Hvor mange graviditer har resulteret i et barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

MyLove E

Her har jeg været gravid tre gange og har en dejlig søn..
Havde en Sa i uge 7 og blev så gravid lige med det samme igen. og der mistede vi så i uge ca 5. 3mdr efter blev jeg gravid igen. Var meget bange den sidste gang. Men nu har jeg en skøn dreng på næsten et år:-):-)

Men er da lidt nervøs for når vi skal igang med nr 2 om vi skal igennem det samme igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

gravid 5 gange mistet 4... Er gravid nu og det går vidst som det skal 

Puha. Det må have været tæt på umuligt ikke at miste modet godt og grundigt, men er fantstisk at høre at det går godt denne gang. Kæmpe TILLYKKE!

Kender du årsagen til at du har mistet så mange gange?

Anmeld

19. april 2012

Fenja09

Har været gravid en enkelt gang ( tog os 3 år) og har en skøn datter på snart 8 mdr idag

/Fenja

Anmeld

19. april 2012

Nessie

Gravid 4 gange, og har 1 dreng.

Aborterede første gang i uge 12, 2. graviditet fik jeg min søn (begge gange var vi i behandling), 3. graviditet var naturlig, mistede ca. uge 7, 4. graviditet var vi i behandling igen og mistede i uge 9.

Vi skal snart i behandling igen, og ved at jeg vil være død-hamrende nervøs til jeg kan mærke baby sparke

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Jeg har 5 graviditeter bag mig! (hvad jeg ved af) Hvoraf 3 af dem har resulteret i mine 3 lækre drenge .... Jeg fik en provokeret abort da jeg var 17 (min 1 graviditet) .. Og så havde jeg en MA i uge 14+0 (min 3 graviditet) .... Og efter min MA har jeg heller ikke kunne lade være med at bekymre mig! Har frygtet at det var noget jeg skulle igennem mere end en gang! .. Men det skete heldigvis ikke!

Skønt at høre du har 3 dejlige drenge.

Og ja det er som om man tro at har man oplevet en abort så sker det igen, men det er jo langtfra nødvendigvis tilfældet.

Din første abort var vel også svær, men det nytter jo ikke at sætte et barn i verden, når man ikke er parat til det.

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

MariaJ skriver:

To graviditeter og snart to børn  (baby er lige ved at blive færdigbagt i disse dage) .

Dejlig statistik og spænende hvornår ankomsten sker.

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

chael skriver:

3 graviditeter = 3 børn

Jamen det må da være helt fantastisk at have sådan en lækker statistik.

Anmeld

19. april 2012

LinLin

Fire graviditeter:
1: David
2: sa/ma
3: Adam
4: provokeret abort

Håber på en mere - der skal selvfølgelig gerne komme et barn ud af det ;-)

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

2 graviditeter, men kun 1 barn. Mistede den første.

men havde jeg ikke mistet nr. 1, havde jeg ikke haft min skønne dreng, så intet er SÅ skidt, at det ikke er godt for noget.

Nej det er rigtigt at man må se sådan på det og det er jo også naturens måde at sikre sunde børn.

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Tøs85 skriver:

2 graviditer. 1 abort og er gravid igen nu.. Glæder mig helt vildt til de første 13 uger er gået, så jeg forhåbentlig kan få ro i sindet..

Ka jeg godt forstå. Hvor langt er du?

Ja tænker også det er rigtigt hårdt første gang fordi man når at tænke om noget er galt med en og det måske aldrig vil lykkedes.

De bedste ønsker for en dejlig graviditet til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.