Hvor mange graviditer har resulteret i et barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

morbibi

Anonym skriver:

Ok hvordan var deres reelle størrelsesforskel så? Synes det er interessant du siger det da jeg tit hat hørt at vejer de mellem 3-4 kg kan man ikke mærke den store forskel. Nu var der en 300 g forskel på mine to drenge, så tror ikke rigtigt jeg fornemmede den store forskel. Men ku da forestille mig at det kan mærkes hvis de nærmer sig de 4 kg.

Har faktisk aldrig hørt om tørfødsler før. Er det noget med at du mister fostervand mod slutningen af graviditeten? Dejligt du har en god JM, der tager det alvorligt.

Ja, tørfødsel er når forstervandet er væk og deres kommentar derude er, at det ikke sker igen.......

Min den største vejede 4100g og brækkede højre kraveben på vej ud og jeg husker tydeligt, hvor bred han var og at jeg måtte vride mig selv

De 2 mindste vejede 3100g og det var som at smutte mandler

Dem på ca.3600/3800g var det jeg kalder almindeligt fødsler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Ja, tørfødsel er når forstervandet er væk og deres kommentar derude er, at det ikke sker igen.......

Min den største vejede 4100g og brækkede højre kraveben på vej ud og jeg husker tydeligt, hvor bred han var og at jeg måtte vride mig selv

De 2 mindste vejede 3100g og det var som at smutte mandler

Dem på ca.3600/3800g var det jeg kalder almindeligt fødsler

Ok ja så passer det meget godt med at det er over 4 kg det kan mærkes reelt. Av for både ham og dig da.

Men ja krydser fingre for en nem fødsel for dig og baby næste gang.

Anmeld

21. april 2012

Cookiemonsteret

Har været gravid 5 gange har 1 barn 

Anmeld

21. april 2012

marius' mor

Anonym skriver:

Ja det vil jeg gerne spørge Jer om. Selv fandt jeg i lørdags ud af, at jeg nu gravid for 4. gang og det medfører jo de klassiske bekymringer for om det nu går godt eller ej. Selv har jeg oplevet en enkelt ufrivillig abort (sa i uge 11) mellem mine to drenge. Føler mig heldig over at jeg ikke oplevede det som førstegangsgravid, men det ændrer jo ikke på, at man ikke ønsker at opleve det overhovedet.

Så nu hvor tankerne kører rundt om dette emne synes lige jeg vil spørge hvad I andre har oplevet af graviditeter og evt. ufrivillige aborter. Og tænk engang at jeg var så naiv at tro at nu hvor jeg har to børn, så slappede jeg nok mere af omkring det denne gang. Tror aldrig jeg vænner mig til bekymringerne, men til gengæld er de børn man får ud af det jo det hele værd.

Jeg har en sund og rask dreng.

Har været gravid efterfølgende, men mistede i uge 11.

Er nu gravid igen og alt tyder på en sund og rask pige der kommer til termin.. (7-9-13)

Anmeld

21. april 2012

Mama3

2 graviditeter har resulteret i 2 dejlige piger

Anmeld

21. april 2012

lassemor07

2 gange gravid og 1 barn er kommet ud
Har ikke været gravid siden min ufrivilige SA for 2 år siden af forskellige årsager
Jeg kender godt den bekrymring for er da lidt nervøs for om det vil lykkes når det bliver min tur næste gang

Anmeld

21. april 2012

Annemor...

har været gravid to gange og har en dejlig dreng

Anmeld

21. april 2012

morbibi

Anonym skriver:

Ok ja så passer det meget godt med at det er over 4 kg det kan mærkes reelt. Av for både ham og dig da.

Men ja krydser fingre for en nem fødsel for dig og baby næste gang.

Endnu engang tak og jeg håber selv på, at det bliver en lille baby på max 3400g og forhåbentlig en nem fødsel

Anmeld

21. april 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Nå så gammel er du vist heller ik men du har da helt ret at set i fertilitetssammenhæng, så går det jo den forkerte vej. Og hvis så der går for længe inden der sker noget, så er det jo lidt svært at arbejde med. Men det ka ikke have haft noget at gøre med du har taget p-piller? Det ka jo godt forsinke en graviditetsproces for nogen.

Er selv 32, så vil også gerne have vores 3 nu, inden det begynder at blive vanskeligt måske. Men går da i mødregruppe med en der er fyldt 40, som altså har fået barn nr 2. Og har da også en søster der lige nu er 36, som venter barn nr 3.

Men held og lyykke med det går stærkere næste gang I beslutter Jer for at forsøge igen og at det bliver en dejlig graviditet.

Jeg havde ikke taget p-piller i en del år, så tror ikke at det skyldes det. Måske har vi bare dyrket sex på de "forkerte" tidspunkter - vi har aldrig brugt æl -test eller andet for at "regne ud" hvornår det var bedst. Kan nu godt være at jeg gør det næste gang

Nogen siger jo også, at man skal være lidt forsigtig når man har fået det første for så plejer de næste at komme ret nemt, man kan da håbe at det passer når vi engang ønsker nr 2

Idag er det heldigvis ikke unormalt at kvinder er oppe i 30´erne når de får børn, så der er da håb for mig endnu hehe

/Fenja

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg havde ikke taget p-piller i en del år, så tror ikke at det skyldes det. Måske har vi bare dyrket sex på de "forkerte" tidspunkter - vi har aldrig brugt æl -test eller andet for at "regne ud" hvornår det var bedst. Kan nu godt være at jeg gør det næste gang

Nogen siger jo også, at man skal være lidt forsigtig når man har fået det første for så plejer de næste at komme ret nemt, man kan da håbe at det passer når vi engang ønsker nr 2

Idag er det heldigvis ikke unormalt at kvinder er oppe i 30´erne når de får børn, så der er da håb for mig endnu hehe

/Fenja

Ja da du har da mange år endnu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.