Ja afsløret kæresten i badet godt i gang med Onani!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

SjeBets

Det gjorde min mand heller ikke i starten, men jeg går helt ind for et super åben forhold, så jeg deler alt med ham og han er begyndt at dele meget med mig. Det gør bare ofte tingene meger nemmere når man får en forståelse for hinanden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

Det gjorde min mand heller ikke i starten, men jeg går helt ind for et super åben forhold, så jeg deler alt med ham og han er begyndt at dele meget med mig. Det gør bare ofte tingene meger nemmere når man får en forståelse for hinanden 

Ja det gør det bestemt... Som sagt hvis jeg nu forstod ham og "mænds behov" generelt ville jeg nok også forstå ham.. og trangen til at være sammen med sig selv..

Anmeld

25. april 2012

modesty

Anonym skriver:

Har konfronteret ham med det og straks griner han bare og siger: Jamen lille skat det har intet med dig at gøre... 

Spurgte ham så hvofor han så ikke gjorde noget ved mig i stedet: Så svarede han Det kan jeg ikke svare på?. 

Altså, han kunne i det mindste bare sige han var liderlig og længere er den ikke.. 

Men tror måske jeg skulle begynde at praktisere det selv lidt. For ærlig talt sex sker så sjældent efterhånden, at når vi endelig gør det, har jeg umådelig svært ved at komme i stemning, og få en orgasme?! .. 

Det kunne være han skulle ha noget af sin egen medicin, og så kunne jeg da komme i træning igen... 

Det lyder som en god plan. 

Kender godt det dér med at få svært ved at finde lysten frem når manden ikke har taget initiativ i lang tid. Det kan godt sætte sig på selvværdet... 

Anmeld

25. april 2012

Ditte-3

hej lige et  her fra.

jeg har ikke læst alle svarene.

men moske er din mand gået ud for at få den hurtig ræved af enden han ville ha en omgang med dig, mænd kom som rel hurtig om morgnen moske han ikke ville vise dig han kom for hurtig har vert sammen med nogle hvor jeg lige rykked den af på dem enden for ellers var det bare 2 ryk og så slut

tror ik du skal tag det for tungt.

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det lyder som en god plan. 

Kender godt det dér med at få svært ved at finde lysten frem når manden ikke har taget initiativ i lang tid. Det kan godt sætte sig på selvværdet... 

Ja det synes jeg nemlig også det gør.. og når det så endelig sker kan man slet ikke finde ud af det.. heh

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Ditte-3 skriver:

hej lige et  her fra.

jeg har ikke læst alle svarene.

men moske er din mand gået ud for at få den hurtig ræved af enden han ville ha en omgang med dig, mænd kom som rel hurtig om morgnen moske han ikke ville vise dig han kom for hurtig har vert sammen med nogle hvor jeg lige rykked den af på dem enden for ellers var det bare 2 ryk og så slut

tror ik du skal tag det for tungt.

sådan er han normalt ikke.. er han kommet 1 gang skal der gå timer før han kan igen.. Men tak for krammet... 

Anmeld

25. april 2012

Ditte-3

Anonym skriver:

sådan er han normalt ikke.. er han kommet 1 gang skal der gå timer før han kan igen.. Men tak for krammet... 

det var så lidt du har vis brug for det. men har det også sådan om morgnen ?

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Ditte-3 skriver:

det var så lidt du har vis brug for det. men har det også sådan om morgnen ?

Ja.. det har han ... det ligegyldigt hvornår det er... 

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Kan heller ikke helt se problemet - der er stor forskel på lyst til sin partner og til sig selv.

Du skriver, at så må du bare selv gøre det som om det er en hævnaktion? Helt ærligt, hvor gammel er du?

men hvis du så gerne vil vide det 1 år yngre end dig. 

Anmeld

25. april 2012

anynom

Anonym skriver:

Jeg er gammel nok ... Desuden er det ikke ment som en Hævn aktion! men jeg er faktisk pænt trængende efterhånden og hvis han kan, så kan jeg vel egentlig også?,Uden at skænke ham en tanke, eller have ondt af han ikke får noget?  det er bare en grænse jeg skal overskride, nu da jeg altid har haft den holdning, at når man har en partner, skal man da ikke gøre det selv, da partneren skal have glæden af den lyst man har!?

Kan ikke forstå hvorfor du tror det ene udelukker det andet?
Jeg kan da sagtens selv lette trykket i løbet af en dag og stadig dyrke sex med min mand om aftenen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.