Hva er det der sker? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2012

TR

babymus77 skriver:

Mit varede fra fredag morgen til mandag morgen, hvor efter nogle dage med plet blødning... Tænker du bare skal kime egen læge og vagtlægen ned!!! Spørg om de fagligt kan stå inde for sådan noget, uden at vide årsag!!! Så plejer der at ske noget;-) knuser

Dejligt det hurtigt var ovre gid det var det samme her , nu det stået på 1 HELT uge .. Hver gang det ser ud til at stop , starter det hele op igen :/.. Jeg har kun været ved vagtlæge slet ikk ved egen læge . Så har jeg været ved jordemor hun sagde heller ikk så meget ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Lady Marion <3

TR skriver:

Puha får helt tåre i øjnene over at der kan gå så lang tid før det er over tog du noget i mod smerterne ? Hvis ja , hva ? Og hvor tit ? Dejligt du fik en rask dreng

Nej jeg tog aldrig noget men det er ok at tage 2 pinex eller panodil

Anmeld

13. april 2012

TR

Lady Marion <3 skriver:

Nej jeg tog aldrig noget men det er ok at tage 2 pinex eller panodil

Pt er jeg på 4 . Kan ikk holde ud at være nogle steder

Anmeld

13. april 2012

norenberg

Jeg havde lignende blødninger og
smerter med min yngste søn....de fandt aldrig ud af hvor det kom fra men fødte i uge 27 da jeg pludselig fik presse veer....men har i dag en dejlig og rask søn

Anmeld

13. april 2012

l.kjoeller

Det er sørme synd for dig. du får lige en stor kram herfra nogen er bar hårdt ramt. godt du er opmærksom og reagerer. bliv ved med det

Anmeld

13. april 2012

TR

norenberg skriver:

Jeg havde lignende blødninger og
smerter med min yngste søn....de fandt aldrig ud af hvor det kom fra men fødte i uge 27 da jeg pludselig fik presse veer....men har i dag en dejlig og rask søn

Puha det må du ikk sige ;/ .. Dejligt at læse han overlevede .. Hva gjorde du mod smerterne ? Hvor lang tid døjet du med det i ??

Anmeld

13. april 2012

TR

l.kjoeller skriver:

Det er sørme synd for dig. du får lige en stor kram herfra nogen er bar hårdt ramt. godt du er opmærksom og reagerer. bliv ved med det

Mange tak .. Synes godt nok det er et helved ;(

Anmeld

14. april 2012

norenberg

TR skriver:

Puha det må du ikk sige ;/ .. Dejligt at læse han overlevede .. Hva gjorde du mod smerterne ? Hvor lang tid døjet du med det i ??

Jeg fik panodil mod dem....jeg blødte on and off fra uge 9 og indtil jeg fødte i uge 27 men der har max gået 14 dage mellem blødningerne

Anmeld

14. april 2012

TR

norenberg skriver:

Jeg fik panodil mod dem....jeg blødte on and off fra uge 9 og indtil jeg fødte i uge 27 men der har max gået 14 dage mellem blødningerne

Okay ;/ vidste de heller ikk hvorfor du blødte ?

Anmeld

14. april 2012

norenberg

TR skriver:

Okay ;/ vidste de heller ikk hvorfor du blødte ?

Nej det fandt de aldrig ud af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.