Hvor mange graviditer har resulteret i et barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Zeus

Har været gravid 4 gange, og har 2 børn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Nattøs

Første gravitet :-) pige til sommer

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Mettemus skriver:

Vi fik en ekstra, tidlig scanning i uge syv, som var den uge det er gået galt de andre gange. Nej de kan ikke forklare hvad der er gået galt. Første gang var hændeligt uheld og jeg fik fjernet en æggeleder. Anden gang var i samme side som første gang, hvilket sådan set slet ikke burde kunne lade sig gøre. Så ingen ved hvAd der er gået galt. Men nu har vi så heldigvis fået en dejlig dreng herefter, så det fylder ikke så meget mere som det har gjort

Nej det var godt nok bizart det skete igen så. Det er jo heller ikke ehelt ufarligt. Nå men skønt det er lykkedes for Jer

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Ja og jeg er også ved at være gammel nu, så det skal gerne gå hurtigere næste gang

Nå så gammel er du vist heller ik men du har da helt ret at set i fertilitetssammenhæng, så går det jo den forkerte vej. Og hvis så der går for længe inden der sker noget, så er det jo lidt svært at arbejde med. Men det ka ikke have haft noget at gøre med du har taget p-piller? Det ka jo godt forsinke en graviditetsproces for nogen.

Er selv 32, så vil også gerne have vores 3 nu, inden det begynder at blive vanskeligt måske. Men går da i mødregruppe med en der er fyldt 40, som altså har fået barn nr 2. Og har da også en søster der lige nu er 36, som venter barn nr 3.

Men held og lyykke med det går stærkere næste gang I beslutter Jer for at forsøge igen og at det bliver en dejlig graviditet.

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

blomst84 skriver:

Lægen siger til mig at der ikke er nogen forklaring, jeg havde 2 SA også en normal graviditet, ds min datter var 11 måneder blev jeg gravid på p-piller og det endte desværre også i SA jeg bliver heldigvis MEGET hurtig gravid

Ja det er da en godt ting trods alt, men derfor er det jo stadig hårdt at skulle igennem de tab.

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Den første var m kondom der sprang, de 2 næste var på p-piller og den sidste med spiral

(Vil gerne steriliseres)

/Mette

Smiler.. Det kunne måske også lyde som om det ville være den bedste løsning hvis I ikke vil have flere børn. Ja det er underligt at nogen skal kæmpe sådan for at blive gravide mens andre ikke engang kan forhindre det med prævention. Naturens veje er underfundig..

Anmeld

20. april 2012

morbibi

Anonym skriver:

Ja det vil jeg gerne spørge Jer om. Selv fandt jeg i lørdags ud af, at jeg nu gravid for 4. gang og det medfører jo de klassiske bekymringer for om det nu går godt eller ej. Selv har jeg oplevet en enkelt ufrivillig abort (sa i uge 11) mellem mine to drenge. Føler mig heldig over at jeg ikke oplevede det som førstegangsgravid, men det ændrer jo ikke på, at man ikke ønsker at opleve det overhovedet.

Så nu hvor tankerne kører rundt om dette emne synes lige jeg vil spørge hvad I andre har oplevet af graviditeter og evt. ufrivillige aborter. Og tænk engang at jeg var så naiv at tro at nu hvor jeg har to børn, så slappede jeg nok mere af omkring det denne gang. Tror aldrig jeg vænner mig til bekymringerne, men til gengæld er de børn man får ud af det jo det hele værd.

Jeg har været gravid 11 gange, hvoraf de 2 var SA og en var PA. De 7 andre er blevet til levende børn og jeg håber også nummer 8 som er på vej, overlever. Men jeg har været bekymret hver eneste gang, måske mindst første gang, men da hun endte i en tørfødsel over tid, så har jeg været bekymret hver gang, for at det samme skulle ske. Er bekymret igen, men har en god JM, så jeg slapper psykisk bedre af

Anmeld

20. april 2012

Musen5

Anonym skriver:

Smiler.. Det kunne måske også lyde som om det ville være den bedste løsning hvis I ikke vil have flere børn. Ja det er underligt at nogen skal kæmpe sådan for at blive gravide mens andre ikke engang kan forhindre det med prævention. Naturens veje er underfundig..

Jo tak..

Har seriøst overvejet at blive steriliseret, og nu da der ikke er bruger betaling på længere så er jeg kommet tættere på målet :-)

Ja det er utroligt at der skal være så stor forskel.

Det skal dertil siges at jeg er adopteret. Mine forældre kunne ikke selv få børn.

/Mette

Anmeld

20. april 2012

Camillos

Anonym skriver:

Puha. Det må have været tæt på umuligt ikke at miste modet godt og grundigt, men er fantstisk at høre at det går godt denne gang. Kæmpe TILLYKKE!

Kender du årsagen til at du har mistet så mange gange?

nej jeg kender ingen oversag ... da systemet først har i sinde at finde ud af det efter 3 abort.. og 4 var uden for livmoderen ... såe deeet .. Men tak skal du ha.. jeg er også rigtig glad

Anmeld

20. april 2012

emsaroto

En graviditet, en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.