Hva er det der sker? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2012

MMOGM

TR skriver:

heeei piwer ..

- Nu har jeg fundet lidt overskud til at skrive om den sidste uges tid her ..

Det startet ud med at jeg havde utroligt mange smerter i underlivet i påsken.

Fredag i sidst uge, var jeg så på wc og jeg ser at jeg bløder.. Jeg ringer med det samme til vagtlægen, og hun er rigtig sød og gerne vil have mig op til gyn. men de vil ikke se mig, så det blev bare en tur indtil vagtlægen, hvor jeg så alligevel ender ved gyn.

Vi er meget ude af den, for man forbinder altid blødning som noget negativ..

- kl. er 21.30 da vi sidder og venter, jeg bliver kaldt på. det første jeg skal gøre er at lave en tis prøve og tjek om jeg har feber, så venter vi igen på en læge, og langt om længe kommer vi til ..

Vi fortæller hvordan det hele har været mine smerter osv. Jeg bliver scannet. ude på maven og 2 scanninger indevendig. AV AV ..

Lægen ved simpelthen ikke hvor blodet kommer fra, det eneste hun sir er at det ikke kommer fra bebs. som er det vigtigste !! ,,

Hun fortæller så at jeg har tegn på en blærebetændelse så jeg sku på piller igen .. Vi var ca hjemme 00.30 , og var slet ikke afklaret hvad alt det her var ..

Lørdag: Ryger vi derind igen, jeg BLØDER meget og mange smerter. ( så slemme at jeg ikke kan sove eller noget) IGEN sidder vi og venter i 2 timer før vi kommer til .
vi kommer til, og det viser sig for, at jeg IGEN skal igennem de samme scanninger. lægen var utrolig dårlig til at foretage dem

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind! .. Vi bliver IGEN sendt hjem uden nogle forklaring på noget, for de ved stadig ikk hvor blodet kommer fra.

Natten til søndag er RIGTIG slem, jeg kan ikke sove for smerter, jeg bløder og bløder, jeg har opkast og næseblod. men de ville kun se mig, hvis jeg stadig blødet meget. så Søndag gik med at jeg slappede af og prøvet at komme ovenpå alt det her ..

Mandag: vi er inde at spise ved mine forældre og jeg har rigtig mange smerter og tisser meget .. jeg går på we, og lidt efter imens jeg sidder der, kommer der en RIGTIG stor klump ud.. jeg store tuder!!

jeg kalder på min mor og spørger hende hva det er? det lignet simpelthen at det var livmoren, at vi altså havde mistet vores baby. jeg ringer med det samme op på gyn. igen, vi kommer derop, og venter igen ¨på en læge.. vi kommer ind og han er rigtig sød og undersøger virkelig hva grunden er til jeg bløder og de smerter .. han sir så at det intet er med livmoren eller noget, altså at det ikke er mens eller fra bebs, men hvor det så kommer fra, kan ingen svare på

UNDER HELE FIRLØBET SER VI BARE DEN MEST AKTIVE BEBS ! :')

idag er det 1 uge siden og jeg bløder stadig og mange smerter

Nogle der har prøvet at være igennem det? og hvad gjorde i? ..

Lige pt kan jeg ikk se glæden ved at være gravid ( forstå mig ret)

Undskyld det blev så langt og måske lidt rodet.

Hej søde.

Har jo fulgt dig inde på vores terminsgruppe  ville dog bare give dig et KÆMPE 

Jeg håber virkelig ikke du fortsætter med at bløde, have smerter, og være ked af det.

Endnu engang øsnker jeg dig rigtig god bedring 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

TR

celkt skriver:

jeg går ud fra at de har scannet dig grundigt igennem og at du er helt normalt indrettet med en normal livmoder??

Gjorde de .. 3 forskellige læger

Anmeld

13. april 2012

TR

Mikkala91 skriver:

Hej søde.

Har jo fulgt dig inde på vores terminsgruppe  ville dog bare give dig et KÆMPE 

Jeg håber virkelig ikke du fortsætter med at bløde, have smerter, og være ked af det.

Endnu engang øsnker jeg dig rigtig god bedring 

Heii søde rigtig mange tak skal du have .. Jeg "ber" hver dag i håb om at det vil stop !

Anmeld

13. april 2012

celkt

TR skriver:

Gjorde de .. 3 forskellige læger

vi må vel antage at de ville gøre opmærksom på hvis der var noget afvigende...

kom bare til at tænke på graviditet i en tvedelt livmoder, der kan man nemlig have menses samtidig med at man er gravid, med mensesmerter og det hele.

håber snart du får det bedre.

Anmeld

13. april 2012

Frk-Lotusblomst

TR skriver:

Præcis ! Det sagde jeg os oppe på sygehuset .. Så fik jeg bare afvide at de godt kunne indlægge mig men de vil ikk kunne komme nærmer på hvor blodet er fra ;/

Måske skal du bare bløde en et stykke tid i din graviditet..
Men synes ihvertfald du skal tage en snak med lægen ang. smerterne. Det kan ihvertfald ikke passe du skal gå med dem..

Anmeld

13. april 2012

TR

Lady Marion <3 skriver:

Jeg blødte fra uge 12 til 19 ..  ikke hele tiden men når livmoderen var fyldt op med blod tømte den sig på en gang  dvs kæmpe kæmpe blødning hver 2 -3 dag .. Møg ubehageligt .. De kunne heller intet finde så det måtte stamme fra slimhinderne ,, ca 20% af kvinder bløder i deres graviditet og man er ikke tættere på at miste bebs end andre da det ikke har noget med det af gøre   Blødningerne skal helst være stoppet inden uge 20 .. så ROLIG

Hold nu kaje , sig det løgn det kan vare så længe ! Det samme her , når de klumper så er kommet ud er det som om hele maven letter.. Hvis du forstår .. Havde du os mange smerter ??

Anmeld

13. april 2012

MMOGM

TR skriver:

Heii søde rigtig mange tak skal du have .. Jeg "ber" hver dag i håb om at det vil stop !

Håber snart vi ser et solstråle indlæg om at det hele er overstået, så du kan nyde resten af din graviditet 

Der er ikke noget værre end at gå og være ked af det, især fordi man er bekymret fordi ingen læger kan finde ud af hvad der foregår. Det er det værste, at gå i uvished! 

Anmeld

13. april 2012

TR

Frk-Lotusblomst skriver:

Måske skal du bare bløde en et stykke tid i din graviditet..
Men synes ihvertfald du skal tage en snak med lægen ang. smerterne. Det kan ihvertfald ikke passe du skal gå med dem..

Det tyder i hvert fald på at der er nogle stykker der har prøvet det herinde .. Det kan være sådan her, helt til uge 20 :/ ja må jeg hellere få gjort, for de slet ikk til at holde ud .. Nu tager jeg to smerte stillen når jeg går i seng , men resten af dagen kæmper jeg igennem smerterne

Anmeld

13. april 2012

TR

celkt skriver:

vi må vel antage at de ville gøre opmærksom på hvis der var noget afvigende...

kom bare til at tænke på graviditet i en tvedelt livmoder, der kan man nemlig have menses samtidig med at man er gravid, med mensesmerter og det hele.

håber snart du får det bedre.

Ja det spurgt jeg dem om oppe på sygehuset .. Om det var mens , men det er det ikk , for det kommer ikk fra livmoren

Anmeld

13. april 2012

TR

Mikkala91 skriver:

Håber snart vi ser et solstråle indlæg om at det hele er overstået, så du kan nyde resten af din graviditet 

Der er ikke noget værre end at gå og være ked af det, især fordi man er bekymret fordi ingen læger kan finde ud af hvad der foregår. Det er det værste, at gå i uvished! 

Hvor er du bare sød og jeg kan lov dig at der kommer et stort happy indlæg fra mig, når alt det her er over !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.