Hvor mange graviditer har resulteret i et barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

MorDk

Gravid 1. gang = MA

Gravid 2.gang = Fik en skøn søn

Gravid 3. gang = Er idag i uge 19 og venter en pige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Mettemus

Anonym skriver:

Åh nej det var da frygteligt at opleve to gange. Kan da godt forstå du var rædselslagen 3 gang. Så må du da også have været observeret tæt 3 gang. Kender du årsagen til at du har oplevet det hele to gange at være gravid uden for livmoderen?

Vi fik en ekstra, tidlig scanning i uge syv, som var den uge det er gået galt de andre gange. Nej de kan ikke forklare hvad der er gået galt. Første gang var hændeligt uheld og jeg fik fjernet en æggeleder. Anden gang var i samme side som første gang, hvilket sådan set slet ikke burde kunne lade sig gøre. Så ingen ved hvAd der er gået galt. Men nu har vi så heldigvis fået en dejlig dreng herefter, så det fylder ikke så meget mere som det har gjort

Anmeld

19. april 2012

frk andreasen

gravid 4 gange

1 gang 1dejlig  pige

2 gang gik det til grunde udstødte det først 5 uger senere hvor blødningen osse først kom  

3 gang en skøn basse dreng

4 gang ja er kun i 6 uge så  

Anmeld

19. april 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

3 graviditeter

Min lille pige fra 2008 (vi mistede hende i 16. uge)
Min datter Isabell fra 2009
Lillesøster i maven, termin Sep. 2012

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

19. april 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

2 graviditeter, 1 barn

Anmeld

19. april 2012

Camel

Jeg er gravid for fjerde gang og har barn nr. 3 på vej...

1. graviditet, 2005: en pige

2. graviditet, 2007: en pige

3. graviditet, 2011: MA i uge 10

4. graviditet, 2012: termin 11.8 - en dreng

Jeg var noget nervøs denne gang oven på MA men det gav mig en tryghed at kvalme og træthed ikke stoppede, det gjorde det nemlig inden jeg opdagede det var gået galt i 3. graviditet.

Anmeld

19. april 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Ja da, det må da gerne gå noget hurtigere. Det kunne man måske håbe på nu det er anden gang.

Ja og jeg er også ved at være gammel nu, så det skal gerne gå hurtigere næste gang

Anmeld

19. april 2012

blomst84

Anonym skriver:

Nej hvor frygteligt. Er der nogen årsag og hvornår lykkedes det dig at få dit barn? Puha det er jo helt umenneskeligt..

Lægen siger til mig at der ikke er nogen forklaring, jeg havde 2 SA også en normal graviditet, ds min datter var 11 måneder blev jeg gravid på p-piller og det endte desværre også i SA jeg bliver heldigvis MEGET hurtig gravid

Anmeld

19. april 2012

helle85

Anonym skriver:

Ja det vil jeg gerne spørge Jer om. Selv fandt jeg i lørdags ud af, at jeg nu gravid for 4. gang og det medfører jo de klassiske bekymringer for om det nu går godt eller ej. Selv har jeg oplevet en enkelt ufrivillig abort (sa i uge 11) mellem mine to drenge. Føler mig heldig over at jeg ikke oplevede det som førstegangsgravid, men det ændrer jo ikke på, at man ikke ønsker at opleve det overhovedet.

Så nu hvor tankerne kører rundt om dette emne synes lige jeg vil spørge hvad I andre har oplevet af graviditeter og evt. ufrivillige aborter. Og tænk engang at jeg var så naiv at tro at nu hvor jeg har to børn, så slappede jeg nok mere af omkring det denne gang. Tror aldrig jeg vænner mig til bekymringerne, men til gengæld er de børn man får ud af det jo det hele værd.

jeg har været gravid 3 gange og har fået 2 børn.

Anmeld

19. april 2012

Musen5

Anonym skriver:

Er det rigtigt? Hvilken prævention om jeg må spørge? Jamen skønt I har ville tage imod dem alle alligevel og fantastisk statistik at have.

Den første var m kondom der sprang, de 2 næste var på p-piller og den sidste med spiral

(Vil gerne steriliseres)

/Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.