Tvillingerne er kommet til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.168 visninger
80 svar
0 synes godt om
22. april 2012

MissBee

Så er mine drenge kommet til verden

D. 12.04.12 kl 01:21 kom Jayden 980g og 36 cm og kl 01:23 kom Christopher 910g og 35cm taget ved aks.

De er født på Riget og er liget blevet flyttet til hvidovre neonatal afd. De har fra fødslen ligget med c-pap og i kuvøse men med tryk 4  efter flytningen til hvidovre er de dog skruet op til tryk 5 og får lidt ilt, da de harhaft endel sat fald pga stressen ved flytningen

De er megt stærke og smukke, jeg er dybt forelsket! Jayden blev lagt ti brystet igår og fik suttet en del da han ikke lige fald i søvn hihi  jeg er så stolt!

Min vægt siger minus 8 kg og min mave er næsten væk.. håber de sidste kg ryger hurtigt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

LR85

Nååå, små børn. De er fine. Ønsker dem alle kræfter til at vokse sig store. 

Hvilken uge fik du dem i? 

Og var der komplikationer siden de kom ud ved aks?

Anmeld

22. april 2012

Musen5

Stort tillykke med drengene.

Håber at alt flasker sig for jeres lille familie og at jeres skønne drenge kommer ud af det hele endnu mere perfekte end de er nu.

/Mette

Anmeld

22. april 2012

birthee

Tillykke med dem  Hvor meget før tid er de født? Men dejligt at I har det okay allesammen

Anmeld

22. april 2012

Kay

to fine drenge håber de klare sig rigtig godt og vokser sig store

Anmeld

22. april 2012

Bak

Stort tillykke med dem:-) Så små og fine! 

Anmeld

22. april 2012

Isaac's mor

Årrrhhh Tillykke med dem, så små og fine de er

Anmeld

22. april 2012

eliasogmor

MissBee skriver:

D. 12.04.12 kl 01:21 kom Jayden 980g og 36 cm og kl 01:23 kom Christopher 910g og 35cm taget ved aks.

De er født på Riget og er liget blevet flyttet til hvidovre neonatal afd. De har fra fødslen ligget med c-pap og i kuvøse men med tryk 4  efter flytningen til hvidovre er de dog skruet op til tryk 5 og får lidt ilt, da de harhaft endel sat fald pga stressen ved flytningen

De er megt stærke og smukke, jeg er dybt forelsket! Jayden blev lagt ti brystet igår og fik suttet en del da han ikke lige fald i søvn hihi  jeg er så stolt!

Min vægt siger minus 8 kg og min mave er næsten væk.. håber de sidste kg ryger hurtigt!

tillykke med dem... håber i har det godt....

Anmeld

22. april 2012

TbCp

Stort tillykke med dem.

De bedste tanker til jer!

Anmeld

22. april 2012

LilleLene

MissBee skriver:

Fine små drenge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.