Hvor mange graviditer har resulteret i et barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Jeg har været gravid 11 gange, hvoraf de 2 var SA og en var PA. De 7 andre er blevet til levende børn og jeg håber også nummer 8 som er på vej, overlever. Men jeg har været bekymret hver eneste gang, måske mindst første gang, men da hun endte i en tørfødsel over tid, så har jeg været bekymret hver gang, for at det samme skulle ske. Er bekymret igen, men har en god JM, så jeg slapper psykisk bedre af

Hold da op, der er da blevet til en del børn så.

Det er da ret godt gået og ja bekymringen må man nok indstille sig på vil være der hver gang. Men synes da det er en flot statistik du har. Hvornår skete de aborter du oplevede? Erfter hinanden eller på helt forskellige tidspunkter.

TILLYKKE med den lille i maven og håber da alt går godt denne gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Anonym trådstarter

Musen5 skriver:

Jo tak..

Har seriøst overvejet at blive steriliseret, og nu da der ikke er bruger betaling på længere så er jeg kommet tættere på målet :-)

Ja det er utroligt at der skal være så stor forskel.

Det skal dertil siges at jeg er adopteret. Mine forældre kunne ikke selv få børn.

/Mette

Ok. Så har de da fået nogle børnebørn. Men ja det var da lige fra det ene til det andet.

Anmeld

20. april 2012

Tildes mor

Jeg er nu gravid for 3. gang, 

Har en datter og venter nu trillinger og er 9+6 i dag, så det er ret tidligt at sige hvordan det hele ender 

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

nej jeg kender ingen oversag ... da systemet først har i sinde at finde ud af det efter 3 abort.. og 4 var uden for livmoderen ... såe deeet .. Men tak skal du ha.. jeg er også rigtig glad

Ja det kan jeg sagtens forstå, det fortjener du da også. Det er jo så fantastisk at få lov at opleve og det er frygteligt det skal være så svært for nogen. Man bliver så glad på andres vegne når det lykkedes. Skønt du er kommet så langt nu og det går godt.

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Tildes mor skriver:

Jeg er nu gravid for 3. gang, 

Har en datter og venter nu trillinger og er 9+6 i dag, så det er ret tidligt at sige hvordan det hele ender 

Trillinger, jamen det jo stort. Så er du vel også lidt ekstra urolig, men det er da helt fantastisk. TILLYKKE og sender en masse positive ønsker om at det kommer til at gå godt. 

Det må have været lidt af en mundfuld at kapere, da du fandt ud af det. Er dine graviditetessymptomer så meget stærkere end du har oplevet det før?

Anmeld

20. april 2012

MortilElias2010

Gravid 1 gang = vores meget smukke og fantastiske dreng

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Gravid 1. gang = MA

Gravid 2.gang = Fik en skøn søn

Gravid 3. gang = Er idag i uge 19 og venter en pige...

Skønt, at det så er lykkedes efterfølgende. Alle gode ønsker herfra om en fortsat dejlig graviditet..

Anmeld

20. april 2012

Muffinmus

været gravid 5 gange, venter barn nr 3...

Så 3 ud af 5 graviditeter er blevet til et barn

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

frk andreasen skriver:

gravid 4 gange

1 gang 1dejlig  pige

2 gang gik det til grunde udstødte det først 5 uger senere hvor blødningen osse først kom  

3 gang en skøn basse dreng

4 gang ja er kun i 6 uge så  

Ja det er lidt tidligt endnu at gisne om, men vi må jo bare tro og håbe på det går godt med de små spirer.. Og skønt med dine to dejlige børn, der indtil videre er kommet ud af det..

Anmeld

20. april 2012

Savannah

1 graviditet, 0 børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.