Ja afsløret kæresten i badet godt i gang med Onani!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

Anonym trådstarter

Timse skriver:

Han kan sagten have lyst til dig, men måske er han virkelig træt, men samtidig liderlig, og så er det bare "nemmere" at få det overstået.

Jeg kan godt forstå at du bliver ked af det, men snak med ham, for tror da bestemt ikke han har gjort det for at såre dig.

Jeg har selv lidt utrolig meget af kvalme,opkast og træthed og har overhovet ikke haft lyst til sex (bevægelser samt energi) men har da stadig været tændt, og har defor klaret det selv, men man skal selvfølgelig være enige om sådan noget i et forhold synes jeg, men når det er sagt, så skal man også stadig have ret til et privatliv

Håber ikke det blev alt for rodet, og håber i finder ud af det sammen

Ja forstår dig godt, og dit synspunkt... men han er træt hele tiden, ellers er der en serie i tv'et , selv på DVD, der kan være mere spændende... 

forstår det med privatlivet.. problemet er nok jeg aldrig ville praktisere det selv uanset hvornår i et parforhold, da jeg vil være bange for jeg sårer ham? 

Har nemlig på fornemmelsen at han vil reagere på samme måde som jeg har gjort... 

Tjae men tak for din mening.. det er altid godt at få banket noget nyt ind i knolden ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Timse

Anonym skriver:

Ja forstår dig godt, og dit synspunkt... men han er træt hele tiden, ellers er der en serie i tv'et , selv på DVD, der kan være mere spændende... 

forstår det med privatlivet.. problemet er nok jeg aldrig ville praktisere det selv uanset hvornår i et parforhold, da jeg vil være bange for jeg sårer ham? 

Har nemlig på fornemmelsen at han vil reagere på samme måde som jeg har gjort... 

Tjae men tak for din mening.. det er altid godt at få banket noget nyt ind i knolden ..

Vil bare lige tilføje at er det hele tiden som du skriver, så synes jeg bestemt ikke det er iorden!

Anmeld

25. april 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

præcis det er også sådan jeg har det . Synes også bare det er et lidt pineligt emne at tage op.. Men han burde da kunne tænke sig selv til at det måske er sådan noget han kan gøre, når jeg ikke er hjemme? 

Det er nok alligevel bedst at få snakket om det

Som B&J skriver, så kan det jo være at han er nervøs for om den lille kan "mærke det"

Prøv at snak med ham, og sig det som det er, at det er okay han gør det, men du bliver ked af det, når det foregår mens du er hjemme!

Anmeld

25. april 2012

Krussedulle

Fejl

Anmeld

25. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville aldrig blive sur over sådan noget. Tror bare det er sådan det er med mænd, også ka de ellers prøve at benægte det alt det de vil! De ska bare lige ha lov til selv at lette trykket engang i mellem! 

Jeg var bare kommet med en kvik bemærkning om, om han sku ha en hånd med eller at jeg da lige ville lægge mig ind og vente på ham også ellers gi ham en lille kvikky! Vh stine

Anmeld

25. april 2012

modesty

ALLE mænd onanerer! Også dem der siger at de ikke gør det. 

Jeg kan godt forstå at det er supernederen at lægge op til sex og blive afvist, for derefter at se kæresten gokke den af i badet. Det ville jeg også blive ked af.

Men du må forstå at det at have sex med et andet menneske og det at have sex med sig selv er to forskellige ting. Det er meget nemmere, mindre energikrævende og også mindre psykisk krævende at have sex med sig selv end med et andet menneske. Så det at han gokker den af i badet behøver ikke at betyde at han ikke synes at du er lækker og tænder på dig. Han havde bare ikke lige overskud til at have sex med dig i morges.

Hvis det har været et generelt problem under din graviditet, eller bliver ved med at være det, at han ikke har lyst til dig. Så synes jeg at I skal tage en stille og rolig snak om det. Men hvis det bare er i dag, eller en gang imellem, og jeres sexliv ellers er OK, så lad det være ved dét.

Som sagt kan jeg godt se at det var en uheldig situation i morges, men jeg synes virkelig ikke at der er nogen grund til at være nede over at han onanerer. Som sagt - det gør alle mænd - og langt de fleste kvinder - også selvom de er  i parforhold. Og please lad være med at få ham til at føle skyld over det, for det ville godt nok være synd for ham.

Anmeld

25. april 2012

bobbles

Øh kan ikke se hvad problemet er?! jeg synes det er fint og helt normalt hvis ens kæreste lige tager en spiller. Det har jeg ingen problemer med og kan ikke se noget galt i det

Anmeld

25. april 2012

Guldimaven

Jeg kan helt ærlig heller ikke se problemet, hvis han vil onanere så lad ham da gøre det! Det betyder jo ikke han ikke har lyst til dig, og ikke elsker dig, han havde måske bare lige mest lyst til at ordne det selv lige i øjeblikket. :-) op med humøret, alle mænd ornanere kæreste eller ej! 

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er i 15 graviditets uge, og har faktisk haft en rimeligt sexbehov de sidste dage! Og har haft lyst til min kæreste! imorges inden job tænker jeg vi kunne da lige putte en lille gang og sådan. Men han springer ud af sengen, og går i bad uden at spørge om jeg vil med. Det fint nok, så har han bare ikke lyst tænker jeg! 

Jeg skal tisse som en gal og går derfor ud for at lette vandet men ville lige kigge bag badeforhænget.. og Ja der står han, vender sig så hurtigt om så jeg kun kan se RØVEN og han tror ikke jeg ser hvad han har haft gang i... Spurgte ham direkte "Hva' øe leger du?" "Ja siger han så, det var ikke meningen du skulle se det!" 

Føler mig ærligtalt rimelig stødt på min kvindelighed og synes det er rigtig tarveligt! Har faktisk ikke lyst til han kommer hjem fra job! Gider ikke kigge på ham! Ja er gravid! men kan det virkelig være mine hormoner der gør mig så ked af det?! Synes bare ikke det iorden han gør det, når jeg er hjemme? 

Hvad synes i ? 

Har konfronteret ham med det og straks griner han bare og siger: Jamen lille skat det har intet med dig at gøre... 

Spurgte ham så hvofor han så ikke gjorde noget ved mig i stedet: Så svarede han Det kan jeg ikke svare på?. 

Altså, han kunne i det mindste bare sige han var liderlig og længere er den ikke.. 

Men tror måske jeg skulle begynde at praktisere det selv lidt. For ærlig talt sex sker så sjældent efterhånden, at når vi endelig gør det, har jeg umådelig svært ved at komme i stemning, og få en orgasme?! .. 

Det kunne være han skulle ha noget af sin egen medicin, og så kunne jeg da komme i træning igen... 

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Guldimaven skriver:

Jeg kan helt ærlig heller ikke se problemet, hvis han vil onanere så lad ham da gøre det! Det betyder jo ikke han ikke har lyst til dig, og ikke elsker dig, han havde måske bare lige mest lyst til at ordne det selv lige i øjeblikket. :-) op med humøret, alle mænd ornanere kæreste eller ej! 

Ja blev bare  lidt ked af det.. fordi han ikke har haft lyst til sex med mig i 14 dages tid.. og så gør han det selv! og jeg er endelig kommet ovenpå og har fået min lyst tilbage. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.