Hvor mange graviditer har resulteret i et barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Lone Jakobsen

4 graviditeter og 4 dejlige børn

har aldrig mistet, men har altid haft en meget stor frygt for at noget sku gå galt. så kan fuldstændigt sætte mig ind i hvordan du har det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Anonym trådstarter

Hailiesmom11 skriver:

Havde det lidt på fornemmelsen pga kvalme men gik kun 1 dag over mens inden min SA, men er nu glad for at den ikke blev til noget for så havde jeg siddet lige nu og været næsten 7 mdr henne med en datter på snart 11 mdr

Ja ok, det er jo langt værre når det er noget man ønsker og det er planlagt.

Anmeld

19. april 2012

MorTil4<3

Anonym skriver:

Ja så venter I på ham i spænding og utålmodighed efterhånden. Ja en planlagt abort er jo også rigtig hård kunne jeg forestille mig og den anden gang med sygdom er jo forfærdeligt, for så har du vel været langt henne da det blev opdaget?

De bedste ønsker om en skøn forestående og SNARLIG fødsel

ja det gør vi hehe . .

jaa det var hårdt begge gange.
ja det blev opdaget ved nakkescanningen

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jeg har været gravid en gang, og har 0 børn

Er jeg da ked af at høre..

Anmeld

19. april 2012

Faith

Har været gravid 1 gang og har 2 børn

Nu venter jeg nr. 3 og regner da stærkt med at det osse går godt denne gang. Er 31+2 i dag.

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

4 graviditeter og 4 dejlige børn

har aldrig mistet, men har altid haft en meget stor frygt for at noget sku gå galt. så kan fuldstændigt sætte mig ind i hvordan du har det.

Ja men det er altid dejligt at høre positive historier som din, når man nu render rundt i uvished. Må bare være fantastisk med sådan en statistik du har der og de dejlige børn du har fået ud af det. 

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

ja det gør vi hehe . .

jaa det var hårdt begge gange.
ja det blev opdaget ved nakkescanningen

Ja der er meget man frygter fra graviditetens start og hvad der sker ved scanningerne. Det er en del af forældrerollen. En masse bekymringer.

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Nu venter jeg nr. 3 og regner da stærkt med at det osse går godt denne gang. Er 31+2 i dag.

Skønt, så er der ikke længe til. Fantastisk det er gået godt denne gang også og alle gode ønsker for resten af graviditeten og fødslen.

Anmeld

19. april 2012

FrkZier

Faith skriver:

haha i et svagt øjeblik tænkte jeg - WTF hvordan kan det lade sig gøre, inden muligheden for tvillinger slog mig :p

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Det er i øvrigt en ret lækker statistik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.