Hvor tit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

L&V

malenekjeldsen skriver:

jeg har stemt "andet" .. min kæreste går pt og grubler med noget, og hans sexlyst er helt i bund, så vi har faktisk sjældent sex  ..

men før det havde vi sex flere gange om ugen.

Åh ja det kan virkelig sætte en stopper for lysten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

L&V

Lone Jakobsen skriver:

her svinger det fra flere gange om ugen til måske en gang hver 14. dag

nogen gange føler jeg helt at vi glemmer det, andre gange er vi for trætte, og andre gange igen er vi bare dybt forelskede og fyldt med energi

Sådan tror jeg os det er nemmere og ha det hvis det er gensidigt

Anmeld

10. april 2012

L&V

Mathilde skriver:

Har stemt andet, da der ofte går mere end en måned imellem... Vi må vist lige spænde balderne lidt sammen

Men er ski svært med et barn der gerne tumler rundt til kl. 23-24 om aftenen og ikke kan falde i søvn eller finde ro...

Det er nemlig bare svært også er man jo os selv træt og vil egentlig hellere sove, det vil jeg i hvert fald på sådan en aften..

Anmeld

10. april 2012

Rosa

Der mangler muligheden for at skrive om man så er tilfreds eller utifreds med hvor meget sex man har.... 

I mit ægteskab havde vi, efter vi fik barn, sex 2-3 gange om måneden og det var ikke nok for mig. 

Anmeld

10. april 2012

L&V

Rosa skriver:

Der mangler muligheden for at skrive om man så er tilfreds eller utifreds med hvor meget sex man har.... 

I mit ægteskab havde vi, efter vi fik barn, sex 2-3 gange om måneden og det var ikke nok for mig. 

Det er rigtigt, men så er det jo lidt sjovere med en kommentar så man kan uddybe

Anmeld

10. april 2012

Mathilde

Månsson skriver:

Det er nemlig bare svært også er man jo os selv træt og vil egentlig hellere sove, det vil jeg i hvert fald på sådan en aften..

Ja det prioriterer jeg også ofte... Men heldigvis har vi et godt forhold alligevel, så når forholdet ikke lider, er det jo ikke en katastrofe meen der skal nu alligevel mere gang i det.

Anmeld

10. april 2012

L&V

Mathilde skriver:

Ja det prioriterer jeg også ofte... Men heldigvis har vi et godt forhold alligevel, så når forholdet ikke lider, er det jo ikke en katastrofe meen der skal nu alligevel mere gang i det.

Hvor dejligt Så er det jo os af lyst at du vil ha mere gang i det

Anmeld

10. april 2012

TeamRocket

Oftes har vi sex hver. Bare i dag har vi haft sex to gange- og vi når nok også lige en tur i aften. Sex betyder meget for os, for det er sådan vi er 'kærestekærlige' og det kan både lige være en hurtig en i frokost pausen og et time langt elskov i sengen. Kunne slet ikke forstille mig at skære ned til f.eks 3 gange om ugen. Ville virkelig føle jeg manglede omsorg og kærlighed så.

Anmeld

10. april 2012

Frk.S

Flere gange om ugen her.

Hvor mange er lidt forskelligt.

Anmeld

10. april 2012

L&V

TeamRocket skriver:

Oftes har vi sex hver. Bare i dag har vi haft sex to gange- og vi når nok også lige en tur i aften. Sex betyder meget for os, for det er sådan vi er 'kærestekærlige' og det kan både lige være en hurtig en i frokost pausen og et time langt elskov i sengen. Kunne slet ikke forstille mig at skære ned til f.eks 3 gange om ugen. Ville virkelig føle jeg manglede omsorg og kærlighed så.

Hold da op det var ikke så lidt end da Det er sjovt hvor forskellige folk er ret interessant at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.