Ja afsløret kæresten i badet godt i gang med Onani!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

TeamRocket

Det kan jeg altså ikke se noget galt i. Vi er gift herhjemme men jeg har ikke ejerskab over hans krop eller omvendt- og ind imellem kan jeg da også godt have lyst til at komme uden at have lyst til p*k og så ordner jeg det selv. Det har mænd da også lov til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Guldimaven

Anonym skriver:

Ja blev bare  lidt ked af det.. fordi han ikke har haft lyst til sex med mig i 14 dages tid.. og så gør han det selv! og jeg er endelig kommet ovenpå og har fået min lyst tilbage. 

Ja, det er da også træls nu du lige havde lyst! :-) 

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Kan ikke forstå hvorfor du tror det ene udelukker det andet?
Jeg kan da sagtens selv lette trykket i løbet af en dag og stadig dyrke sex med min mand om aftenen.

det er fordi mit behov ikke er så stort at jeg vil flere gange på en dag...  Så er min energi brugt de næste dage.. Ligesom hans energi forsvinder efter en spiller.. Så jeg mener bare lidt at det mindsker vores sexliv at gøre det seperat i stedet for sammen?  

Du vil nok ikke føle dig stødt over det, fordi du sikkert får dækket dit behov derhjemme? Men det gør jeg jo altså ikke.. 

Anmeld

25. april 2012

anynom

Anonym skriver:

det er fordi mit behov ikke er så stort at jeg vil flere gange på en dag...  Så er min energi brugt de næste dage.. Ligesom hans energi forsvinder efter en spiller.. Så jeg mener bare lidt at det mindsker vores sexliv at gøre det seperat i stedet for sammen?  

Du vil nok ikke føle dig stødt over det, fordi du sikkert får dækket dit behov derhjemme? Men det gør jeg jo altså ikke.. 

Ved ikke om jeg får dækket mit behov herhjemme, det gør jeg da nok, det kan lige så godt være "for egen hånd" som det kan være af min mand.

Du skrev det er 14 dage siden sidst, kan det passe?

Anmeld

25. april 2012

Guldimaven

TeamRocket skriver:

Det kan jeg altså ikke se noget galt i. Vi er gift herhjemme men jeg har ikke ejerskab over hans krop eller omvendt- og ind imellem kan jeg da også godt have lyst til at komme uden at have lyst til p*k og så ordner jeg det selv. Det har mænd da også lov til.

Lige præcis!

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Ved ikke om jeg får dækket mit behov herhjemme, det gør jeg da nok, det kan lige så godt være "for egen hånd" som det kan være af min mand.

Du skrev det er 14 dage siden sidst, kan det passe?

Jae det passer meget godt? ... og så er det altså ikke sjovt han klarede  det selv en tidlig morgen, nu jeg har givet udtryk for den sidste uge,  hver dag at jeg har lyst.. 

Anmeld

25. april 2012

anynom

Anonym skriver:

Jae det passer meget godt? ... og så er det altså ikke sjovt han klarede  det selv en tidlig morgen, nu jeg har givet udtryk for den sidste uge,  hver dag at jeg har lyst.. 

14 dage i mine øjne er ikke så lang tid. Men ved godt, at det kan føles som evigheder når man selv har lyst Vi havde en periode på et tidspunkt hvor vi dyrkede sex hver 3. måned cirka, dét er længe.

Der kan være 1000 årsager, men det er næppe på grund af dig.

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

nej, men det er igen hvor forskellige vi er. Ville virkelig godt onde ham det, hvis han bare foregav han havde lyst til mig lidt oftere.. synes jeg er i underskud.. Men som jeg har skrevet tidligere. Så må jeg se i øjnene det er ok at gøre det selv og begynde på det, hvis altså jeg snart kan huske hvordan man gør . Har altid tænkt på ham, og synes det er synd for ham hvis jeg tilfredsstiller mig selv, og slet ikke har lyst til ham, hvis han kommer hjem og har lyst? Det har holdt mig tilbage fra at tilfredsstille mig selv.

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

14 dage i mine øjne er ikke så lang tid. Men ved godt, at det kan føles som evigheder når man selv har lyst Vi havde en periode på et tidspunkt hvor vi dyrkede sex hver 3. måned cirka, dét er længe.

Der kan være 1000 årsager, men det er næppe på grund af dig.

Okay, derude har vi også været.. hvor der har været 2-3 mdr imellem og det ønsker jeg virkelig ikke igen.. Men ja tror det var min frustration der gjorde jeg skrev indlægget + en kæmpe lortedag på job osv! Som bare har fået mig til at føle mig utilstrækkelig  ulykkelig osv.. gravidtets hormonerne hjælper vidst også det hele lidt på vej.. 

Anmeld

25. april 2012

anynom

Anonym skriver:

Okay, derude har vi også været.. hvor der har været 2-3 mdr imellem og det ønsker jeg virkelig ikke igen.. Men ja tror det var min frustration der gjorde jeg skrev indlægget + en kæmpe lortedag på job osv! Som bare har fået mig til at føle mig utilstrækkelig  ulykkelig osv.. gravidtets hormonerne hjælper vidst også det hele lidt på vej.. 

Åh, kan godt huske de hormoner.

Må hellere advare - det kan godt blive meget værre efter jeres lille er kommet til verden. Så bliver søvn lige pludselig er stooooor prioritet (vi dyrkede slet ikke sex, hverken alene eller sammen de først tre måneder pga søvnmangel).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.