Update på nf!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

christina92

Jeg er så ubeskrivelig glad på jeres vegne!!!

Jeg blev også meget overrasket over så meget den lille kan spjætte rundt uden at man kan mærke noget som helst

Nu skal du bare se frem til du skal til jordmor  og så MD scanning!

Kunne se dit flotte flotte mavebillede den anden dag, du har da allerede mere gravid mave end jeg har!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

MyBigWish

Dejligt at høre alt gik godt  Stort tillykke med det.. 

Anmeld

11. april 2012

MMOGM

Camillos skriver:

Jamen kan ikke holde tårene tilbage! Tænk sig den kan spjætte så vildt uden at mærke noget !!! 

Tudede, tudede og tudede! Vræææl... og så var jeg sammentidig færdig af grin så hun havde svært ved at scanne mig, da vores lille spire havde travlt med at vise moar og far hvad H*n kan Så dygtig er den ! og smuk ja.. nemlig er lykkelig nu skal vi sq være forældre laNGT om længe!! 

Kom til NF med formodning om at jeg var 12+3 uger henne i følge de sidste 3 scanninger.. men Vent nu lige Jeg er 12+6 IDAG og termien er sat til 18/10-2012 som allerførste beregning viste og som passede til min mens

Spiren er vokset godt må man sige 66 mm  

Så til Downstallene 1:21078 wow det er jo bare så flot! 

Her er så lidt billeder af den lille  

Mvh De stolteste forældre i hele verden! 

Ihhhh hvor er det altså bare skønt! 

stort tillykke med den fine baby, og rigtig fine billeder.

Anmeld

11. april 2012

M (:

Camillos skriver:

Jamen kan ikke holde tårene tilbage! Tænk sig den kan spjætte så vildt uden at mærke noget !!! 

Tudede, tudede og tudede! Vræææl... og så var jeg sammentidig færdig af grin så hun havde svært ved at scanne mig, da vores lille spire havde travlt med at vise moar og far hvad H*n kan Så dygtig er den ! og smuk ja.. nemlig er lykkelig nu skal vi sq være forældre laNGT om længe!! 

Kom til NF med formodning om at jeg var 12+3 uger henne i følge de sidste 3 scanninger.. men Vent nu lige Jeg er 12+6 IDAG og termien er sat til 18/10-2012 som allerførste beregning viste og som passede til min mens

Spiren er vokset godt må man sige 66 mm  

Så til Downstallene 1:21078 wow det er jo bare så flot! 

Her er så lidt billeder af den lille  

Mvh De stolteste forældre i hele verden! 

Endelig skal det lykkedes! Kæmpe kæmpe stort tillykke! Hvor er jeg bare glad på jeres vegne!  

Anmeld

11. april 2012

Camillos

Mikkala91 skriver:

Ihhhh hvor er det altså bare skønt! 

stort tillykke med den fine baby, og rigtig fine billeder.

tusind tak

Anmeld

11. april 2012

Camillos

M (: skriver:

Endelig skal det lykkedes! Kæmpe kæmpe stort tillykke! Hvor er jeg bare glad på jeres vegne!  

Tak for al din støtte   og ja det lykkes sq ihhh fantastisk

Anmeld

11. april 2012

Camillos

MyBigWish skriver:

Dejligt at høre alt gik godt  Stort tillykke med det.. 

tak skal du ha

Anmeld

11. april 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Ja tiden går alligevel meget stærkt nu ... ... Ja mirakler findes der altså... hold da op! 

Det kan jeg godt forestille mig.

Anmeld

11. april 2012

Camillos

christina92 skriver:

Jeg er så ubeskrivelig glad på jeres vegne!!!

Jeg blev også meget overrasket over så meget den lille kan spjætte rundt uden at man kan mærke noget som helst

Nu skal du bare se frem til du skal til jordmor  og så MD scanning!

Kunne se dit flotte flotte mavebillede den anden dag, du har da allerede mere gravid mave end jeg har!

hehe tak søde Ja det er ligepludselig gået meget stærkt det hele .. hvor langt er du egentlig henne nu ? .. blev jo rykket 3 dage frem juhuu  

Det er bare så fantastisk!

Anmeld

11. april 2012

Frk.S

Åh, hvor dejligt for jer.

Stort tillykke med den fine scanning. Håber du kan slappe lidt af nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.