Tvillingerne er kommet til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

Tildes mor

STORT tillykke med de flotte drenge! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Miss Church

Tillykke med dine 2 små supermænd! Hvor er de bare søde!

Held og lykke til jeres lille familie 

Anmeld

22. april 2012

Muffin_girl

MissBee skriver:

Så er mine drenge kommet til verden

D. 12.04.12 kl 01:21 kom Jayden 980g og 36 cm og kl 01:23 kom Christopher 910g og 35cm taget ved aks.

De er født på Riget og er liget blevet flyttet til hvidovre neonatal afd. De har fra fødslen ligget med c-pap og i kuvøse men med tryk 4  efter flytningen til hvidovre er de dog skruet op til tryk 5 og får lidt ilt, da de harhaft endel sat fald pga stressen ved flytningen

De er megt stærke og smukke, jeg er dybt forelsket! Jayden blev lagt ti brystet igår og fik suttet en del da han ikke lige fald i søvn hihi  jeg er så stolt!

Min vægt siger minus 8 kg og min mave er næsten væk.. håber de sidste kg ryger hurtigt!

Sikke fine og små de er Hvorfor blev de født før? Hvis jeg må spørge .. 

Krydser fingre for de vokser sig hurtigt store og stærke 

Anmeld

22. april 2012

JH12

Sikke nogle fine drenge..
Ønsker dem den bedste start på livet, og at de vokser sig store og stærke..

Anmeld

22. april 2012

Nitz - <3 David

Stort tillykke med dine små stærke drenge.. - Og velkommen i "for tidlig fødte" kategorien. Jeg har selv født 10½ uge for tidligt.
I går en lang og sej periode igennem.. Men det er jo helt sikkert klar over
Lige pludselig er i hjemme med dem. Og så flyver tiden bare afsted. Vores søn er allerede 6 mdr lige om snart..

Sender jer de bedste tanker.. Cpap tiden er den sværeste (syns jeg)

fra Anita

Anmeld

22. april 2012

Lone Jakobsen

tillykke med jeres dejlige drenge. skønt at de klarer sig så godt

Anmeld

22. april 2012

Ka+Ma=Be

Kæmpe stort tillykke med guldklumperne! 

Ønsker jer alt held og lykke og krydser fingre for, at tiden skal gå hurtigt så i kan komme hjem med to sunde og raske drenge!  

Anmeld

22. april 2012

jeanne-skat

Stort tilykke

Anmeld

22. april 2012

JonTri

MissBee skriver:

Tak, de kom 27+4 og jeg havde haft fødselsveer i 3 dage som de blev ved med at sige kun var plukveer selvom de var 3 min imellem. da de endelig kørte mig på fødestuen til observation vel og mærke var jeg 6 cm udvidet og en enkelt presseve og de havde været født men da ledende tvilling var i sædestilling valgte de at lave aks.

Det var en meget traumatisk fødsel og intet gik som det skulle så jeg som person er stadig utrolig hårdt ramt men drengene har det godt og det er jo det vigtigste.

Når jeg engang har lidt overskud skal jeg nok skriver en fødselsberetning.

Åhhh små pus - dejligt at de har det godt!
Det tager tid og tårer og der skal mange ører til at lytte, efter en grim fødselsoplevelse!
Håber du kommer dig ligeså godt som dine børn!

Anmeld

22. april 2012

norenberg

Mathias Villads skriver:

Jamen med den store, som kom 11 uger for tidligt, var vi i holbæk hele tiden og han var mega sej og fik kun c-pap uden ilt... så der kom vi hjem efter 6 uger på sygehuset, men der havde jeg også været sengeliggende i over 3 uger forinden, samt at jeg levede derinde med ham på maven... alt den tid jeg kunne få ham ud, lå han på maven, da de udvikler sig hurtigere ved at være der...

Nummer 2 kom i uge 25+0 og var en bette fis... der var jeg indlagt på riget i lidt over 2 uger forinden... Dernæst lå vi derinde i 5 uger på riget og 8 uger på holbæk og så fik vi lov til at komme hjem 2 uger før hans termin... Også han har ligget på maven i alt den tid, som jeg kunne få ham ud.. Og sygeplejersker var meget imponeret over jeg kun gik på toilettet og ellers lå jeg med ham... så det endte med at jeg blev fotograferet til noget undervisningsmateriale til jordemødre og sygeplejersker, som skal arbejde med Neo børn....

Idag er han næsten 2 år og jeg går stadigvæk hjemme med ham og har lige fået det forlænget et halvt år endnu... han er en meget senitiv dreng, som ikke tåler mange indtryg.. men han er sej og han meget dygtig... og vi er meget stolte af ham...

Den store kom ud i dagpleje efter et år og når jeg ser tilbage skulle han nok have haft længere tid hjemme, da han altid blev syg... Men han er en skøn dreng, som udviklede/udvikler sig som han skal og man kan kun mærke lidt på ham, at han er kommet fortidligt... han går i en meget lille skole( bevidst valg, da han ikke kan rumme mange børn), men der fungere han tilgengæld helt perfekt og meget social og bliver mere og mere udadvendt... tør flere og flere ting...  Han sidder på en kuglepude i skolen og burde det også herhjemme... og så er også et senitiv barn, men dog bedre end lillebror...

De er nogle meget meget kærlige drenge, som stadig hænger på deres mor på maven, så det kommer til at hænge ved Men jeg elsker at putte med mine små mikrakler....

Og ja, jeg kender alt til de gode og dårlige dage på sygehuset... jeg har desværre lidt eftervirkninger på.. såsom angst, hvor jeg får medicin nu, men nu har jeg også en fuldstændig aktiv og normalt hverdag... Men jeg var desværre så dumt, at jeg ikke snakkede med nogle professionelle om det og det må du love, at du får snakket... eller bare snakket med familie og venner... jeg er typen, som putter ting i rygsækken og kommer videre... og det er ikke så smart, for da jeg fødte endnu tidligere denne gang, kom det tifoldig tilbage igen... men jeg viste jo også hvad jeg havde med at gøre....

Skriv endelig, hvis du har mere på hjertet...

Mette

Læste lige at du havde fået forlænget at gå hjemme ved din søn....hvilken forsørgelse får du mens du går hjemme ved ham og hvordan har du søgt om at være hjemme ved han så længe.....har nemlig selv en søn som er født 27+4 og som har haft to kralftige hjerne blødninger og gruer for at han skal ud og passes af andre min barael sluttede nemlig i januar hvor han lige var blevet 1 år....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.