Anonym skriver:
Nå så gammel er du vist heller ik
men du har da helt ret at set i fertilitetssammenhæng, så går det jo den forkerte vej. Og hvis så der går for længe inden der sker noget, så er det jo lidt svært at arbejde med. Men det ka ikke have haft noget at gøre med du har taget p-piller? Det ka jo godt forsinke en graviditetsproces for nogen.
Er selv 32, så vil også gerne have vores 3 nu, inden det begynder at blive vanskeligt måske. Men går da i mødregruppe med en der er fyldt 40, som altså har fået barn nr 2. Og har da også en søster der lige nu er 36, som venter barn nr 3.
Men held og lyykke med det går stærkere næste gang I beslutter Jer for at forsøge igen og at det bliver en dejlig graviditet. 
Jeg havde ikke taget p-piller i en del år, så tror ikke at det skyldes det. Måske har vi bare dyrket sex på de "forkerte" tidspunkter - vi har aldrig brugt æl -test eller andet for at "regne ud" hvornår det var bedst. Kan nu godt være at jeg gør det næste gang 
Nogen siger jo også, at man skal være lidt forsigtig når man har fået det første for så plejer de næste at komme ret nemt, man kan da håbe at det passer når vi engang ønsker nr 2 
Idag er det heldigvis ikke unormalt at kvinder er oppe i 30´erne når de får børn, så der er da håb for mig endnu hehe 
/Fenja 
Anmeld