Hvor mange graviditer har resulteret i et barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

lillemusen10

Har været gravid to gange - og det har ikke resulteret i nogle børn. Begge graviditeter endte med en SA. Her håber vi 3. gang er lykkens gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Maja_4000

Jeg har været gravid én gang og har et barn

Anmeld

21. april 2012

Anonym trådstarter

Roselil skriver:

Første gang døde fosteret ca. i uge 7, men opdagede det føst til scanningen Det kom ikke ud af sig selv så fik en udskrabning ugen efter. Turde ikke gå på arbejde den uge, var bange for, at jeg pludselig ville begynde at bløde.

Men mærkeligt, første gang tænkte jeg hele tiden på, om barnet var handicappet, men det gjorde jeg slet ikke i min anden graviditet. Så måske sagde min intuition mig, at der var noget galt? Man siger jo, at de fleste aborter er pga. diverse handicap.

Held og lykke med din store lykke! det skal nok gå fint

Jo tak da.

Og ja det er jo oftest årsagen og det er jo trods alt godt når det sker så tidligt fremfor de børn der fødes medet handicap de måske ikke kan overleve alligvel. Så sådan må man jo se på det, selvom det kan være svært i situationen..

Anmeld

21. april 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Den første SA var vist i 1999 og den PA var i 2001 og den anden SA var i 2007 og den PA var den spykisk hårdeste og denne her gang er der da heldigvis kun 4 uger tilbage, til lillepigen viser sit ansigt

Ok, det blir spænende. Ønsker alt det bedste og en dejlig fødsel. Er dine fødsler generelt gået godt og er det blevet nemmere?

Selv synes jeg min anden fødsel var hårdere end min første, men der var nok nogle faktorer der spillede ind, men havde jo egentlig regnet med det ville blive lettere..

Anmeld

21. april 2012

l.kjoeller

2 graviditeter = i SA + en lille pige der gerne skulle komme om en uges tid

Anmeld

21. april 2012

morbibi

Anonym skriver:

Ok, det blir spænende. Ønsker alt det bedste og en dejlig fødsel. Er dine fødsler generelt gået godt og er det blevet nemmere?

Selv synes jeg min anden fødsel var hårdere end min første, men der var nok nogle faktorer der spillede ind, men havde jo egentlig regnet med det ville blive lettere..

Takker

Faktisk alle mine fødsler, har været tørfødsler og for hver graviditet, har det påvirket psyken
Så jeg har heldigvis en god JM, som ikke lader mig gå 3 uger over termin, men faktisk tager det alvorligt og får mig scannet for forstervand. Hende har jeg haft ved mine 3, nu 4 sidste graviditeter.
Mht selve fødslen, så kan jeg godt mærke forskel på barnets størrelse. Den største var hårdest at få ud og de 2 mindste var som at smutte en mandel

Anmeld

21. april 2012

AnnaK89

Gravid 2 gange - Lærke fra 09, og lillesøster som gerne skulle melde sin ankomst om små 10 uger

Anmeld

21. april 2012

JH12

Jeg er gravid for første gang, termin 8.maj .

Anmeld

21. april 2012

Tanjadamgaard

Det er min første graviditet - Der er en lille prinsesse på vej

Anmeld

21. april 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Takker

Faktisk alle mine fødsler, har været tørfødsler og for hver graviditet, har det påvirket psyken
Så jeg har heldigvis en god JM, som ikke lader mig gå 3 uger over termin, men faktisk tager det alvorligt og får mig scannet for forstervand. Hende har jeg haft ved mine 3, nu 4 sidste graviditeter.
Mht selve fødslen, så kan jeg godt mærke forskel på barnets størrelse. Den største var hårdest at få ud og de 2 mindste var som at smutte en mandel

Ok hvordan var deres reelle størrelsesforskel så? Synes det er interessant du siger det da jeg tit hat hørt at vejer de mellem 3-4 kg kan man ikke mærke den store forskel. Nu var der en 300 g forskel på mine to drenge, så tror ikke rigtigt jeg fornemmede den store forskel. Men ku da forestille mig at det kan mærkes hvis de nærmer sig de 4 kg.

Har faktisk aldrig hørt om tørfødsler før. Er det noget med at du mister fostervand mod slutningen af graviditeten? Dejligt du har en god JM, der tager det alvorligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.