Update på nf!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.016 visninger
97 svar
0 synes godt om
11. april 2012

Camillos

Jamen kan ikke holde tårene tilbage! Tænk sig den kan spjætte så vildt uden at mærke noget !!! 

Tudede, tudede og tudede! Vræææl... og så var jeg sammentidig færdig af grin så hun havde svært ved at scanne mig, da vores lille spire havde travlt med at vise moar og far hvad H*n kan Så dygtig er den ! og smuk ja.. nemlig er lykkelig nu skal vi sq være forældre laNGT om længe!! 

Kom til NF med formodning om at jeg var 12+3 uger henne i følge de sidste 3 scanninger.. men Vent nu lige Jeg er 12+6 IDAG og termien er sat til 18/10-2012 som allerførste beregning viste og som passede til min mens

Spiren er vokset godt må man sige 66 mm  

Så til Downstallene 1:21078 wow det er jo bare så flot! 

Her er så lidt billeder af den lille  

Mvh De stolteste forældre i hele verden! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Kay

nej hvor fedt

hvor er det skønt

ved ik lige hvorfor men fik lige en ide om at det er en pige...  hihi...

men hvor er det dejligt at det hele ser fint ud

Anmeld

11. april 2012

An&Jo

neeej hvor er jeg bare gad på jeres vegne..

Hvor er det fedt at i endelig langt om længe er kommet hertil, og bebse har det SÅ godt..

Så er der 27 uger tilbage knap og nap, og så står i med en fin lille baby i armene..

Anmeld

11. april 2012

Camillos

Kay skriver:

nej hvor fedt

hvor er det skønt

ved ik lige hvorfor men fik lige en ide om at det er en pige...  hihi...

men hvor er det dejligt at det hele ser fint ud

det sjovt du siger det .. min mor, min veninde min kæreste og min bror og min kusine mener bestemt også det er en Pige.. og jeg har selv en ide om det har ikke mødt nogen endnu der ser det som en dreng ..

Anmeld

11. april 2012

lillemusen10

Det må være den mest fantastiske oplevelse at se sit barn for første gang! TILLYKKE med det lille spjættende vidunder! Dejligt at nå sådan en milepæl

Anmeld

11. april 2012

Camillos

An&Jo skriver:

neeej hvor er jeg bare gad på jeres vegne..

Hvor er det fedt at i endelig langt om længe er kommet hertil, og bebse har det SÅ godt..

Så er der 27 uger tilbage knap og nap, og så står i med en fin lille baby i armene..

Jae det gør vi nemlig ! og nu tror vi virkelig på det.. nyrene fungerede, mavesækken var der , den havde fine hjernehalvdele og hjertet hamrede derud af AMEN!  Kan ikke se hvad der skulle gå galt nu

Anmeld

11. april 2012

ønskebørn74

Camillos skriver:

Jamen kan ikke holde tårene tilbage! Tænk sig den kan spjætte så vildt uden at mærke noget !!! 

Tudede, tudede og tudede! Vræææl... og så var jeg sammentidig færdig af grin så hun havde svært ved at scanne mig, da vores lille spire havde travlt med at vise moar og far hvad H*n kan Så dygtig er den ! og smuk ja.. nemlig er lykkelig nu skal vi sq være forældre laNGT om længe!! 

Kom til NF med formodning om at jeg var 12+3 uger henne i følge de sidste 3 scanninger.. men Vent nu lige Jeg er 12+6 IDAG og termien er sat til 18/10-2012 som allerførste beregning viste og som passede til min mens

SKØN SKØN  UPDATE!!!!!

TILLYKKE SØDESTE!!!!!

Anmeld

11. april 2012

FruK

Iiih, hvor dejligt!!

Sikke nogen fine billeder!

Anmeld

11. april 2012

Mom2012

Camillos skriver:

Neej hvor dejligt! Stort tillykke! 

Anmeld

11. april 2012

Camillos

ønskebarn74 skriver:

SKØN SKØN  UPDATE!!!!!

TILLYKKE SØDESTE!!!!!

tusind tusind tak .. er bare så lettet nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.