ALLE mænd onanerer! Også dem der siger at de ikke gør det.
Jeg kan godt forstå at det er supernederen at lægge op til sex og blive afvist, for derefter at se kæresten gokke den af i badet. Det ville jeg også blive ked af.
Men du må forstå at det at have sex med et andet menneske og det at have sex med sig selv er to forskellige ting. Det er meget nemmere, mindre energikrævende og også mindre psykisk krævende at have sex med sig selv end med et andet menneske. Så det at han gokker den af i badet behøver ikke at betyde at han ikke synes at du er lækker og tænder på dig. Han havde bare ikke lige overskud til at have sex med dig i morges.
Hvis det har været et generelt problem under din graviditet, eller bliver ved med at være det, at han ikke har lyst til dig. Så synes jeg at I skal tage en stille og rolig snak om det. Men hvis det bare er i dag, eller en gang imellem, og jeres sexliv ellers er OK, så lad det være ved dét.
Som sagt kan jeg godt se at det var en uheldig situation i morges, men jeg synes virkelig ikke at der er nogen grund til at være nede over at han onanerer. Som sagt - det gør alle mænd - og langt de fleste kvinder - også selvom de er i parforhold. Og please lad være med at få ham til at føle skyld over det, for det ville godt nok være synd for ham.
Anmeld