Anonym skriver:
Jeg er i 15 graviditets uge, og har faktisk haft en rimeligt sexbehov de sidste dage! Og har haft lyst til min kæreste! imorges inden job tænker jeg vi kunne da lige putte en lille gang og sådan. Men han springer ud af sengen, og går i bad uden at spørge om jeg vil med. Det fint nok, så har han bare ikke lyst tænker jeg!
Jeg skal tisse som en gal og går derfor ud for at lette vandet men ville lige kigge bag badeforhænget.. og Ja der står han, vender sig så hurtigt om så jeg kun kan se RØVEN og han tror ikke jeg ser hvad han har haft gang i... Spurgte ham direkte "Hva' øe leger du?" "Ja siger han så, det var ikke meningen du skulle se det!"
Føler mig ærligtalt rimelig stødt på min kvindelighed og synes det er rigtig tarveligt! Har faktisk ikke lyst til han kommer hjem fra job! Gider ikke kigge på ham! Ja er gravid! men kan det virkelig være mine hormoner der gør mig så ked af det?! Synes bare ikke det iorden han gør det, når jeg er hjemme?
Hvad synes i ? 

Hejsa.
Jeg har læst hele tråden og alle indlæg.
Jeg er skide ligeglad med hvad alle de andre siger, men JEG kan GODT forstå, at du blev såret, frusteret og ked af det!
- Jeg kan godt forstå, at du følte dig utilstrækkelig og ikke god nok til din mand. Og hvis det er 14 dage siden, at I sidst havde sex, så er det "lang" tid, og så kan han på ingen måde være bekendt, at gå ud og gøre det selv, når du nu ligger og byder dig - det er fucked up gjort af ham, og jeg var blevet rigtig sur!
Overskud/underskud, what so fucking ever hvad hans undskyldning kunne være.
HVIS han pa'tour skulle gøre det, kunne han da for pokker vente til du ikke var hjemme.
Du skal ikke være flov over at føle som du gør, og du skal ikke undskylde overfor nogen at du blev ked af det - det er sådan du føler det, og det kan ingen lave om på.
Vi er alle forskellige, og man kan ikke altid være enige. Hvad er der er forkert for andre, er rigtigt for dig og omvendt!
Stort KNUS - jeg forstår dig 100%!!!