Hvor mange graviditer har resulteret i et barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

men op med humøret det skal nok lykkes.. hvis du tror på det... 

Ja det gør jeg da også. Er positiv og glad. Det er jo skønt at være gravid igen og man kan ikke gøre så meget andet end at nyde det i nuet. Tiden ska jo nok fortælle hvordan det går. Og sandsynligheden for det går godt er jo også til stede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Ja man kan så sige at næste gang er det forhåbentlig planlagt det var med eks kærester altså mine 2 sidste eks kærester, blev jeg gravid en gang ved hver, hvor jeg nok selv har "ødelagt" dem måske fordi jeg var så forvirret, bekymret og stresset og ikke særlig glad for at være gravid dengang :s

Men nu hvor jeg rent faktisk gerne vil være gravid håber jeg at det lykkes

Skal bare vente til min kæreste er klar på den ^^

Men ja når det er sket to gange sætter det da tankerne lidt i perspektiv for det kan jo teknisk set godt være jeg bare har svært ved at holde på et barn :s Må bare håbe det ikke sker igen

Ja og har da hørt at det ganske tilfældigt kan ske flere gange og så måske aldrig mere. Men det er frygteligt at opleve og endnu mere flere gange for som du sir så når man jo at tænke om der er noget galt. Positive tanker herfra og håber kæresten snart får mod på det.

Anmeld

20. april 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Jeg har 4 graviditeter og 2 børn. Har desværre fået 2 ufrivillig SA på 5 mdr ! Og en maaasse bio'er ://

Anmeld

20. april 2012

frk andreasen

Anonym skriver:

Ja det er lidt tidligt endnu at gisne om, men vi må jo bare tro og håbe på det går godt med de små spirer.. Og skønt med dine to dejlige børn, der indtil videre er kommet ud af det..

tror at den er ved at have odt fat i mig er ved at have en grim kvalme om morgen og en lettere ubehag resten af dagen men krydser alt hva jeg har på det holder

ja det er et par herlige terroister jeg har til at rende rundt glæder mig til at tilføje endnu en terroist til flokken om 8 mdr`s tid

Anmeld

20. april 2012

mpr

Ja og har da hørt at det ganske tilfældigt kan ske flere gange og så måske aldrig mere. Men det er frygteligt at opleve og endnu mere flere gange for som du sir så når man jo at tænke om der er noget galt. Positive tanker herfra og håber kæresten snart får mod på det.

Tænker det varr sådan lidt held i uheld Man kan jo sådan set sige at hvis det var så havde jeg stået med 2 børn i dag af to forskellige fædre som jeg ikke var sammen med, hvis det ikke var sket og de havde sandsynligvis været uønsket da jeg slet ikke var motiveret til at skulle have børn på daværende tidspunkt men er tilgengæld også imod abort så havde ikke fået en abort hvis det ikke var sket af sig selv

og kæresten skal nok komme han vil bare gerne nyde at være os i noget tid ^^ Han har selv sagt at vi skal igang inden for det næste 1½ års tid så det er bare at vente og se hvornår han mener at NU skal det være

Anmeld

20. april 2012

Tona

Anonym skriver:

Ja det vil jeg gerne spørge Jer om. Selv fandt jeg i lørdags ud af, at jeg nu gravid for 4. gang og det medfører jo de klassiske bekymringer for om det nu går godt eller ej. Selv har jeg oplevet en enkelt ufrivillig abort (sa i uge 11) mellem mine to drenge. Føler mig heldig over at jeg ikke oplevede det som førstegangsgravid, men det ændrer jo ikke på, at man ikke ønsker at opleve det overhovedet.

Så nu hvor tankerne kører rundt om dette emne synes lige jeg vil spørge hvad I andre har oplevet af graviditeter og evt. ufrivillige aborter. Og tænk engang at jeg var så naiv at tro at nu hvor jeg har to børn, så slappede jeg nok mere af omkring det denne gang. Tror aldrig jeg vænner mig til bekymringerne, men til gengæld er de børn man får ud af det jo det hele værd.

Jeg har været gravid 2 gange og har et barn (men det er så til gengæld verdens dejligste lille pige)

Jeg tror altid at man vil bekymre sig, men det skal nok gå fint.

Anmeld

20. april 2012

Dansker I Holland

Jeg har været gravid 4 gange og den ene var en abort og jeg har 3 børn

Anmeld

20. april 2012

Tvillingemor80

1 graviditet - 2 børn <3

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Jeg har været gravid 2 gange og har et barn (men det er så til gengæld verdens dejligste lille pige)

Jeg tror altid at man vil bekymre sig, men det skal nok gå fint.

Ja det er jo en del af pakken når man vil være forældre, så du har helt ret. Man nyder det jo også det meste af tiden. Skønt med din dejlige pige..

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Tænker det varr sådan lidt held i uheld Man kan jo sådan set sige at hvis det var så havde jeg stået med 2 børn i dag af to forskellige fædre som jeg ikke var sammen med, hvis det ikke var sket og de havde sandsynligvis været uønsket da jeg slet ikke var motiveret til at skulle have børn på daværende tidspunkt men er tilgengæld også imod abort så havde ikke fået en abort hvis det ikke var sket af sig selv

og kæresten skal nok komme han vil bare gerne nyde at være os i noget tid ^^ Han har selv sagt at vi skal igang inden for det næste 1½ års tid så det er bare at vente og se hvornår han mener at NU skal det være

Ok, ja det har du jo ret i. Har det på samme måde. Dengang jeg aborterede var det med en mand jeg ikke sku være sammen med og det ville have været enormt vanskeligt både for barnet, ham og mig, men da det jo var en planlagt graviditet kunne jeg på ingen måde tage en abort vidste jeg. Da det så skete af sig selv kunne jeg jo godt se, at det nok var det alle var bedst tjent med, men var stadig ked af det og følte mig skyldig over måske ikke, at have ønsket barnet nok.

Men det ved jeg nu at jeg trods alt gjorde og var ked af det længe, men nogen gange går det jo sådan og mine to andre børn har jeg fået med den mand jeg lever med idag, så man må jo se det positive i det ligesom du gør i din situation.

Held og lykke med det hele fremover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.