Hvor mange graviditer har resulteret i et barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Anonym trådstarter

Musen5 skriver:

Jeg føler mig godt nok oxo heldig.

Vile ikke undvære nogle af dem oxo selvom de faktisk bare "kom dumpende" de er alle lavet på 4 forskellig slags prævention

Er det rigtigt? Hvilken prævention om jeg må spørge? Jamen skønt I har ville tage imod dem alle alligevel og fantastisk statistik at have.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Tøs85

2 graviditer. 1 abort og er gravid igen nu.. Glæder mig helt vildt til de første 13 uger er gået, så jeg forhåbentlig kan få ro i sindet..

Anmeld

19. april 2012

Hailiesmom11

2 graviditeter = 1 barn
Blev gravid med min datter som nr 1 så en dejlig og vellykket graviditet og 2. graviditet var da vores datter var 4 mdr gammel, så anede ikke der var noget og vi var på p-piller så det endte af sig selv i en SA - frygtelig oplevelse men er glad for at jeg ikke vidste der var noget før den selv var væk igen

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

4 graviditeter men 2 børn

desværre en planlagt abort pga dumhed og for ung
og en abort mere pga sygdom hos barnet

men derefter 2 friske drenge . eller den ene mangler vi stadig da han ik rigtigt vil ud hehe

Ja så venter I på ham i spænding og utålmodighed efterhånden. Ja en planlagt abort er jo også rigtig hård kunne jeg forestille mig og den anden gang med sygdom er jo forfærdeligt, for så har du vel været langt henne da det blev opdaget?

De bedste ønsker om en skøn forestående og SNARLIG fødsel

Anmeld

19. april 2012

Kofoed.

Gravid 3 gange, sidste med tvillinger. 1 barn.

Anmeld

19. april 2012

Bonderøvens kone

Gravid 3 gange - har 3 børn

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Mettemus skriver:

Tre graviditeter - et barn  Har haft to graviditeter uden for livmoderen - det var de to første gange, så jeg var rystende nervøs 3. gang. Det gik over efter NF-scanningen hvor jeg kunne begynde at nyde det

Åh nej det var da frygteligt at opleve to gange. Kan da godt forstå du var rædselslagen 3 gang. Så må du da også have været observeret tæt 3 gang. Kender du årsagen til at du har oplevet det hele to gange at være gravid uden for livmoderen?

Anmeld

19. april 2012

Sara.

Gravid 2 gange - 2 dejlige unger!

Anmeld

19. april 2012

FrkLarsen

Anonym skriver:

Ja det vil jeg gerne spørge Jer om. Selv fandt jeg i lørdags ud af, at jeg nu gravid for 4. gang og det medfører jo de klassiske bekymringer for om det nu går godt eller ej. Selv har jeg oplevet en enkelt ufrivillig abort (sa i uge 11) mellem mine to drenge. Føler mig heldig over at jeg ikke oplevede det som førstegangsgravid, men det ændrer jo ikke på, at man ikke ønsker at opleve det overhovedet.

Så nu hvor tankerne kører rundt om dette emne synes lige jeg vil spørge hvad I andre har oplevet af graviditeter og evt. ufrivillige aborter. Og tænk engang at jeg var så naiv at tro at nu hvor jeg har to børn, så slappede jeg nok mere af omkring det denne gang. Tror aldrig jeg vænner mig til bekymringerne, men til gengæld er de børn man får ud af det jo det hele værd.

Har været gravid 1 gang og har en dejlig datter idag 

Anmeld

19. april 2012

Laura.

En graviditet = en dejlig datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.