Ja afsløret kæresten i badet godt i gang med Onani!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Åh, kan godt huske de hormoner.

Må hellere advare - det kan godt blive meget værre efter jeres lille er kommet til verden. Så bliver søvn lige pludselig er stooooor prioritet (vi dyrkede slet ikke sex, hverken alene eller sammen de først tre måneder pga søvnmangel).

nej det er rigtigt Ser frem til vi får den lille .. men vil også bare så gerne nyde ham nu jeg ved vi kan og er alene ... 

For når jeg har født er jeg ikke sikker på lysten er den størte det første stykke tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Rikkeas

Anonym skriver:

Jeg er i 15 graviditets uge, og har faktisk haft en rimeligt sexbehov de sidste dage! Og har haft lyst til min kæreste! imorges inden job tænker jeg vi kunne da lige putte en lille gang og sådan. Men han springer ud af sengen, og går i bad uden at spørge om jeg vil med. Det fint nok, så har han bare ikke lyst tænker jeg! 

Jeg skal tisse som en gal og går derfor ud for at lette vandet men ville lige kigge bag badeforhænget.. og Ja der står han, vender sig så hurtigt om så jeg kun kan se RØVEN og han tror ikke jeg ser hvad han har haft gang i... Spurgte ham direkte "Hva' øe leger du?" "Ja siger han så, det var ikke meningen du skulle se det!" 

Føler mig ærligtalt rimelig stødt på min kvindelighed og synes det er rigtig tarveligt! Har faktisk ikke lyst til han kommer hjem fra job! Gider ikke kigge på ham! Ja er gravid! men kan det virkelig være mine hormoner der gør mig så ked af det?! Synes bare ikke det iorden han gør det, når jeg er hjemme? 

Hvad synes i ? 

Hejsa.

Jeg har læst hele tråden og alle indlæg.

Jeg er skide ligeglad med hvad alle de andre siger, men JEG kan GODT forstå, at du blev såret, frusteret og ked af det!

- Jeg kan godt forstå, at du følte dig utilstrækkelig og ikke god nok til din mand. Og hvis det er 14 dage siden, at I sidst havde sex, så er det "lang" tid, og så kan han på ingen måde være bekendt, at gå ud og gøre det selv, når du nu ligger og byder dig - det er fucked up gjort af ham, og jeg var blevet rigtig sur!

Overskud/underskud, what so fucking ever hvad hans undskyldning kunne være.

HVIS han pa'tour skulle gøre det, kunne han da for pokker vente til du ikke var hjemme.

Du skal ikke være flov over at føle som du gør, og du skal ikke undskylde overfor nogen at du blev ked af det - det er sådan du føler det, og det kan ingen lave om på.

Vi er alle forskellige, og man kan ikke altid være enige. Hvad er der er forkert for andre, er rigtigt for dig og omvendt!

Stort KNUS - jeg forstår dig 100%!!!

Anmeld

25. april 2012

FruK

Generelt synes jeg ikke det er noget problem ar den ene eller den anden har brug for en spiller, selvom man er i forhold. Men når nu jeres sexliv ikke fungerer 100%, kan jeg godt forstå, at du bliver ked af det.

Jeg tror at jeg ville prøve - i stedet for at blive sur og bede ham om at pakke den væk - at smile og komme med en fræk bemærkning. Og så måske lige lade en bemærkning falde om, at du da også lige fik ordnet det selv, imens han ikke var hjemme - eller sende en SMS til ham om, at du skal lige til det.

Måske det kan få lidt gang i ham - det ville det ihvert fald kunne i min mand.

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

rikkeas skriver:

Hejsa.

Jeg har læst hele tråden og alle indlæg.

Jeg er skide ligeglad med hvad alle de andre siger, men JEG kan GODT forstå, at du blev såret, frusteret og ked af det!

- Jeg kan godt forstå, at du følte dig utilstrækkelig og ikke god nok til din mand. Og hvis det er 14 dage siden, at I sidst havde sex, så er det "lang" tid, og så kan han på ingen måde være bekendt, at gå ud og gøre det selv, når du nu ligger og byder dig - det er fucked up gjort af ham, og jeg var blevet rigtig sur!

Overskud/underskud, what so fucking ever hvad hans undskyldning kunne være.

HVIS han pa'tour skulle gøre det, kunne han da for pokker vente til du ikke var hjemme.

Du skal ikke være flov over at føle som du gør, og du skal ikke undskylde overfor nogen at du blev ked af det - det er sådan du føler det, og det kan ingen lave om på.

Vi er alle forskellige, og man kan ikke altid være enige. Hvad er der er forkert for andre, er rigtigt for dig og omvendt!

Stort KNUS - jeg forstår dig 100%!!!

tusind tak.. det var dejligt med nogle støttende ord, det synes jeg jeg trængte til ..

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Generelt synes jeg ikke det er noget problem ar den ene eller den anden har brug for en spiller, selvom man er i forhold. Men når nu jeres sexliv ikke fungerer 100%, kan jeg godt forstå, at du bliver ked af det.

Jeg tror at jeg ville prøve - i stedet for at blive sur og bede ham om at pakke den væk - at smile og komme med en fræk bemærkning. Og så måske lige lade en bemærkning falde om, at du da også lige fik ordnet det selv, imens han ikke var hjemme - eller sende en SMS til ham om, at du skal lige til det.

Måske det kan få lidt gang i ham - det ville det ihvert fald kunne i min mand.

hehe jeg har overvejer ideen.. synes bare det er lidt grænse overskridende .. Vi har heldigvis fået løst konflikten igår .. og imorges var der bonus hehe

Hvilket resulterede i hans morgen rutine blev smadret og han var ved at komme for sent på job 

Anmeld

28. april 2012

Barbamama

Ej jeg kan da slet ikke forstå at I tager sådan på vej. Hvis min kæreste onanerer: GODT for ham! Det gør jeg sgu da også! Og det vil jeg da have lov til! Jeg gør det ikke fordi jeg ikke gider sex med ham, men nogle gange skal man da bare lige have en hurtig orgasme og det kan man bedst selv! Man ved hvor knapperne er. Det betyder da ikke at jeg ikke elsker min kæreste. Eller ikke har lyst til ham.

Anmeld

28. april 2012

Den lykkelige

Jeg kan virkelig godt forstå du blev ked!!
Jeg har lige snakket med min kæreste om det (for at få en mands synspunkt) og han siger også han synes det er groft og at han ikke kan se hvorfor man skulle gå direkte ud og gøre det selv hvis kæresten lægger op til sex.. men at han tænker det kan være fordi du har været afvisende/ikke haft lyst.. at han så ikke lige hopper på dig bare fordi du pludselig har lyst..
Men jeg ved jo ikke hvad din kæreste tænker..
Men kan i hvert fald godt forstå du blev ked!!
Han sagde at det kunne være

Anmeld

29. april 2012

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Jeg kan virkelig godt forstå du blev ked!!
Jeg har lige snakket med min kæreste om det (for at få en mands synspunkt) og han siger også han synes det er groft og at han ikke kan se hvorfor man skulle gå direkte ud og gøre det selv hvis kæresten lægger op til sex.. men at han tænker det kan være fordi du har været afvisende/ikke haft lyst.. at han så ikke lige hopper på dig bare fordi du pludselig har lyst..
Men jeg ved jo ikke hvad din kæreste tænker..
Men kan i hvert fald godt forstå du blev ked!!
Han sagde at det kunne være

Okay tak .. .. Jeg har egentlig fået det nogenlunde med situationen  nu .. Han var nede for at ryge en smøg da han ikke ryger inde og jeg ordnede det selv heh.. Det havde han ikke noget imod ..  underligt nok..

Anmeld

29. april 2012

Isabella_mor

ej det der forstår jeg slet ikke, havde du ytret dig omkring at du gerne ville have knaldet inden i skulle op eller hvordan?

har du evt talt med ham omkring dit behov? det ville være en god ide, det kan være det er svært for ham med sex nu du er gravid, han ved måske ikke særlig meget om det. og det vil være en god ide at få talt om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.