Ja afsløret kæresten i badet godt i gang med Onani!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.261 visninger
58 svar
0 synes godt om
25. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg er i 15 graviditets uge, og har faktisk haft en rimeligt sexbehov de sidste dage! Og har haft lyst til min kæreste! imorges inden job tænker jeg vi kunne da lige putte en lille gang og sådan. Men han springer ud af sengen, og går i bad uden at spørge om jeg vil med. Det fint nok, så har han bare ikke lyst tænker jeg! 

Jeg skal tisse som en gal og går derfor ud for at lette vandet men ville lige kigge bag badeforhænget.. og Ja der står han, vender sig så hurtigt om så jeg kun kan se RØVEN og han tror ikke jeg ser hvad han har haft gang i... Spurgte ham direkte "Hva' øe leger du?" "Ja siger han så, det var ikke meningen du skulle se det!" 

Føler mig ærligtalt rimelig stødt på min kvindelighed og synes det er rigtig tarveligt! Har faktisk ikke lyst til han kommer hjem fra job! Gider ikke kigge på ham! Ja er gravid! men kan det virkelig være mine hormoner der gør mig så ked af det?! Synes bare ikke det iorden han gør det, når jeg er hjemme? 

Hvad synes i ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Timse

Jeg er nødt til at spørge hvorfor det ikke er iorden?

Anmeld

25. april 2012

Dreamer1987

Anonym skriver:

Jeg er i 15 graviditets uge, og har faktisk haft en rimeligt sexbehov de sidste dage! Og har haft lyst til min kæreste! imorges inden job tænker jeg vi kunne da lige putte en lille gang og sådan. Men han springer ud af sengen, og går i bad uden at spørge om jeg vil med. Det fint nok, så har han bare ikke lyst tænker jeg! 

Jeg skal tisse som en gal og går derfor ud for at lette vandet men ville lige kigge bag badeforhænget.. og Ja der står han, vender sig så hurtigt om så jeg kun kan se RØVEN og han tror ikke jeg ser hvad han har haft gang i... Spurgte ham direkte "Hva' øe leger du?" "Ja siger han så, det var ikke meningen du skulle se det!" 

Føler mig ærligtalt rimelig stødt på min kvindelighed og synes det er rigtig tarveligt! Har faktisk ikke lyst til han kommer hjem fra job! Gider ikke kigge på ham! Ja er gravid! men kan det virkelig være mine hormoner der gør mig så ked af det?! Synes bare ikke det iorden han gør det, når jeg er hjemme? 

Hvad synes i ? 

Hej med dig. 

Jeg har stået i samme situation ikke at være gravid men det at opdage det når jeg har været hjemme. 

Jeg blev også ked af det og spurgte ham om hvis han endelig skulle gøre det og måske ikke ville have direkte sex med mig så kunne han gøre det foran mig og så fik jeg jo også noget ud af det altså det at være ned. 

Håber i finder ud af det

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Timse skriver:

Jeg er nødt til at spørge hvorfor det ikke er iorden?

fordi jeg synes da så han skal have lyst til mig! og gide mig! men det er da meget nemmere at rive sig i p... åbenbart! 

Og det gør mig da ked af det, eftersom jeg har efterlyst lidt sex, men han siger han er for træt? 

Tror da helt sikkert også hvis jeg lå og var i gang med onani en dag han kom hjem, ville synes det var meget underligt? 

Jeg er bare så Bange for han ikke har lyst til mig  og min holdning er lidt at han godt kunne gøre det, når jeg IKKE er hjemme... 

Anmeld

25. april 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Hvad synes i ? 

Jeg forstår altså godt at du bliver ked af, at han bare springer ud af sengen, for at tilfredstille sig selv, mens du ligger i rummet ved siden af!

Og det kan da godt være at dine hormoner gør det værre?!

Men jeg ville sgu nok også føle mig lidt stødt!

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Dreamer1987 skriver:

Hej med dig. 

Jeg har stået i samme situation ikke at være gravid men det at opdage det når jeg har været hjemme. 

Jeg blev også ked af det og spurgte ham om hvis han endelig skulle gøre det og måske ikke ville have direkte sex med mig så kunne han gøre det foran mig og så fik jeg jo også noget ud af det altså det at være ned. 

Håber i finder ud af det

Okay, ja for synes faktisk det er ubehageligt og lidt hmmm underligt? og forstår ikke hvorfor onani kan være bedere end sex? Men det er vel noget vi kvinder bare ikke forstår... åbenbart.. og hvorfor holde det skjult så.. 

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Jeg forstår altså godt at du bliver ked af, at han bare springer ud af sengen, for at tilfredstille sig selv, mens du ligger i rummet ved siden af!

Og det kan da godt være at dine hormoner gør det værre?!

Men jeg ville sgu nok også føle mig lidt stødt!

præcis det er også sådan jeg har det . Synes også bare det er et lidt pineligt emne at tage op.. Men han burde da kunne tænke sig selv til at det måske er sådan noget han kan gøre, når jeg ikke er hjemme? 

Anmeld

25. april 2012

B&J

jeg syntes du skal få en god og lang snak omkring det hele...

måske er han  bare bange for at gøre den lille ondt du har inde i maven sådan er det jo nogle mænd der har det...

og jeg ville også blive ked af det så forstår dig godt...

håber i finder en løsning

Anmeld

25. april 2012

Timse

Anonym skriver:

fordi jeg synes da så han skal have lyst til mig! og gide mig! men det er da meget nemmere at rive sig i p... åbenbart! 

Og det gør mig da ked af det, eftersom jeg har efterlyst lidt sex, men han siger han er for træt? 

Tror da helt sikkert også hvis jeg lå og var i gang med onani en dag han kom hjem, ville synes det var meget underligt? 

Jeg er bare så Bange for han ikke har lyst til mig  og min holdning er lidt at han godt kunne gøre det, når jeg IKKE er hjemme... 

Han kan sagten have lyst til dig, men måske er han virkelig træt, men samtidig liderlig, og så er det bare "nemmere" at få det overstået.

Jeg kan godt forstå at du bliver ked af det, men snak med ham, for tror da bestemt ikke han har gjort det for at såre dig.

Jeg har selv lidt utrolig meget af kvalme,opkast og træthed og har overhovet ikke haft lyst til sex (bevægelser samt energi) men har da stadig været tændt, og har defor klaret det selv, men man skal selvfølgelig være enige om sådan noget i et forhold synes jeg, men når det er sagt, så skal man også stadig have ret til et privatliv

Håber ikke det blev alt for rodet, og håber i finder ud af det sammen

Anmeld

25. april 2012

mpr

Anonym skriver:

Hvad synes i ? 

Syntes det er synd for dig Jeg ville selv blive rigtig ked af det hvis min kæreste gjorde det... Det ville for mig betyde at jeg ikke var god nok :s og hvis du ligefrem har efterspurgt sex så syntes jeg det er fesent! Hvorfor havde han så ikke foreslået at du kunne gøre det på ham i stedet? Altså hvis han ikke lige havde overskud til rigtig sex.. Det anede syntes jeg er øv at opdage :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.