forliggende moderkage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

Mom2012

Kay skriver:

forliggende og foranliggende er ikke det samme og så hvidt jeg har fundet ud af kan den kun rykke sig væk fra fødselskanalen og ikke ned på den...

Godt! Så er jeg helt rolig Har nu heller ikke lige læst noget om  det eller noget, når nu hun sagde sådan.

for din flytter sig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Gaia

Jeg havde, var til tjek i uge 34 og da havde den rykket sig

Anmeld

17. april 2012

Chevro

Jeg har foranliggende, men min har ikke lagt så langt nede at der var mulighed for at den blokkerede. Min veninde har også foranliggende, men hendes lå og blokkerede- hun er lige blevet scannet, og heldigvis havde den rykket sig nok til at hun kan føde selv. Grunden til at det kan bløde, er fordi den ligger og skraber sig op af bækken osv.
Den rykker sig jo længere og længer op af, i graviditeten - i forbindelse med at fosteret bliver større.

Anmeld

17. april 2012

Kay

Ann87 skriver:

Godt! Så er jeg helt rolig Har nu heller ikke lige læst noget om  det eller noget, når nu hun sagde sådan.

for din flytter sig! 

det kan du også roligt være

Anmeld

17. april 2012

Kay

Gaia skriver:

Jeg havde, var til tjek i uge 34 og da havde den rykket sig

det var godt... har endnu ik hørt nogle hvor den ik rykkede sig...

Anmeld

17. april 2012

Musen5

Jeg har haft 3 ud af 4 hvor den lå foran.

Den første fødte jeg normalt og de havde oxo alle 3 gange flyttet sig. Fik dog ks med de 2 sidste. IKKE pga moderkagen der lå foran men nr vejede 4900g og nr 4 lå på tværs.

/Mette

Anmeld

17. april 2012

Kay

Chevro skriver:

Jeg har foranliggende, men min har ikke lagt så langt nede at der var mulighed for at den blokkerede. Min veninde har også foranliggende, men hendes lå og blokkerede- hun er lige blevet scannet, og heldigvis havde den rykket sig nok til at hun kan føde selv. Grunden til at det kan bløde, er fordi den ligger og skraber sig op af bækken osv.
Den rykker sig jo længere og længer op af, i graviditeten - i forbindelse med at fosteret bliver større.

det er ikke FORANliggende men FORliggende jeg skriver om... min ligger nemlig ikke foran... den ligger bagud men den dækker hele fødsels kanalen og der er stor forskel på foranliggende og forliggende

min ligger og helt nede i bunden... lidt bagud så den "præsser" baby frem mod maveskindet... hvis du forstår... er lidt nervøs for om den når at rykke sig... kejsersnittet ville være det mindste af det... det var mere alle de komplikationer jeg læste om...

Anmeld

17. april 2012

Kay

Musen5 skriver:

Jeg har haft 3 ud af 4 hvor den lå foran.

Den første fødte jeg normalt og de havde oxo alle 3 gange flyttet sig. Fik dog ks med de 2 sidste. IKKE pga moderkagen der lå foran men nr vejede 4900g og nr 4 lå på tværs.

/Mette

det er heller ik så meget kejsersnittet jeg frygter... men... mere de komplikationer der står om...

altså er rigtig bange for at blive skåret i... men der er man jo nød til hvis jeg ikke kan føde normalt... men det er mere det der står om fortidlig fødsel og blødninger og alt det...

Anmeld

17. april 2012

kvinde84

Jeg har også foranliggende, og har også læst noget skræmmende om det. Men da de ikke har sagt noget som helst om det, så vælger jeg at tro at alt er ok. Håber bare ikke det bliver tale om noget med kejsersnit... den kom ind unaturligt (ISCI), ville være fedt hvis den kom ud naturligt

Anmeld

17. april 2012

Kay

kvinde84 skriver:

Jeg har også foranliggende, og har også læst noget skræmmende om det. Men da de ikke har sagt noget som helst om det, så vælger jeg at tro at alt er ok. Håber bare ikke det bliver tale om noget med kejsersnit... den kom ind unaturligt (ISCI), ville være fedt hvis den kom ud naturligt

forliggende og foranliggende er ik det samme der er ik noget farligt ved foranliggende

vores kom overraskende naturligt ind... selvom behandlig var planlagt... men vil også helst havde hende ud naturligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.