Hva er det der sker? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2012

TR

MyBigWish skriver:

Puha, sikke noget du går igennem..  Har ingen ide om hvad det kan være men ville ikke gå uden at give et 

Taaaak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

TR

babymus77 skriver:

Åhh din stakkel !! Da jeg var i uge 8+ blødte jeg meget i 4 dage... Blev scannet af to læger hvor den sidste, en helt ung fyr sagde, at det kom fra en ekstra blommesæk!! Ingen hverken til nogen af de andre scanninger eller første læge opdagede denne... Der var ikke andet i den end gammel blod, som måske engang helt i start kunne ha blevet til tvillinger..., måske du også har haft noget gammelt stående ???? Ønsker dig rigtig god bedring!! Og husk på jeres lille bebs i maven har det fint!!! Krams din vej!!

Okay , dejligt de fandt ud af hva det var .. Var det blod der kom ved dig mørk gammel blod ? Mit det er helt frisk og har stået på en uge nu ;/ havde du os mange smerter ?

Anmeld

13. april 2012

TR

Mira0911 skriver:

Alt dette har jeg været igennem UDEN smerter dog kun lidt murren, det stod på i knap 2 måneder hvor jeg blødte og blødte og de kunne ikke fortælle hvor det præcist kom fra... De mente sarte slimhinder... 

Jeg ringede til lægen hver dag, de vil ikke se mig så længe jeg ikke havde smerter... 

Blev scannet 3 gange og har i dag en skøn datter på snart 7 måneder... 

Jeg havde det pisse elendigt hele vejen igennem... Dagen før jeg skulle til første jordemoder besøg, stoppede blødning og så ikke skyggen af den igen før jeg fødte... 

2 måneder ?!?!?!? Hold nu k*** .. fik du ikk svamp og det hele ved at gå med bind i så lang tid ?? Jeg har rigtig mange smerter .. Slet ikk til at holde ud ! Dejligt du fik afvide hva det var . Blødet du os meget ? Og meget bare når du sku tisse ??

Anmeld

13. april 2012

Mira0911

TR skriver:

2 måneder ?!?!?!? Hold nu k*** .. fik du ikk svamp og det hele ved at gå med bind i så lang tid ?? Jeg har rigtig mange smerter .. Slet ikk til at holde ud ! Dejligt du fik afvide hva det var . Blødet du os meget ? Og meget bare når du sku tisse ??

Fik slet ikke svamp... 

Jeg blødte rigtig meget... Hver morgen når jeg skulle ud og tisse, blev der lige tømt fuldstændigt ud i blod beholderen... Klamt... Men også skræmmende... Troede jo det værste... 

Det var længe at bløde og gik mig meget på psykisk... 

Anmeld

13. april 2012

TR

Mira0911 skriver:

Fik slet ikke svamp... 

Jeg blødte rigtig meget... Hver morgen når jeg skulle ud og tisse, blev der lige tømt fuldstændigt ud i blod beholderen... Klamt... Men også skræmmende... Troede jo det værste... 

Det var længe at bløde og gik mig meget på psykisk... 

Puha .. Man bliver så mange .. Lige nu var jeg på wc og så kom klumperne og blod ud over det hele .. Det er så ubehageligt ..

Anmeld

13. april 2012

Mira0911

TR skriver:

Puha .. Man bliver så mange .. Lige nu var jeg på wc og så kom klumperne og blod ud over det hele .. Det er så ubehageligt ..

Jeg ved hvordan du har det... 

Håber snart det stopper så du kan få ro og fred... 

Anmeld

13. april 2012

celkt

Mira0911 skriver:

jeg går ud fra at de har scannet dig grundigt igennem og at du er helt normalt indrettet med en normal livmoder??

Anmeld

13. april 2012

celkt

celkt skriver:

jeg går ud fra at de har scannet dig grundigt igennem og at du er helt normalt indrettet med en normal livmoder??

hov, forkert citat, - sorry, det var selvfølgelig til TS

Anmeld

13. april 2012

TR

Mira0911 skriver:

Os mig virkelig ! Lige hvor man tror det er på vej væk , starter det forfra

Anmeld

13. april 2012

Lady Marion <3

Jeg blødte fra uge 12 til 19 ..  ikke hele tiden men når livmoderen var fyldt op med blod tømte den sig på en gang  dvs kæmpe kæmpe blødning hver 2 -3 dag .. Møg ubehageligt .. De kunne heller intet finde så det måtte stamme fra slimhinderne ,, ca 20% af kvinder bløder i deres graviditet og man er ikke tættere på at miste bebs end andre da det ikke har noget med det af gøre   Blødningerne skal helst være stoppet inden uge 20 .. så ROLIG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.