Update på nf!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

Kay

Camillos skriver:

i øjeblikket har jeg haft mange søvnløse nætter pga bekymringer omkring graviditet og så har det været fuldmåne.. sover aldrig godt når det er fuldmåne .. så det er jeg efterhånden vant til hehe

kan jeg godt forstå... har også haft sådan nogle nætter hvor jeg bare ligger og tænker og spekulere... tror jeg er meget normalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Camillos skriver:

Jamen kan ikke holde tårene tilbage! Tænk sig den kan spjætte så vildt uden at mærke noget !!! 

Tudede, tudede og tudede! Vræææl... og så var jeg sammentidig færdig af grin så hun havde svært ved at scanne mig, da vores lille spire havde travlt med at vise moar og far hvad H*n kan Så dygtig er den ! og smuk ja.. nemlig er lykkelig nu skal vi sq være forældre laNGT om længe!! 

Kom til NF med formodning om at jeg var 12+3 uger henne i følge de sidste 3 scanninger.. men Vent nu lige Jeg er 12+6 IDAG og termien er sat til 18/10-2012 som allerførste beregning viste og som passede til min mens

Spiren er vokset godt må man sige 66 mm  

Så til Downstallene 1:21078 wow det er jo bare så flot! 

Her er så lidt billeder af den lille  

Mvh De stolteste forældre i hele verden! 

Stoooooort tillykke! 
Lækker dag at have termin ;-) Det er nemlig min fødselsdag :-D hehe. Stort tillykke ! 

Anmeld

11. april 2012

AnneP

Camillos skriver:

Jamen kan ikke holde tårene tilbage! Tænk sig den kan spjætte så vildt uden at mærke noget !!! 

Tudede, tudede og tudede! Vræææl... og så var jeg sammentidig færdig af grin så hun havde svært ved at scanne mig, da vores lille spire havde travlt med at vise moar og far hvad H*n kan Så dygtig er den ! og smuk ja.. nemlig er lykkelig nu skal vi sq være forældre laNGT om længe!! 

Kom til NF med formodning om at jeg var 12+3 uger henne i følge de sidste 3 scanninger.. men Vent nu lige Jeg er 12+6 IDAG og termien er sat til 18/10-2012 som allerførste beregning viste og som passede til min mens

Ihhhh hvor er det bare en super god update!!!

Anmeld

11. april 2012

Nessie

Hvor ER det bare en fin lille baby

Jeg syntes også det var så mærkelig og fantastisk, at man kunne se den lille hoppe så fint og lystigt rundt derinde, men ikke kunne mærke noget som helst

Det bliver dejligt når du kan mærke det, det er så hyggeligt

Anmeld

12. april 2012

Masig

Camillos skriver:

Tillykke med den fantastiske scanning. Sikke da et tal at få

Og hvor er det bare dejligt at det endelig er lykkes for jer og I kan se frem til snart at have jeres baby i armene...

Anmeld

12. april 2012

Hyacinth

Camillos skriver:

Har fulgt lidt med fra sidelinjen og ih hvor er det bare SÅ dejligt for jer, at det nu er lykkedes! KÆMPE tillykke med den lille bebs og vellykket scanning <3

Jeg er selv 12+4 i dag og skal scannes i morgen kl 13.00(andet barn) - er såå nervøs og spændt og lidt bekymret, men man må tænke positivt

Anmeld

12. april 2012

Camillos

Hyacinth skriver:

Har fulgt lidt med fra sidelinjen og ih hvor er det bare SÅ dejligt for jer, at det nu er lykkedes! KÆMPE tillykke med den lille bebs og vellykket scanning <3

Jeg er selv 12+4 i dag og skal scannes i morgen kl 13.00(andet barn) - er såå nervøs og spændt og lidt bekymret, men man må tænke positivt

Tillykke til dig også så kan vi næsten følges ad ... Jubiii jeg har termin 18 okt  

Tusind tak for de finde ord 

Anmeld

12. april 2012

Camillos

Masig skriver:

Tillykke med den fantastiske scanning. Sikke da et tal at få

Og hvor er det bare dejligt at det endelig er lykkes for jer og I kan se frem til snart at have jeres baby i armene...

Ja blev også overrasket over tallet.. nu hvor jeg har aborteret så mange gange.. var jeg lidt bange for der var højriciko for downs.. men slet ikke .. Skønt og tak

Anmeld

12. april 2012

Camillos

AnneP skriver:

Ihhhh hvor er det bare en super god update!!!

Anmeld

12. april 2012

Camillos

Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver:

Stoooooort tillykke! 
Lækker dag at have termin ;-) Det er nemlig min fødselsdag :-D hehe. Stort tillykke ! 

hehe tak skal du ha .. Ja det er en god dato .. præcis 1 mdr inden Spirens far ... Så er chancerne lidt større for han husker det hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.