Update på nf!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

Gaia

Sikke en dejligt update.  Det får da smilet frem og hvor rørende  Stort tillykke med jeres guld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

metski83

Camillos skriver:

Okay så er der held forude for jer .. sender baby støv efter dig det at jeg kom på baby dk og i bahandling gav mig troen på graviditet tilbage og så kom det

Tak for det, håber det hjælper. 

Jeg syntes godt det kan være lidt svært at være her inde nogle gange, når man læser om andre der bliver gravide. 

Anmeld

11. april 2012

Kay

Camillos skriver:

det kan da godt være ... .. ihh jeg kan ikke vente

kan jeg godt forstå selvom hun giver søvnløse nætter til tider er det skøøønt at mærke hende

Anmeld

11. april 2012

BigHope13

stort tillykke, så kan i endelig virkelig tro på det og nyde det. har fulgt meget med på sidelinjen, så det skønt at se sådan et indlæg fra dig

Mange hilsner Malene

Anmeld

11. april 2012

Rødhætte

Camillos skriver:

Jamen kan ikke holde tårene tilbage! Tænk sig den kan spjætte så vildt uden at mærke noget !!! 

Tudede, tudede og tudede! Vræææl... og så var jeg sammentidig færdig af grin så hun havde svært ved at scanne mig, da vores lille spire havde travlt med at vise moar og far hvad H*n kan Så dygtig er den ! og smuk ja.. nemlig er lykkelig nu skal vi sq være forældre laNGT om længe!! 

Kom til NF med formodning om at jeg var 12+3 uger henne i følge de sidste 3 scanninger.. men Vent nu lige Jeg er 12+6 IDAG og termien er sat til 18/10-2012 som allerførste beregning viste og som passede til min mens

Spiren er vokset godt må man sige 66 mm  

Så til Downstallene 1:21078 wow det er jo bare så flot! 

Her er så lidt billeder af den lille  

Mvh De stolteste forældre i hele verden! 

Kan godt forstå du er super lykkelig - Det er en fantastisk følelse når man se den lille "prik" man elsker SÅ højt fra man stod med den positive test..

Anmeld

11. april 2012

Camillos

Kay skriver:

kan jeg godt forstå selvom hun giver søvnløse nætter til tider er det skøøønt at mærke hende

i øjeblikket har jeg haft mange søvnløse nætter pga bekymringer omkring graviditet og så har det været fuldmåne.. sover aldrig godt når det er fuldmåne .. så det er jeg efterhånden vant til hehe

Anmeld

11. april 2012

Camillos

Rødhætte skriver:

Kan godt forstå du er super lykkelig - Det er en fantastisk følelse når man se den lille "prik" man elsker SÅ højt fra man stod med den positive test..

hehe det er jo ikke en Prik nu nu er det jo et lille menneske der hopper rundt

Anmeld

11. april 2012

Camillos

Gaia skriver:

Sikke en dejligt update.  Det får da smilet frem og hvor rørende  Stort tillykke med jeres guld

Tak Ja skøn update er overlykkelig kan ikke få armene ned. Kan mærke nu bekymringerne er væk og jeg nu kan slappe af og sove en hel nat! det bliver dejligt

Anmeld

11. april 2012

JH12

Fantastisk med en veloverstået NF scanning!

Rigtig stort Tillykke med din livlige spir i maven! ..

Anmeld

11. april 2012

Kruse90

årrh en dejlig opdate
I fortjener det så meget. Det er en helt igennem fantastisk oplevelse

Smuk smuk baby i venter jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.