Tvillingerne er kommet til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

GønskE

Vidste slet ikke de var blevet født. Hold da op, har været inden på din side nogle gange, for at finde ud af hvor du blev af :-) 

Men tillykke med den, hvor er de fine! Og de skal nok klare sig, to stærke drenge. Det sejt gået. 

Må fremtiden bringe jer en masse godt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

MariaJ

Tillykke med de to fine små . Håber alt må gå godt for jer i ugerne der kommer og at du får bearbejdet oplevelsen

Anmeld

22. april 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Stort tillykke med dine fine drenge... De skal nok klare uden tvivl...

Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at skrive til mig... Jeg har født 2 drenge af to omgange for tidligt og været det igennem hele to gange....

Knus Mette

Anmeld

22. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med dine drenge  

Anmeld

22. april 2012

Isabella_mor

tillykke med dem. det bedste herfra til jer kram 

Anmeld

22. april 2012

Frøken J.

Stort tillykke med dem! Håber det bedste for jer fremover 

Anmeld

22. april 2012

Camillos

MissBee skriver:

Så er mine drenge kommet til verden

D. 12.04.12 kl 01:21 kom Jayden 980g og 36 cm og kl 01:23 kom Christopher 910g og 35cm taget ved aks.

De er født på Riget og er liget blevet flyttet til hvidovre neonatal afd. De har fra fødslen ligget med c-pap og i kuvøse men med tryk 4  efter flytningen til hvidovre er de dog skruet op til tryk 5 og får lidt ilt, da de harhaft endel sat fald pga stressen ved flytningen

De er megt stærke og smukke, jeg er dybt forelsket! Jayden blev lagt ti brystet igår og fik suttet en del da han ikke lige fald i søvn hihi  jeg er så stolt!

Min vægt siger minus 8 kg og min mave er næsten væk.. håber de sidste kg ryger hurtigt!

tillykke med dem -.. hvor er de Små! men rigtig søde nemlig århh.. hvor må det være stort! 

Anmeld

22. april 2012

Hailiesmom11

Tillykke med jeres 2 små drenge alt godt i fremtiden

Anmeld

22. april 2012

Chevro

Kæmpe stort TILLYKKE med de små drenge :-)

Anmeld

22. april 2012

Tanjadamgaard

MissBee skriver:

Så er mine drenge kommet til verden

D. 12.04.12 kl 01:21 kom Jayden 980g og 36 cm og kl 01:23 kom Christopher 910g og 35cm taget ved aks.

De er født på Riget og er liget blevet flyttet til hvidovre neonatal afd. De har fra fødslen ligget med c-pap og i kuvøse men med tryk 4  efter flytningen til hvidovre er de dog skruet op til tryk 5 og får lidt ilt, da de harhaft endel sat fald pga stressen ved flytningen

De er megt stærke og smukke, jeg er dybt forelsket! Jayden blev lagt ti brystet igår og fik suttet en del da han ikke lige fald i søvn hihi  jeg er så stolt!

Min vægt siger minus 8 kg og min mave er næsten væk.. håber de sidste kg ryger hurtigt!

Stort tillykke med de to guldklumper  

De skal hurtigt nok, få vokset sig store og stærke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.