neglelak og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.058 visninger
56 svar
2 synes godt om
1. maj 2012

VNB

Må man bruge neglelak som gravid?

Jeg blev lige total grebet af sommer-stemningen, og mens jeg sad ude i solen, fik både mine tær og fingre lige en gang fin sommerlak 

men nu sidder jeg så her bagefter og får helt dårlig samvittighed  

kan det skade baby? 

er kun i 6 uge.... og kan intet huske om neglelak fra min forrige graviditet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

babymus77

Jeg har faktisk tænkt det samme!!! Min datter skal snart konfimeres og gad godt have noget lak på futterne, i sandalerne:-)) Men ved faktisk ikke om man må??

Anmeld

1. maj 2012

L&V

VNB skriver:

Jeg blev lige total grebet af sommer-stemningen, og mens jeg sad ude i solen, fik både mine tær og fingre lige en gang fin sommerlak 

kan det skade baby? 

Ved ikke om man kan sige at babyen disideret tager skade men man fraråder det..

Anmeld

1. maj 2012

VNB

babymus77 skriver:

Jeg har faktisk tænkt det samme!!! Min datter skal snart konfimeres og gad godt have noget lak på futterne, i sandalerne:-)) Men ved faktisk ikke om man må??

jeg kommer også helt i tvivl nu... 

sikke noget tis... 

glemte lige for en kort stund at jeg var gravid, og tanken kom først til mig bagefter  

Anmeld

1. maj 2012

VNB

Ved ikke om man kan sige at babyen disideret tager skade men man fraråder det..

ej gør man?  

puha nu har jeg det da endnu mere skidt... tænkte slet ikke lige over at jeg var gravid for en kort stund... sad bare der og så på mine grimme vinter tær som trængte til en makeover  

hmm håber da godt nok ikke at der er sket noget ved det... må hellere lade vær en anden gang så 

Anmeld

1. maj 2012

L&V

VNB skriver:

ej gør man?  

puha nu har jeg det da endnu mere skidt... tænkte slet ikke lige over at jeg var gravid for en kort stund... sad bare der og så på mine grimme vinter tær som trængte til en makeover  

hmm håber da godt nok ikke at der er sket noget ved det... må hellere lade vær en anden gang så 

En enkelt gang sker der ikke noget ved- alt med måde du ved Men køb noget der er acetonefri også går du bare amok Det trænger ikke ind gennem neglen men gennem huden så vidt jeg ved

Anmeld

1. maj 2012

VNB

Månsson skriver:

En enkelt gang sker der ikke noget ved- alt med måde du ved Men køb noget der er acetonefri også går du bare amok Det trænger ikke ind gennem neglen men gennem huden så vidt jeg ved

det er heldigvis ikke kommet på huden... kun neglene  

har prøvet at søge på sundhedsstyrrelsens hjemmeside, men der står ikke rigtig noget.. 

nå - sket er sket! det vil jo være endnu værre at tage det af igen nu 

Anmeld

1. maj 2012

L&V

VNB skriver:

det er heldigvis ikke kommet på huden... kun neglene  

har prøvet at søge på sundhedsstyrrelsens hjemmeside, men der står ikke rigtig noget.. 

nå - sket er sket! det vil jo være endnu værre at tage det af igen nu 

Det står i go kemi La du bare det blive på

Anmeld

1. maj 2012

Mor til L&S

VNB skriver:

kan det skade baby? 

Tja, jeg ved det faktisk heller ikk...

Men jeg har købt en neglelak fra Nilens jord som er parfume og paraben fri Den er kommet på mine negle på mine blege fødder

Anmeld

1. maj 2012

VNB

Mor til Liva skriver:

Tja, jeg ved det faktisk heller ikk...

Men jeg har købt en neglelak fra Nilens jord som er parfume og paraben fri Den er kommet på mine negle på mine blege fødder

ja Nilens jord er rigtig godt alt mit sminke er også derfra. 

så jeg må nok hellere købe en neglelak også.. tvivler på at den jeg har taget på idag er særlig "sund"... 

er lidt træt af det lige nu... det er jo her i starten af graviditeten fosteret er mest sårbar...  

hvordan kan man "glemme" at man er gravid... Doooh! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.