Hvor tit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor tit?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.388 visninger
57 svar
0 synes godt om
10. april 2012

L&V

a jeg er lidt nysgerrig på hvad der er "normalt" for flertallet.. Tror min mand til tider føler sig noget underernæret på det område

Skriv endelig en kommentar..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

a jeg er lidt nysgerrig på hvad der er "normalt" for flertallet.. Tror min mand til tider føler sig noget underernæret på det område

før min graviditet var det normalt med sex et par gange om ugen.. vi er begge ret sex glade men det kræver jo også tiden  

pt har vi INTET grundet al min kvalme  og kan godt mærke det påvirker os begge.. så håber snart det stopper så vi kan få os lidt sexliv igen  

Anmeld

10. april 2012

ønskebørn74

Månsson skriver:

3-4 gange om ugen.. Er så heldig at have min egen lækre sexgud som mand... Efter 13år er han stadig lige skøn..

Anmeld

10. april 2012

DitteMarie

Før graviditeten ca. 3-4 gange om måneden, siden graviditet ( 30 uge) 0 er plaget af kvalme og åreknuder i skridtet  

Anmeld

10. april 2012

Nettemor

ønskebarn74 skriver:

3-4 gange om ugen.. Er så heldig at have min egen lækre sexgud som mand... Efter 13år er han stadig lige skøn..

Anmeld

10. april 2012

L&V

Princesspigen skriver:

før min graviditet var det normalt med sex et par gange om ugen.. vi er begge ret sex glade men det kræver jo også tiden  

pt har vi INTET grundet al min kvalme  og kan godt mærke det påvirker os begge.. så håber snart det stopper så vi kan få os lidt sexliv igen  

Kan godt huske jeg har læst en tråd hvor du skrev du var noget af en vild kat Skønt

Anmeld

10. april 2012

L&V

ønskebarn74 skriver:

Ih hvor dejligt

Anmeld

10. april 2012

celkt

havde vi ingen børn, så, - hele tiden!! HAHA

men nu har vi jo børn og en normal hverdag, så tja, 2-3 gange om ugen. Den periode om måneden hvor jeg er ukampdygtig er simpelthen ved at drive mig til vanvid...

Anmeld

10. april 2012

L&V

DitteMarie skriver:

Før graviditeten ca. 3-4 gange om måneden, siden graviditet ( 30 uge) 0 er plaget af kvalme og åreknuder i skridtet  

Øv altså.. Uh det lyder da ikke rart.. Gør det det så vanskeligt med de årknuder

Anmeld

10. april 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Kan godt huske jeg har læst en tråd hvor du skrev du var noget af en vild kat Skønt

vildkat, ved jeg ikke rigtigt, men sex det savner jeg sq

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.