Havde slet ikke set et af de tidligere indlæg vedrørende neo på Hvidovre.
Kan høre der umiddelbart er sket en radikal forandring, og ved så ikke om det er fordi der er så mange af de gamle sygeplejersker der ikke er der mere.
Kan slet ikke genkende de ting du skriver, og kan virkelig forestille mig at det er et levende maridt for dig pt.
Vores store problem ved overflytningen var mest at jeg ikke kunne sove med hende som på riget. Derinde havde jeg både seng ved siden af kuvøsen, og delte mødreværelse med en anden mor.
Men behandlingsplanen på Riget blev fjernet helt da vi flyttede, og så sku der laves en ny.
Tudbrølede den dag, for hendes lunger var ikke lige frem de bedste på det tidspunkt, og jeg ku slet ikke overskue at det hele sku laves om. Men mine svigerforældre tog med derud samme aften, og krævede at vi fik en læge samtale om hele situationen med det samme ! Og det hjalp en del. Det var dog med en anden læge.
Lå du på Hvidovre til at starte med, inden du fødte på Riget?
Blev nemlig selv indlagt på Hvidovre dagen før fødslen med en styrtblødning. De indlagde mig på gyn. hvor jeg bestemt ikke havde noget at gøre i uge 26. Så de opdagede først jeg havde veer kl. 3-4 stykker om natten. En sød læge kom for at kigge, og sagde - jamen Tanja du har jo veer. Og så gik det i alt hast på fødegangen, fik vehæmmende, lungemodner etc. og overflyttet i al hast til Riget.
Så kæmpe bummert fra Hvidovre som jeg har klaget over. Hvis jeg havde ligget med monitor og overvågning på svanger afd. kunne de have stoppet det, og havde så ku holde på hende længere !
Gør at jeg helst ikke vil føde på Hvidovre igen !
Anmeld