Hvor mange graviditer har resulteret i et barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

Anonym trådstarter

frk andreasen skriver:

tror at den er ved at have odt fat i mig er ved at have en grim kvalme om morgen og en lettere ubehag resten af dagen men krydser alt hva jeg har på det holder

ja det er et par herlige terroister jeg har til at rende rundt glæder mig til at tilføje endnu en terroist til flokken om 8 mdr`s tid

Ja de er jo skønne og herlige de unger der er kommet ind i ens liv.. Krydser med og glæder mig også over min kvalme lige nu. Utroligt man kan være så glad for at have kvalme..

Held og lykke fremover

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Anonym trådstarter

^^ MOR TIL 2, snart 3 ^^ skriver:

Jeg har 4 graviditeter og 2 børn. Har desværre fået 2 ufrivillig SA på 5 mdr ! Og en maaasse bio'er ://

Åh nej, er jeg da ked af at høre.. Skønt du har et par dejlige børn trods alt. Men det ændrer jo ikke på at man bliver ked af når man gerne vil være gravid igen og det bare ikke vil lykkes. Er det efter du har fået dine to børn du har haft problemer eller er det indimllem?

Anmeld

20. april 2012

Ciss

Var gravid med to - mistede den ene.

Anden graviditet uten problemer.

Så totalsummen er to børn, som kunne have været tre børn.

Anmeld

20. april 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Ok. Aborterede du så første eller anden gang?

Første gang døde fosteret ca. i uge 7, men opdagede det føst til scanningen Det kom ikke ud af sig selv så fik en udskrabning ugen efter. Turde ikke gå på arbejde den uge, var bange for, at jeg pludselig ville begynde at bløde.

Men mærkeligt, første gang tænkte jeg hele tiden på, om barnet var handicappet, men det gjorde jeg slet ikke i min anden graviditet. Så måske sagde min intuition mig, at der var noget galt? Man siger jo, at de fleste aborter er pga. diverse handicap.

Held og lykke med din store lykke! det skal nok gå fint

Anmeld

20. april 2012

morbibi

Anonym skriver:

Hold da op, der er da blevet til en del børn så.

Det er da ret godt gået og ja bekymringen må man nok indstille sig på vil være der hver gang. Men synes da det er en flot statistik du har. Hvornår skete de aborter du oplevede? Erfter hinanden eller på helt forskellige tidspunkter.

TILLYKKE med den lille i maven og håber da alt går godt denne gang.

Den første SA var vist i 1999 og den PA var i 2001 og den anden SA var i 2007 og den PA var den spykisk hårdeste og denne her gang er der da heldigvis kun 4 uger tilbage, til lillepigen viser sit ansigt

Anmeld

20. april 2012

132319

Gravid 3 gange og har to børn.

Første gang fik jeg en provokeret abort.

Anmeld

20. april 2012

Bebsen

2 graviditeter og 1 skønt barn :-D

Anmeld

21. april 2012

frk andreasen

Anonym skriver:

Ja de er jo skønne og herlige de unger der er kommet ind i ens liv.. Krydser med og glæder mig også over min kvalme lige nu. Utroligt man kan være så glad for at have kvalme..

Held og lykke fremover

ja det forstår man faktisk ikke for puha har det godt nok slemt engang imellem

Anmeld

21. april 2012

missytordrup

dette er min 4. graviditet og jeg er 19 uger henne...

de 3 første endte i spontan abort...

Anmeld

21. april 2012

Mar.han

5 graviditeter.

1. en skøn pige fra 2001

2. Graviditet fosteret gik til i uge 8, fandt vi ud af ved NF scanning, fik udskrabning dagen efter. Det var i ca 2004. moderkagen var ikke ordentlig udviklet, hvilket resulterede i baby ik fik det den skulle ( partiel mola ) som det kaldes.

3. en dejlig dreng fra 2005

4. en mere skøn pige fra 2011

5. venter en bette til Oktober, NF scanning veloverstået og masser af krudt i den bette spire 

Så 3 børn + en på vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.