forliggende moderkage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

LilleLene

Kay skriver:

det er godt den kun er det jeg må vente til d. 20 juni for at få afvide om min har rykket sig  så jeg kan få lov at føde normalt

der er godt nok lang tid til :/

alt hvad jeg kan

Skal man ellers have kejsersnit ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Kay

LilleLene skriver:

der er godt nok lang tid til :/

alt hvad jeg kan

Skal man ellers have kejsersnit ?

ja... og der er riciko for at man går fortidlig i fødsel... selvom hun ikke kan komme ud den vej... så det kan blive aks...

der står noget om det her

http://patienthaandbogen.dk/graviditet/sygdomme/forliggende-moderkage-placenta-previa-2650.html

Anmeld

18. april 2012

LilleLene

Kay skriver:

ja... og der er riciko for at man går fortidlig i fødsel... selvom hun ikke kan komme ud den vej... så det kan blive aks...

der står noget om det her

http://patienthaandbogen.dk/graviditet/sygdomme/forliggende-moderkage-placenta-previa-2650.html

fy for den da

alt hvad der kan krydses

Anmeld

18. april 2012

Kay

LilleLene skriver:

fy for den da

alt hvad der kan krydses

tak men de siger at de fleste rykker den sig op... så det håber jeg meget på

Anmeld

18. april 2012

LilleLene

Kay skriver:

tak men de siger at de fleste rykker den sig op... så det håber jeg meget på

håber jeg også for dig

Anmeld

18. april 2012

Tanjadamgaard

Kay skriver:

at en foran liggende ligger på forsiden altså ud mod maveskindet og en forliggende ligger nede i bunder og spære udgangen

Mange tak søde, kom da helt i tvivl hvad jeg egentlig selv havde fået afvide til MD, men JM sagde at min livmoder lå som den skulle, det vil så sige foranliggende 

Anmeld

18. april 2012

frk andreasen

Kay skriver:

ja min ligger jo og dækker det hele... og jeg har læst lidt om at det kan sætte fødslen igang for tidligt... selvom hun jo ikke ville kunne komme den vej ud... mend mindre den flytter sig.... hvilket jeg håber meget på den gør... men er lidt nervøs for at begynde at bløde...

gjorde den osse ved mig.. de sagde til mig første gang jeg kom ind pga blødning- så længe jeg mærkede liv som jeg plejede og ingen smerter havde så skulle jeg ikke værre nervøs..

Anmeld

18. april 2012

Kay

frk andreasen skriver:

gjorde den osse ved mig.. de sagde til mig første gang jeg kom ind pga blødning- så længe jeg mærkede liv som jeg plejede og ingen smerter havde så skulle jeg ikke værre nervøs..

oki...

Anmeld

19. april 2012

Nille-pigen

Kay skriver:

det er også bare at par bukstaver... så det kan jeg godt forstå... jeg har en JM der ik ved ret meget om bækkenløsning  meget underligt

ja okay... det burde hun da vide noget om... det er en af de mest almindelige gener for gravide i slutningen af graviditeten og det er jo ligesom der man ser mest til JM...

Anmeld

19. april 2012

Kay

Nille-pigen skriver:

ja okay... det burde hun da vide noget om... det er en af de mest almindelige gener for gravide i slutningen af graviditeten og det er jo ligesom der man ser mest til JM...

ja det troede jeg ogs....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.