Hva er det der sker? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.525 visninger
52 svar
0 synes godt om
13. april 2012

TR

heeei piwer ..

- Nu har jeg fundet lidt overskud til at skrive om den sidste uges tid her ..

Det startet ud med at jeg havde utroligt mange smerter i underlivet i påsken.

Fredag i sidst uge, var jeg så på wc og jeg ser at jeg bløder.. Jeg ringer med det samme til vagtlægen, og hun er rigtig sød og gerne vil have mig op til gyn. men de vil ikke se mig, så det blev bare en tur indtil vagtlægen, hvor jeg så alligevel ender ved gyn.

Vi er meget ude af den, for man forbinder altid blødning som noget negativ..

- kl. er 21.30 da vi sidder og venter, jeg bliver kaldt på. det første jeg skal gøre er at lave en tis prøve og tjek om jeg har feber, så venter vi igen på en læge, og langt om længe kommer vi til ..

Vi fortæller hvordan det hele har været mine smerter osv. Jeg bliver scannet. ude på maven og 2 scanninger indevendig. AV AV ..

Lægen ved simpelthen ikke hvor blodet kommer fra, det eneste hun sir er at det ikke kommer fra bebs. som er det vigtigste !! ,,

Hun fortæller så at jeg har tegn på en blærebetændelse så jeg sku på piller igen .. Vi var ca hjemme 00.30 , og var slet ikke afklaret hvad alt det her var ..

Lørdag: Ryger vi derind igen, jeg BLØDER meget og mange smerter. ( så slemme at jeg ikke kan sove eller noget) IGEN sidder vi og venter i 2 timer før vi kommer til .
vi kommer til, og det viser sig for, at jeg IGEN skal igennem de samme scanninger. lægen var utrolig dårlig til at foretage dem

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind! .. Vi bliver IGEN sendt hjem uden nogle forklaring på noget, for de ved stadig ikk hvor blodet kommer fra.

Natten til søndag er RIGTIG slem, jeg kan ikke sove for smerter, jeg bløder og bløder, jeg har opkast og næseblod. men de ville kun se mig, hvis jeg stadig blødet meget. så Søndag gik med at jeg slappede af og prøvet at komme ovenpå alt det her ..

Mandag: vi er inde at spise ved mine forældre og jeg har rigtig mange smerter og tisser meget .. jeg går på we, og lidt efter imens jeg sidder der, kommer der en RIGTIG stor klump ud.. jeg store tuder!!

jeg kalder på min mor og spørger hende hva det er? det lignet simpelthen at det var livmoren, at vi altså havde mistet vores baby. jeg ringer med det samme op på gyn. igen, vi kommer derop, og venter igen ¨på en læge.. vi kommer ind og han er rigtig sød og undersøger virkelig hva grunden er til jeg bløder og de smerter .. han sir så at det intet er med livmoren eller noget, altså at det ikke er mens eller fra bebs, men hvor det så kommer fra, kan ingen svare på

UNDER HELE FIRLØBET SER VI BARE DEN MEST AKTIVE BEBS ! :')

idag er det 1 uge siden og jeg bløder stadig og mange smerter

Nogle der har prøvet at være igennem det? og hvad gjorde i? ..

Lige pt kan jeg ikk se glæden ved at være gravid ( forstå mig ret)

Undskyld det blev så langt og måske lidt rodet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

MyBigWish

Puha, sikke noget du går igennem..  Har ingen ide om hvad det kan være men ville ikke gå uden at give et 

Anmeld

13. april 2012

Frk-Lotusblomst

TR skriver:

heeei piwer ..

- Nu har jeg fundet lidt overskud til at skrive om den sidste uges tid her ..

Det startet ud med at jeg havde utroligt mange smerter i underlivet i påsken.

Fredag i sidst uge, var jeg så på wc og jeg ser at jeg bløder.. Jeg ringer med det samme til vagtlægen, og hun er rigtig sød og gerne vil have mig op til gyn. men de vil ikke se mig, så det blev bare en tur indtil vagtlægen, hvor jeg så alligevel ender ved gyn.

Vi er meget ude af den, for man forbinder altid blødning som noget negativ..

- kl. er 21.30 da vi sidder og venter, jeg bliver kaldt på. det første jeg skal gøre er at lave en tis prøve og tjek om jeg har feber, så venter vi igen på en læge, og langt om længe kommer vi til ..

Vi fortæller hvordan det hele har været mine smerter osv. Jeg bliver scannet. ude på maven og 2 scanninger indevendig. AV AV ..

Lægen ved simpelthen ikke hvor blodet kommer fra, det eneste hun sir er at det ikke kommer fra bebs. som er det vigtigste !! ,,

Hun fortæller så at jeg har tegn på en blærebetændelse så jeg sku på piller igen .. Vi var ca hjemme 00.30 , og var slet ikke afklaret hvad alt det her var ..

Lørdag: Ryger vi derind igen, jeg BLØDER meget og mange smerter. ( så slemme at jeg ikke kan sove eller noget) IGEN sidder vi og venter i 2 timer før vi kommer til .
vi kommer til, og det viser sig for, at jeg IGEN skal igennem de samme scanninger. lægen var utrolig dårlig til at foretage dem

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind! .. Vi bliver IGEN sendt hjem uden nogle forklaring på noget, for de ved stadig ikk hvor blodet kommer fra.

Natten til søndag er RIGTIG slem, jeg kan ikke sove for smerter, jeg bløder og bløder, jeg har opkast og næseblod. men de ville kun se mig, hvis jeg stadig blødet meget. så Søndag gik med at jeg slappede af og prøvet at komme ovenpå alt det her ..

Mandag: vi er inde at spise ved mine forældre og jeg har rigtig mange smerter og tisser meget .. jeg går på we, og lidt efter imens jeg sidder der, kommer der en RIGTIG stor klump ud.. jeg store tuder!!

jeg kalder på min mor og spørger hende hva det er? det lignet simpelthen at det var livmoren, at vi altså havde mistet vores baby. jeg ringer med det samme op på gyn. igen, vi kommer derop, og venter igen ¨på en læge.. vi kommer ind og han er rigtig sød og undersøger virkelig hva grunden er til jeg bløder og de smerter .. han sir så at det intet er med livmoren eller noget, altså at det ikke er mens eller fra bebs, men hvor det så kommer fra, kan ingen svare på

UNDER HELE FIRLØBET SER VI BARE DEN MEST AKTIVE BEBS ! :')

idag er det 1 uge siden og jeg bløder stadig og mange smerter

Nogle der har prøvet at være igennem det? og hvad gjorde i? ..

Lige pt kan jeg ikk se glæden ved at være gravid ( forstå mig ret)

Undskyld det blev så langt og måske lidt rodet.

Puuha søde da..
Sikke dog en voldsom uge du har haft.

Du blvier nødt til at se på det positive - at bebs ser ud til at have det godt og er aktiv derinde..
Det er forfærdelig at leve i uvished og med smerter og blødning tænker jeg det kun er værre.

Jeg ahr ingen erfaringer med det, ville blot give din min anerkendende medfølelse..

Jeg håber de sender dig videre når nu de ikke ved hvorfor du har så ondt og bløder!!

Anmeld

13. april 2012

TR

Puuha søde da..
Sikke dog en voldsom uge du har haft.

Du blvier nødt til at se på det positive - at bebs ser ud til at have det godt og er aktiv derinde..
Det er forfærdelig at leve i uvished og med smerter og blødning tænker jeg det kun er værre.

Jeg ahr ingen erfaringer med det, ville blot give din min anerkendende medfølelse..

Jeg håber de sender dig videre når nu de ikke ved hvorfor du har så ondt og bløder!!

Mange tak søde ..

jeg giver dig ret i at jeg må tænke positivt ,.. og er os mere end lykkelig for den bette har det det ..

De sender mig ikk videre  kun hjem

men de smerter er VIRKELIG så hård, at det som om det hele er på vej ud

og jeg kan jo ikk tag smerte stillende hele tiden ..

Anmeld

13. april 2012

Frk-Lotusblomst

TR skriver:

Mange tak søde ..

jeg giver dig ret i at jeg må tænke positivt ,.. og er os mere end lykkelig for den bette har det det ..

De sender mig ikk videre  kun hjem

men de smerter er VIRKELIG så hård, at det som om det hele er på vej ud

og jeg kan jo ikk tag smerte stillende hele tiden ..

Jeg ved godt det kan være svært.. Der må være mange tanker i jeres hoveder lige nu..

Jeg kan se i skal have en lille prins. Hvor dejligt. Stort tillykke.

Så må du simpelthen ringe til din læge og råbe op! Så må han sende dig til gn eller et eller andet "hvad ved jeg".. Jeg ved bare at den der "" vi ved ikke hvor det kommer fra" - den er bare ikke god nok!

Anmeld

13. april 2012

TR

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg ved godt det kan være svært.. Der må være mange tanker i jeres hoveder lige nu..

Jeg kan se i skal have en lille prins. Hvor dejligt. Stort tillykke.

Så må du simpelthen ringe til din læge og råbe op! Så må han sende dig til gn eller et eller andet "hvad ved jeg".. Jeg ved bare at den der "" vi ved ikke hvor det kommer fra" - den er bare ikke god nok!

Rigtig mange tak ..

Ja, der er ikk andet for, det ødelægger jo mit humør med de smerter ..

man bliver bare trær af at ringe i utide..

Anmeld

13. april 2012

Frk-Lotusblomst

TR skriver:

Rigtig mange tak ..

Ja, der er ikk andet for, det ødelægger jo mit humør med de smerter ..

man bliver bare trær af at ringe i utide..

Sådan må du ikke tænke. ENHVER vil gøre det bedste for sit barn. og selvom de siger det ikke kommer derfra, hvilket det sikkert ikke gør når de siger det, så vil man jo gerne vide hvor fanden det så kommer fra og hvorfor du skal have så ondt!
For et eller andet sted kommer det jo fra!

Anmeld

13. april 2012

babymus77

Åhh din stakkel !! Da jeg var i uge 8+ blødte jeg meget i 4 dage... Blev scannet af to læger hvor den sidste, en helt ung fyr sagde, at det kom fra en ekstra blommesæk!! Ingen hverken til nogen af de andre scanninger eller første læge opdagede denne... Der var ikke andet i den end gammel blod, som måske engang helt i start kunne ha blevet til tvillinger..., måske du også har haft noget gammelt stående ???? Ønsker dig rigtig god bedring!! Og husk på jeres lille bebs i maven har det fint!!! Krams din vej!!

Anmeld

13. april 2012

Mira0911

Alt dette har jeg været igennem UDEN smerter dog kun lidt murren, det stod på i knap 2 måneder hvor jeg blødte og blødte og de kunne ikke fortælle hvor det præcist kom fra... De mente sarte slimhinder... 

Jeg ringede til lægen hver dag, de vil ikke se mig så længe jeg ikke havde smerter... 

Blev scannet 3 gange og har i dag en skøn datter på snart 7 måneder... 

Jeg havde det pisse elendigt hele vejen igennem... Dagen før jeg skulle til første jordemoder besøg, stoppede blødning og så ikke skyggen af den igen før jeg fødte... 

Anmeld

13. april 2012

TR

Frk-Lotusblomst skriver:

Sådan må du ikke tænke. ENHVER vil gøre det bedste for sit barn. og selvom de siger det ikke kommer derfra, hvilket det sikkert ikke gør når de siger det, så vil man jo gerne vide hvor fanden det så kommer fra og hvorfor du skal have så ondt!
For et eller andet sted kommer det jo fra!

Præcis ! Det sagde jeg os oppe på sygehuset .. Så fik jeg bare afvide at de godt kunne indlægge mig men de vil ikk kunne komme nærmer på hvor blodet er fra ;/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.