Tvillingerne er kommet til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

M (:

MissBee skriver:

Så er mine drenge kommet til verden

D. 12.04.12 kl 01:21 kom Jayden 980g og 36 cm og kl 01:23 kom Christopher 910g og 35cm taget ved aks.

De er født på Riget og er liget blevet flyttet til hvidovre neonatal afd. De har fra fødslen ligget med c-pap og i kuvøse men med tryk 4  efter flytningen til hvidovre er de dog skruet op til tryk 5 og får lidt ilt, da de harhaft endel sat fald pga stressen ved flytningen

De er megt stærke og smukke, jeg er dybt forelsket! Jayden blev lagt ti brystet igår og fik suttet en del da han ikke lige fald i søvn hihi  jeg er så stolt!

Min vægt siger minus 8 kg og min mave er næsten væk.. håber de sidste kg ryger hurtigt!

Stort tillykke med dem (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

MissBee

mange tak alle sammen

Anmeld

22. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så fine de er,stort tillykke! Vh stine

Anmeld

22. april 2012

Clisolka

Årrrh hvor er de fine, STORT tillykke med dem 

Anmeld

22. april 2012

MissBee

Mange tak!

Anmeld

22. april 2012

bullerbassen

Stort tilykke med de små drenge, hvor er de fine.

Håber i har det godt trods omstændighederne. 

Anmeld

22. april 2012

Kofoed.

Kæmpe stort tillykke.

Lækkert drenge klare sig så godt, tænk allerede 10 dage gammel og det lyder ikke til, at der er nogle store komplikationer, selvom de er så meget fortidlig født.

Håber du snart kommer dig over den grumme fødsel og kan nyde drengene fuldt ud

Anmeld

22. april 2012

MissBee

Kofoed. skriver:

Kæmpe stort tillykke.

Lækkert drenge klare sig så godt, tænk allerede 10 dage gammel og det lyder ikke til, at der er nogle store komplikationer, selvom de er så meget fortidlig født.

Håber du snart kommer dig over den grumme fødsel og kan nyde drengene fuldt ud

Mange tak og ja jeg er meget taknemmelig over hvor godt de håndtere livet udenfor og  fingre for at næste dag bliver lidt bedre

Anmeld

22. april 2012

Kofoed.

MissBee skriver:

Mange tak og ja jeg er meget taknemmelig over hvor godt de håndtere livet udenfor og  fingre for at næste dag bliver lidt bedre

Det kan jeg godt forstå.

Held og lykke, håber de bliver ved med, at være så dygtige.

Anmeld

22. april 2012

LR85

MissBee skriver:

Tak, de kom 27+4 og jeg havde haft fødselsveer i 3 dage som de blev ved med at sige kun var plukveer selvom de var 3 min imellem. da de endelig kørte mig på fødestuen til observation vel og mærke var jeg 6 cm udvidet og en enkelt presseve og de havde været født men da ledende tvilling var i sædestilling valgte de at lave aks.

Det var en meget traumatisk fødsel og intet gik som det skulle så jeg som person er stadig utrolig hårdt ramt men drengene har det godt og det er jo det vigtigste.

Når jeg engang har lidt overskud skal jeg nok skriver en fødselsberetning.

Ejj stakkels dig. Håber du kommer dig lidt de næste dage ig dine små børn også vil klare sig. Alt held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.