Hvor mange graviditer har resulteret i et barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Gravid 4 gange, og har 1 dreng.

Aborterede første gang i uge 12, 2. graviditet fik jeg min søn (begge gange var vi i behandling), 3. graviditet var naturlig, mistede ca. uge 7, 4. graviditet var vi i behandling igen og mistede i uge 9.

Vi skal snart i behandling igen, og ved at jeg vil være død-hamrende nervøs til jeg kan mærke baby sparke

Åh nej, det er jo bare umenneskeligt at gennemgå. Kan sagtens forstå du er skræmt over hvordan det skal gå.Det er ikke til at bære al den bekymring for det er jo lang tid at gå og tænke over alt det der kan ske både inden og efter en opnået graviditet.

Ønsker alt det bedste og at det må lykkes for Jer igen

Og selvfølgelig fantastisk I har fået en dejlig søn trods alt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Fire graviditeter:
1: David
2: sa/ma
3: Adam
4: provokeret abort

Håber på en mere - der skal selvfølgelig gerne komme et barn ud af det ;-)

Ja selvfølgelig skal der det. Held og lykke med det og at det går godt.

Anmeld

19. april 2012

Sillebob

Anonym skriver:

Ja det vil jeg gerne spørge Jer om. Selv fandt jeg i lørdags ud af, at jeg nu gravid for 4. gang og det medfører jo de klassiske bekymringer for om det nu går godt eller ej. Selv har jeg oplevet en enkelt ufrivillig abort (sa i uge 11) mellem mine to drenge. Føler mig heldig over at jeg ikke oplevede det som førstegangsgravid, men det ændrer jo ikke på, at man ikke ønsker at opleve det overhovedet.

Så nu hvor tankerne kører rundt om dette emne synes lige jeg vil spørge hvad I andre har oplevet af graviditeter og evt. ufrivillige aborter. Og tænk engang at jeg var så naiv at tro at nu hvor jeg har to børn, så slappede jeg nok mere af omkring det denne gang. Tror aldrig jeg vænner mig til bekymringerne, men til gengæld er de børn man får ud af det jo det hele værd.

2 gange gravid = 2 drenge

Og stort tillykke med graviditeten håber alt går lige efter bogen

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

blomst84 skriver:

Har været gravid 4 gange og har 1 barn.. Har desværre oplevet 3 SA i uge 6-7

Nej hvor frygteligt. Er der nogen årsag og hvornår lykkedes det dig at få dit barn? Puha det er jo helt umenneskeligt..

Anmeld

19. april 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Fantastisk, selvom ventetiden var noget lang.

Ja, meget lang ... men nu har vi en skøn datter og så må vi bare håbe at nr. 2 bliver nemmere at få

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Rosengreen skriver:

3 graviditeter, 1. graviditet kom der en dejlig datter ud af. 2. graviditet sad udenfor livmoderen så ingen baby. Og er nu gravid for 3. gang, baby forventes sidst i august 

Nårh TILLYKKE  og alle de bedste ønsker herfra.

Anmeld

19. april 2012

Hailiesmom11

Anonym skriver:

Ja det kan jeg godt forstå. Men du havde altså slet ikke mærket noget til du var gravid?

Havde det lidt på fornemmelsen pga kvalme men gik kun 1 dag over mens inden min SA, men er nu glad for at den ikke blev til noget for så havde jeg siddet lige nu og været næsten 7 mdr henne med en datter på snart 11 mdr

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Sillebob skriver:

2 gange gravid = 2 drenge

Og stort tillykke med graviditeten håber alt går lige efter bogen

Tak skal du have. Er da også positiv indstillet og skønt med din positive statistik!

Anmeld

19. april 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Ja det vil jeg gerne spørge Jer om. Selv fandt jeg i lørdags ud af, at jeg nu gravid for 4. gang og det medfører jo de klassiske bekymringer for om det nu går godt eller ej. Selv har jeg oplevet en enkelt ufrivillig abort (sa i uge 11) mellem mine to drenge. Føler mig heldig over at jeg ikke oplevede det som førstegangsgravid, men det ændrer jo ikke på, at man ikke ønsker at opleve det overhovedet.

Så nu hvor tankerne kører rundt om dette emne synes lige jeg vil spørge hvad I andre har oplevet af graviditeter og evt. ufrivillige aborter. Og tænk engang at jeg var så naiv at tro at nu hvor jeg har to børn, så slappede jeg nok mere af omkring det denne gang. Tror aldrig jeg vænner mig til bekymringerne, men til gengæld er de børn man får ud af det jo det hele værd.

jeg har været gravid en gang, og har 0 børn

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Ja, meget lang ... men nu har vi en skøn datter og så må vi bare håbe at nr. 2 bliver nemmere at få

Ja da, det må da gerne gå noget hurtigere. Det kunne man måske håbe på nu det er anden gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.