneder...
du må lige give din søster et lille kram fra mig
det er bare rigtig dejligt at læse at der ikke sker noget ved denne her ene gang!
ja jeg kan tydeligt huske nu, hvor bange man var for at der skulle ske den lille i maven noget. Det er jo en helt anden måde man er "nervøs" når først de er ude hos os. Men for dælen da, nu kommer det hele tilbage... jesus - så kan man gå her og være nervøs de næste 7-8 måneder...
Det skal jeg gøre bliver da vildt spændende med en baby igen må indrømme jeg er en lille bitte smule misundelig
VNB skriver: Må man bruge neglelak som gravid? Jeg blev lige total grebet af sommer-stemningen, og mens jeg sad ude i solen, fik både mine tær og fingre lige en gang fin sommerlak men nu sidder jeg så her bagefter og får helt dårlig samvittighed kan det skade baby? er kun i 6 uge.... og kan intet huske om neglelak fra min forrige graviditet.
ikke for at kritisere hverken dig eller andre, men jeg syndes måske hurtigt de danske kvinder bliver for pyldret..
jeg er 16+4 idag og jeg bruger stadig alm schampoo, balsem, ansigts vask og hvad jeg ellers har lyst til.. selvfølgelig med måde og ikke overbrug..
det bekymrer mig ikke så meget.. jeg gider ikke give dyre domme for special produkter, det mener jeg altså ikke er nødveningt..
men bare min mening
Barbamama skriver: He he ja! Jeg kan huske da jeg var gravid med min datter, der midt i at jeg spiste tunmousse gik det op for mig at det ikke var godt at spise tun. Gik helt i panik ha ha ha. Og hun lever!
hahaha åh ja tun
jeg spiste dog både sushi, tun og alle mulige andre slags fisk under min graviditet med Viktor og han fejler ihvertfald ikke noget.
derimod eeeelsker han fisk!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128