Chel1992 skriver:
Tænker det varr sådan lidt held i uheld
Man kan jo sådan set sige at hvis det var så havde jeg stået med 2 børn i dag af to forskellige fædre som jeg ikke var sammen med, hvis det ikke var sket og de havde sandsynligvis været uønsket da jeg slet ikke var motiveret til at skulle have børn på daværende tidspunkt
men er tilgengæld også imod abort så havde ikke fået en abort hvis det ikke var sket af sig selv 
og kæresten skal nok komme
han vil bare gerne nyde at være os i noget tid ^^ Han har selv sagt at vi skal igang inden for det næste 1½ års tid så det er bare at vente og se hvornår han mener at NU skal det være 
Ok, ja det har du jo ret i. Har det på samme måde. Dengang jeg aborterede var det med en mand jeg ikke sku være sammen med og det ville have været enormt vanskeligt både for barnet, ham og mig, men da det jo var en planlagt graviditet kunne jeg på ingen måde tage en abort vidste jeg. Da det så skete af sig selv kunne jeg jo godt se, at det nok var det alle var bedst tjent med, men var stadig ked af det og følte mig skyldig over måske ikke, at have ønsket barnet nok.
Men det ved jeg nu at jeg trods alt gjorde og var ked af det længe, men nogen gange går det jo sådan og mine to andre børn har jeg fået med den mand jeg lever med idag, så man må jo se det positive i det ligesom du gør i din situation.
Held og lykke med det hele fremover 
Anmeld