Update på nf!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

Camillos

Nessie skriver:

Hvor ER det bare en fin lille baby

Jeg syntes også det var så mærkelig og fantastisk, at man kunne se den lille hoppe så fint og lystigt rundt derinde, men ikke kunne mærke noget som helst

Det bliver dejligt når du kan mærke det, det er så hyggeligt

Tak .. ... Ja det er en fin lille spirer .. til u-g med kryds og slange .. hehe .. Hun kunne se der var lidt væske i blæren hvilket var tegn på nyrene fungerede, den havde fine hjernehalvdele, og hun kunne også se mavesækken + det blinkende hjerte.. så alt var som det skulle være på nuværende tidspunkt .. ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Hyacinth

Camillos skriver:

Tillykke til dig også så kan vi næsten følges ad ... Jubiii jeg har termin 18 okt  

Tusind tak for de finde ord 

Jaaa, det er da det vi kan

Jeg har termin d. 21. oktober(kan jo håbe på, at jeg også bliver rykket frem i morgen)

Er bare så nervøs for, om baby har det godt. Har ikke taget på eller nogen synlig mave endnu, men har set hjerteblink da jeg var 7+4, men det er jo ikke sikkert alligevel. Har haft en SA før min datter, så den sidder lidt dybt i mig desværre. Og (lidt overtroisk og) "dum", som jeg er, har jeg fået en tid til scanning fredag d.13 kl. 13.00! 

Men må æde min overtro og tænke poositiive tanker

Anmeld

12. april 2012

Camillos

Hyacinth skriver:

Jaaa, det er da det vi kan

Jeg har termin d. 21. oktober(kan jo håbe på, at jeg også bliver rykket frem i morgen)

Er bare så nervøs for, om baby har det godt. Har ikke taget på eller nogen synlig mave endnu, men har set hjerteblink da jeg var 7+4, men det er jo ikke sikkert alligevel. Har haft en SA før min datter, så den sidder lidt dybt i mig desværre. Og (lidt overtroisk og) "dum", som jeg er, har jeg fået en tid til scanning fredag d.13 kl. 13.00! 

Men må æde min overtro og tænke poositiive tanker

Ja kender det alt for godt dette er min 5 graviditet.. har tabt 4 gange før denne.... ... Men nu er jeg længere end nogensinde før... det har også været en tid med mange bekymringer. 

Held og lykke d 13 kl 13

Anmeld

12. april 2012

Nitz - <3 David

Camillos skriver:

Jamen kan ikke holde tårene tilbage! Tænk sig den kan spjætte så vildt uden at mærke noget !!! 

Tudede, tudede og tudede! Vræææl... og så var jeg sammentidig færdig af grin så hun havde svært ved at scanne mig, da vores lille spire havde travlt med at vise moar og far hvad H*n kan Så dygtig er den ! og smuk ja.. nemlig er lykkelig nu skal vi sq være forældre laNGT om længe!! 

Kom til NF med formodning om at jeg var 12+3 uger henne i følge de sidste 3 scanninger.. men Vent nu lige Jeg er 12+6 IDAG og termien er sat til 18/10-2012 som allerførste beregning viste og som passede til min mens

Spiren er vokset godt må man sige 66 mm  

Så til Downstallene 1:21078 wow det er jo bare så flot! 

Her er så lidt billeder af den lille  

Mvh De stolteste forældre i hele verden! 

Tillykke med den fine scanning.. Sikke nogle perfekte billeder..

De jeg var til NF kunne de ikke komme til at måle hans ryg fordi han sprallede så meget.. Så de var nød til at slå over i 3D.. Fordi de billeder køre noget langsommere.. SÅ kunne de komme til at ta et billede af ryggen
Man får helt en lykke klump i halsen når man ser det lille væsen

Anmeld

12. april 2012

Nessie

Camillos skriver:

Tak .. ... Ja det er en fin lille spirer .. til u-g med kryds og slange .. hehe .. Hun kunne se der var lidt væske i blæren hvilket var tegn på nyrene fungerede, den havde fine hjernehalvdele, og hun kunne også se mavesækken + det blinkende hjerte.. så alt var som det skulle være på nuværende tidspunkt .. ... 

Hvor er det dejligt, så tør du rigtig tro på det nu

Anmeld

13. april 2012

Camillos

Nitz - <3 David skriver:

Tillykke med den fine scanning.. Sikke nogle perfekte billeder..

De jeg var til NF kunne de ikke komme til at måle hans ryg fordi han sprallede så meget.. Så de var nød til at slå over i 3D.. Fordi de billeder køre noget langsommere.. SÅ kunne de komme til at ta et billede af ryggen
Man får helt en lykke klump i halsen når man ser det lille væsen

Okay vildt ej min h*n hoppede bare lidt engang imellem .. ikke hele tiden hehe så fik du set ham i 3 d ? spændende

Anmeld

13. april 2012

Nitz - <3 David

Camillos skriver:

Okay vildt ej min h*n hoppede bare lidt engang imellem .. ikke hele tiden hehe så fik du set ham i 3 d ? spændende

ja vi så ham i 3D

vi fik ogsået billede med hjem i 3D.. det gjorde vi også til gennemscanning omkring uge 20

Anmeld

14. april 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Camillos skriver:

hehe tak skal du ha .. Ja det er en god dato .. præcis 1 mdr inden Spirens far ... Så er chancerne lidt større for han husker det hehe 

Haha. Ja: -)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.