TR skriver:
heeei piwer ..
- Nu har jeg fundet lidt overskud til at skrive om den sidste uges tid her ..
Det startet ud med at jeg havde utroligt mange smerter i underlivet i påsken. 

Fredag i sidst uge, var jeg så på wc og jeg ser at jeg bløder.. Jeg ringer med det samme til vagtlægen, og hun er rigtig sød og gerne vil have mig op til gyn. men de vil ikke se mig, så det blev bare en tur indtil vagtlægen, hvor jeg så alligevel ender ved gyn.
Vi er meget ude af den, for man forbinder altid blødning som noget negativ..
- kl. er 21.30 da vi sidder og venter, jeg bliver kaldt på. det første jeg skal gøre er at lave en tis prøve og tjek om jeg har feber, så venter vi igen på en læge, og langt om længe kommer vi til ..
Vi fortæller hvordan det hele har været mine smerter osv. Jeg bliver scannet. ude på maven og 2 scanninger indevendig. AV AV ..
Lægen ved simpelthen ikke hvor blodet kommer fra, det eneste hun sir er at det ikke kommer fra bebs. som er det vigtigste !! ,,
Hun fortæller så at jeg har tegn på en blærebetændelse så jeg sku på piller igen .. Vi var ca hjemme 00.30 , og var slet ikke afklaret hvad alt det her var
..
Lørdag: Ryger vi derind igen, jeg BLØDER meget og mange smerter. ( så slemme at jeg ikke kan sove eller noget) IGEN sidder vi og venter i 2 timer før vi kommer til .
vi kommer til, og det viser sig for, at jeg IGEN skal igennem de samme scanninger. lægen var utrolig dårlig til at foretage dem 

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind! .. Vi bliver IGEN sendt hjem uden nogle forklaring på noget, for de ved stadig ikk hvor blodet kommer fra.
Natten til søndag er RIGTIG slem, jeg kan ikke sove for smerter, jeg bløder og bløder, jeg har opkast og næseblod. men de ville kun se mig, hvis jeg stadig blødet meget. så Søndag gik med at jeg slappede af og prøvet at komme ovenpå alt det her ..
Mandag: vi er inde at spise ved mine forældre og jeg har rigtig mange smerter og tisser meget .. jeg går på we, og lidt efter imens jeg sidder der, kommer der en RIGTIG stor klump ud.. jeg store tuder!!
jeg kalder på min mor og spørger hende hva det er? det lignet simpelthen at det var livmoren, at vi altså havde mistet vores baby. jeg ringer med det samme op på gyn. igen, vi kommer derop, og venter igen ¨på en læge.. vi kommer ind og han er rigtig sød og undersøger virkelig hva grunden er til jeg bløder og de smerter .. han sir så at det intet er med livmoren eller noget, altså at det ikke er mens eller fra bebs, men hvor det så kommer fra, kan ingen svare på 

UNDER HELE FIRLØBET SER VI BARE DEN MEST AKTIVE BEBS ! :')
idag er det 1 uge siden og jeg bløder stadig og mange smerter 
Nogle der har prøvet at være igennem det? og hvad gjorde i? ..
Lige pt kan jeg ikk se glæden ved at være gravid 
( forstå mig ret)
Undskyld det blev så langt og måske lidt rodet.