Hva er det der sker? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2012

Lady Marion <3

TR skriver:

Hold nu kaje , sig det løgn det kan vare så længe ! Det samme her , når de klumper så er kommet ud er det som om hele maven letter.. Hvis du forstår .. Havde du os mange smerter ??

Ja blodet koagulerer derfor det bliver til klumper , og ja kunne mærke at det lettede fordi blodet tyngede meget   Jeg have en slags mens smerter  så kunne altid mærke hvornår det var tid til at "udtømme" det var grimt og jeg blev scannet de første 3 gange tror jeg .. Fik i øvrigt sund dreng på 4400 g 10 dage overtid ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

TR

Lady Marion <3 skriver:

Ja blodet koagulerer derfor det bliver til klumper , og ja kunne mærke at det lettede fordi blodet tyngede meget   Jeg have en slags mens smerter  så kunne altid mærke hvornår det var tid til at "udtømme" det var grimt og jeg blev scannet de første 3 gange tror jeg .. Fik i øvrigt sund dreng på 4400 g 10 dage overtid ..

Puha får helt tåre i øjnene over at der kan gå så lang tid før det er over tog du noget i mod smerterne ? Hvis ja , hva ? Og hvor tit ? Dejligt du fik en rask dreng

Anmeld

13. april 2012

MMOGM

TR skriver:

Hvor er du bare sød og jeg kan lov dig at der kommer et stort happy indlæg fra mig, når alt det her er over !

Årh det var godt søde  

Tænker på dig 

Anmeld

13. april 2012

TR

Mikkala91 skriver:

Årh det var godt søde  

Tænker på dig 

1000 tak

Anmeld

13. april 2012

babymus77

TR skriver:

Okay , dejligt de fandt ud af hva det var .. Var det blod der kom ved dig mørk gammel blod ? Mit det er helt frisk og har stået på en uge nu ;/ havde du os mange smerter ?

Det var blandet blod!! Uden klumper, lyst og mørkt!!! Og ja jeg havde ondt, Niller naller!! Men det gik over igen, og bebs havde det fint:-) er i dag 25+3 og venter en dejlig dreng!!!! ;-) Så din bebs skal også nok blive hvor den er;-)

Anmeld

13. april 2012

TR

babymus77 skriver:

Det var blandet blod!! Uden klumper, lyst og mørkt!!! Og ja jeg havde ondt, Niller naller!! Men det gik over igen, og bebs havde det fint:-) er i dag 25+3 og venter en dejlig dreng!!!! ;-) Så din bebs skal også nok blive hvor den er;-)

Det jo slet ikk til at holde ud hvor længe vare dit ? Mit er med store klumper der kommer . Rigtig ubehageligt

Anmeld

13. april 2012

Frk-Lotusblomst

TR skriver:

Det tyder i hvert fald på at der er nogle stykker der har prøvet det herinde .. Det kan være sådan her, helt til uge 20 :/ ja må jeg hellere få gjort, for de slet ikk til at holde ud .. Nu tager jeg to smerte stillen når jeg går i seng , men resten af dagen kæmper jeg igennem smerterne

Ja dnogen lever med det i graviditeten.
Håber i finder ud af at holde smerterne nede på en ordentlig måde indtil dette helvede er ovre..

Anmeld

13. april 2012

TR

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja dnogen lever med det i graviditeten.
Håber i finder ud af at holde smerterne nede på en ordentlig måde indtil dette helvede er ovre..

Mange tak

Anmeld

13. april 2012

Mira0911

TR skriver:

Os mig virkelig ! Lige hvor man tror det er på vej væk , starter det forfra

Jeg husker det så tydeligt... 

Anmeld

13. april 2012

babymus77

TR skriver:

Det jo slet ikk til at holde ud hvor længe vare dit ? Mit er med store klumper der kommer . Rigtig ubehageligt

Mit varede fra fredag morgen til mandag morgen, hvor efter nogle dage med plet blødning... Tænker du bare skal kime egen læge og vagtlægen ned!!! Spørg om de fagligt kan stå inde for sådan noget, uden at vide årsag!!! Så plejer der at ske noget;-) knuser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.