Update på nf!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

Camillos

Kay skriver:

tja... jeg sys det var svært at se... men vores havde 3 lyse streger imellem benene... og det sagde hun betød pige... men hvis ik vi havde spurgt havde hun ik scannet der så man kunne se det...

hehe Nårh Okay ... ... jamen jeg håber da jeg kan se hvad det er når jeg kommmer så langt hehe hvornår begynder man  egentlig at mærke liv ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Camillos

metski83 skriver:

Jo jeg er også havnet i denne gruppe. 

Så kan jeg ikke klage. Vi har "kun" prøvet halvandet år, men jeg blev undersøgt pga. nogle smerter. T

Jeg er startet på Pergotime, og håber virkelig bare, at det er det der skal til. 

Men hvor er det da bare fantastisk for jer, at det endelig er lykkedes 

Okay så er der held forude for jer .. sender baby støv efter dig det at jeg kom på baby dk og i bahandling gav mig troen på graviditet tilbage og så kom det

Anmeld

11. april 2012

Camillos

FrkZier skriver:

hvor det dejligt at høre

Taaaark

Anmeld

11. april 2012

Camillos

lillemusen10 skriver:

Det må være den mest fantastiske oplevelse at se sit barn for første gang! TILLYKKE med det lille spjættende vidunder! Dejligt at nå sådan en milepæl

Tak  Ja det bliver ikke mere fantastisk nu hvor farmand også var med !

Anmeld

11. april 2012

M (:

Tak for al din støtte   og ja det lykkes sq ihhh fantastisk

Åh, det var da så lidt sødeste - vi er her vel for hinanden (:

Og ja, det lykkedes! Det er så VILDT! 

Anmeld

11. april 2012

Kay

Camillos skriver:

hehe Nårh Okay ... ... jamen jeg håber da jeg kan se hvad det er når jeg kommmer så langt hehe hvornår begynder man  egentlig at mærke liv ? 

det er meget forskelligt... jeg mærkede det allerede i uge 16+

meget meget blidt... ikke spark men nermere som at blive "malet på" indvændigt med en pensel...

17+4 mærkede jeg et lille spark... og siden da har hun bare moslet rundt og sparket der inde... men i følge bøgerne er det først i uge 20 man skal kunne mærke liv...

Anmeld

11. april 2012

Camillos

Kay skriver:

det er meget forskelligt... jeg mærkede det allerede i uge 16+

meget meget blidt... ikke spark men nermere som at blive "malet på" indvændigt med en pensel...

17+4 mærkede jeg et lille spark... og siden da har hun bare moslet rundt og sparket der inde... men i følge bøgerne er det først i uge 20 man skal kunne mærke liv...

Okay der er lang tid til endnu ... 7 uger... nå må væbne mig med tålmodighed hehe

Anmeld

11. april 2012

Kay

Camillos skriver:

Okay der er lang tid til endnu ... 7 uger... nå må væbne mig med tålmodighed hehe

jeps... da jeg mærkede hende de første gange var da jeg lå fladt ned og så tv (i sengen) med hånden hvilende på maven... ved ikke om det er det lille ekstre tryg på maven der gjorde det muligt at mærke så tidligt

Anmeld

11. april 2012

Camillos

Kay skriver:

jeps... da jeg mærkede hende de første gange var da jeg lå fladt ned og så tv (i sengen) med hånden hvilende på maven... ved ikke om det er det lille ekstre tryg på maven der gjorde det muligt at mærke så tidligt

det kan da godt være ... .. ihh jeg kan ikke vente

Anmeld

11. april 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

Jamen kan ikke holde tårene tilbage! Tænk sig den kan spjætte så vildt uden at mærke noget !!! 

Tudede, tudede og tudede! Vræææl... og så var jeg sammentidig færdig af grin så hun havde svært ved at scanne mig, da vores lille spire havde travlt med at vise moar og far hvad H*n kan Så dygtig er den ! og smuk ja.. nemlig er lykkelig nu skal vi sq være forældre laNGT om længe!! 

Kom til NF med formodning om at jeg var 12+3 uger henne i følge de sidste 3 scanninger.. men Vent nu lige Jeg er 12+6 IDAG og termien er sat til 18/10-2012 som allerførste beregning viste og som passede til min mens

Spiren er vokset godt må man sige 66 mm  

Så til Downstallene 1:21078 wow det er jo bare så flot! 

Her er så lidt billeder af den lille  

Mvh De stolteste forældre i hele verden! 

stort stort stort tillykke! du fortjæner det!    

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.