Hvor tit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

L&V

celkt skriver:

havde vi ingen børn, så, - hele tiden!! HAHA

men nu har vi jo børn og en normal hverdag, så tja, 2-3 gange om ugen. Den periode om måneden hvor jeg er ukampdygtig er simpelthen ved at drive mig til vanvid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

L&V

Princesspigen skriver:

vildkat, ved jeg ikke rigtigt, men sex det savner jeg sq

Kan jeg godt forstå når i er vand til meget

Anmeld

10. april 2012

Muhmi

Nogle gange flere gange om dagen, andre gange 1 eller 2 gange om måneden... Kommer an på hvor meget tid vi har og hvor meget lyst vi har...

Anmeld

10. april 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Kan jeg godt forstå når i er vand til meget

vi har kun været sammen siden 7 måned i 2011 så vi har ikke været sammen 1 år endnu og jeg føler ihværtifal stadig at vi er ny forelsket.. så det er lidt trist...

Anmeld

10. april 2012

L&V

Muhmi skriver:

Nogle gange flere gange om dagen, andre gange 1 eller 2 gange om måneden... Kommer an på hvor meget tid vi har og hvor meget lyst vi har...

Og der er ingen tøsefornærmelse når der går langtid?

Anmeld

10. april 2012

L&V

Princesspigen skriver:

vi har kun været sammen siden 7 måned i 2011 så vi har ikke været sammen 1 år endnu og jeg føler ihværtifal stadig at vi er ny forelsket.. så det er lidt trist...

Årh det kan jeg godt se.. Vi har været sammen i 10år Men kan godt huske hvor vildt det ku være i starten

Anmeld

10. april 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Årh det kan jeg godt se.. Vi har været sammen i 10år Men kan godt huske hvor vildt det ku være i starten

hold da op, 10 år  glæder mig til det bliver os  

hvor tit har i så sex efter alle de år?

Anmeld

10. april 2012

4kløver

Sidst vi havde sex da Xander blev lavet og det er så 1 år siden.. jeg har kun sex når der skal laves børn.

Anmeld

10. april 2012

Muhmi

Og der er ingen tøsefornærmelse når der går langtid?

JO!

Min kæreste er 22 så han har en meget stor appetit på sex, men det kræver at jeg har lyst.. Gider simpelthen ikke lægge på maven og læse bog samtidig med altså

Og den har jeg forklaret ham og den tanke tiltalte ham heller ikke, så et nej bliver selvfølgelig ikke vel mødt, men han begynder ikke at kalde mig frigid eller blive sur over at jeg ikke lige har lyst..

Han kan jo heldigvis klare det hurtigt selv hvis det virkelig presser på...

Min sexlyst er dalet ret drastisk efter jeg blev gravid og imens jeg var gravid, fik han faktisk ikke sex i 6 mdr. på et tidspunkt... Han blev ked af at jeg ikke havde lyst, men han ville ikke forlade mig eller bolle uden om af den grund Heldigvis

Anmeld

10. april 2012

Muhmi

4kløver skriver:

Sidst vi havde sex da Xander blev lavet og det er så 1 år siden.. jeg har kun sex når der skal laves børn.

Er det seriøst?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.