Hvor mange graviditer har resulteret i et barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg har været gravid 3 gange - 1 barn  1 frivillig abort for 15 år siden - og 1 MA året før jeg fik Isabella 

Jamen skønt med din lille pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Camillos

Anonym skriver:

Ja det kan jeg sagtens forstå, det fortjener du da også. Det er jo så fantastisk at få lov at opleve og det er frygteligt det skal være så svært for nogen. Man bliver så glad på andres vegne når det lykkedes. Skønt du er kommet så langt nu og det går godt.

men op med humøret det skal nok lykkes.. hvis du tror på det... 

Anmeld

20. april 2012

Tildes mor

Anonym skriver:

Trillinger, jamen det jo stort. Så er du vel også lidt ekstra urolig, men det er da helt fantastisk. TILLYKKE og sender en masse positive ønsker om at det kommer til at gå godt. 

Det må have været lidt af en mundfuld at kapere, da du fandt ud af det. Er dine graviditetessymptomer så meget stærkere end du har oplevet det før?

Jeg er rigtig urolig, og er allerede blevet sygemeldt - så må vi jo se om jeg kommer tilbage inden barsel 

Det kom i hvert fald som et kæmpe chok, tog til lægevagten fordi jeg blødte utrolig meget og det forsatte en uges tid hvor jeg så hvor indlagt og blev scannet og så 3 hjerteblink 

Anmeld

20. april 2012

Camel

Anonym skriver:

Ja præcis. Havde også svigtende symptomer dengang det gik galt, men det siger man jo også man ikke altid kan regne med, men her passsede det også. Men skønt det går godt denne gang og fortsat god graviditet..

Tak 

Anmeld

20. april 2012

mpr

Ja det vil jeg gerne spørge Jer om. Selv fandt jeg i lørdags ud af, at jeg nu gravid for 4. gang og det medfører jo de klassiske bekymringer for om det nu går godt eller ej. Selv har jeg oplevet en enkelt ufrivillig abort (sa i uge 11) mellem mine to drenge. Føler mig heldig over at jeg ikke oplevede det som førstegangsgravid, men det ændrer jo ikke på, at man ikke ønsker at opleve det overhovedet.

Så nu hvor tankerne kører rundt om dette emne synes lige jeg vil spørge hvad I andre har oplevet af graviditeter og evt. ufrivillige aborter. Og tænk engang at jeg var så naiv at tro at nu hvor jeg har to børn, så slappede jeg nok mere af omkring det denne gang. Tror aldrig jeg vænner mig til bekymringerne, men til gengæld er de børn man får ud af det jo det hele værd.

Har været gravid 2 gange og har 0 børn, begge mistet i SA kort tid efter jeg havde fået den positive test :s Håber at når jeg skal prøve igen at det så lykkes

Anmeld

20. april 2012

lycly

1 graviditet = 1 barn

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Har været gravid 2 gange og har 0 børn, begge mistet i SA kort tid efter jeg havde fået den positive test :s Håber at når jeg skal prøve igen at det så lykkes

Det er jeg da ked af at høre. Håber ligeså I er heldige næste gang. Det skal da gå godt men det giver jo mange bekymringer og nervøsitet at opleve det flere gange.. Knus og håber det bedste for Jer næste gang

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Tildes mor skriver:

Jeg er rigtig urolig, og er allerede blevet sygemeldt - så må vi jo se om jeg kommer tilbage inden barsel 

Det kom i hvert fald som et kæmpe chok, tog til lægevagten fordi jeg blødte utrolig meget og det forsatte en uges tid hvor jeg så hvor indlagt og blev scannet og så 3 hjerteblink 

Ja så havde du vel slet ikke regnet med noget positivt når du blødte. Kan udemærket forstå din uro. Så kan en graviditet føles meget lang..

Anmeld

20. april 2012

Frk-Lotusblomst

2 graviditeter, 0 børn.

Begge er ufrivillige aborter på MA'er- Første MA opdaget 8+3, gået til allerede omkring uge 4-5, anden MA opdaget 9+4, gået til 7+4 (4. dage efter tidlig scanning hvor vi så hjerteblink)

Held og lykke med graviditeten, er sikker på alt nok skal gå godt.

Anmeld

20. april 2012

mpr

Anonym skriver:

Det er jeg da ked af at høre. Håber ligeså I er heldige næste gang. Det skal da gå godt men det giver jo mange bekymringer og nervøsitet at opleve det flere gange.. Knus og håber det bedste for Jer næste gang

Ja man kan så sige at næste gang er det forhåbentlig planlagt det var med eks kærester altså mine 2 sidste eks kærester, blev jeg gravid en gang ved hver, hvor jeg nok selv har "ødelagt" dem måske fordi jeg var så forvirret, bekymret og stresset og ikke særlig glad for at være gravid dengang :s

Men nu hvor jeg rent faktisk gerne vil være gravid håber jeg at det lykkes

Skal bare vente til min kæreste er klar på den ^^

Men ja når det er sket to gange sætter det da tankerne lidt i perspektiv for det kan jo teknisk set godt være jeg bare har svært ved at holde på et barn :s Må bare håbe det ikke sker igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.