Ja afsløret kæresten i badet godt i gang med Onani!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

Anonym trådstarter

Frøken Christiansen skriver:

Øh kan ikke se hvad problemet er?! jeg synes det er fint og helt normalt hvis ens kæreste lige tager en spiller. Det har jeg ingen problemer med og kan ikke se noget galt i det

Nej, så må jeg jo også bare ordne det selv når jeg har lyst... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Det er nok alligevel bedst at få snakket om det

Som B&J skriver, så kan det jo være at han er nervøs for om den lille kan "mærke det"

Prøv at snak med ham, og sig det som det er, at det er okay han gør det, men du bliver ked af det, når det foregår mens du er hjemme!

vi har snakket om det.. har skrevet en opdatering lidt længere nede... fik ikke ret meget ud af det. .. fik dog sagt til ham han meget gerne måtte pakke den sammen når jeg var hjemme.. og klarer det selv når jeg ikke var hjemme, for så vidste jeg jo ikke noget..

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Syntes det er synd for dig Jeg ville selv blive rigtig ked af det hvis min kæreste gjorde det... Det ville for mig betyde at jeg ikke var god nok :s og hvis du ligefrem har efterspurgt sex så syntes jeg det er fesent! Hvorfor havde han så ikke foreslået at du kunne gøre det på ham i stedet? Altså hvis han ikke lige havde overskud til rigtig sex.. Det anede syntes jeg er øv at opdage :/

Jae godt spørgsmål, det fik mig også til at føle mig utilstrækkelig. Men her til eftermiddag sagde han det intet havde med mig at gøre.. og han ikke kunne forklare hvorfor han lige gjorde det. Bullshit.. man onanerer vel hvis man er liderlig.. 

Tror det er tid til Payback, så får jeg i det mindste et eller andet med mig selv haha

Anmeld

25. april 2012

SjeBets

altså hvis jeg var blevet afvist og tog manden i at tage en spiller så var jeg også blevet stor tøsefornærmet. MEN ... for mange mænd er det at tage en spiller bare ikke det samme som sex, det kan slet ikke sammenlignes, så for ham er det at han har afvist dig, og så derefter taget sig en spiller, det har intet med hinanden at gøre. 

Anmeld

25. april 2012

Maja88

jeg ville da blive mere ked af det hvis han havde sex med mig uden at have hovedet med.. nogen gange har man bare behov for at lette trykket uden alle mulige dikke darer

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

altså hvis jeg var blevet afvist og tog manden i at tage en spiller så var jeg også blevet stor tøsefornærmet. MEN ... for mange mænd er det at tage en spiller bare ikke det samme som sex, det kan slet ikke sammenlignes, så for ham er det at han har afvist dig, og så derefter taget sig en spiller, det har intet med hinanden at gøre. 

jamen hvis det at tage en spiller og sex ikke har  noget med hinanden at gøre, hvad er der så godt ved at tage en spiller? Så kan man da lige så godt lade være? Desværre er han svær at tale med, har aldrig været meget for at tale om sex og fantasier og sådan,da han bliver flov. Så har aldrig fået forklaret hvad der er anderledes.. 

Anmeld

25. april 2012

anynom

Kan heller ikke helt se problemet - der er stor forskel på lyst til sin partner og til sig selv.

Du skriver, at så må du bare selv gøre det som om det er en hævnaktion? Helt ærligt, hvor gammel er du?

Anmeld

25. april 2012

SjeBets

Anonym skriver:

jamen hvis det at tage en spiller og sex ikke har  noget med hinanden at gøre, hvad er der så godt ved at tage en spiller? Så kan man da lige så godt lade være? Desværre er han svær at tale med, har aldrig været meget for at tale om sex og fantasier og sådan,da han bliver flov. Så har aldrig fået forklaret hvad der er anderledes.. 

Ja jeg ved det ikke, i og med jeg ikke er en mand, men min mand siger at tage en spiller er nemt, hurtigt, han skal ikke tænke og han ved lige præcis hvad han skal gøre for at komme, så en spiller er lig hurtig udløsning. sex med mig er lang tid, mere nydelse og det er fokus på en anden(mig) og på min nydelse, det er mig der får ham til at komme, og jeg kender ikke hans krop som han selv gør, så det tager længere tid. 

jeg kan sige min mand kan tage en spiller og stadig gide sex, hvis det var mig og jeg tog mig en "spiller" så gad jeg sq ikke sex bagefter. 

Det er bare ikke det samme for mange mænd, ( siger ikke alle)

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Kan heller ikke helt se problemet - der er stor forskel på lyst til sin partner og til sig selv.

Du skriver, at så må du bare selv gøre det som om det er en hævnaktion? Helt ærligt, hvor gammel er du?

Jeg er gammel nok ... Desuden er det ikke ment som en Hævn aktion! men jeg er faktisk pænt trængende efterhånden og hvis han kan, så kan jeg vel egentlig også?,Uden at skænke ham en tanke, eller have ondt af han ikke får noget?  det er bare en grænse jeg skal overskride, nu da jeg altid har haft den holdning, at når man har en partner, skal man da ikke gøre det selv, da partneren skal have glæden af den lyst man har!?

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

Ja jeg ved det ikke, i og med jeg ikke er en mand, men min mand siger at tage en spiller er nemt, hurtigt, han skal ikke tænke og han ved lige præcis hvad han skal gøre for at komme, så en spiller er lig hurtig udløsning. sex med mig er lang tid, mere nydelse og det er fokus på en anden(mig) og på min nydelse, det er mig der får ham til at komme, og jeg kender ikke hans krop som han selv gør, så det tager længere tid. 

jeg kan sige min mand kan tage en spiller og stadig gide sex, hvis det var mig og jeg tog mig en "spiller" så gad jeg sq ikke sex bagefter. 

Det er bare ikke det samme for mange mænd, ( siger ikke alle)

Okay tak  det er nu meget rart at få andre synspunkter på det, det var lidt det jeg søgte.. Og du har sq nok egentlig ret, sådanne ting fortæller min parner ikke mig, og derfor har jeg haft svært ved at sætte mig ind i det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.