Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Månsson skriver: a jeg er lidt nysgerrig på hvad der er "normalt" for flertallet.. Tror min mand til tider føler sig noget underernæret på det områdeSkriv endelig en kommentar..
a jeg er lidt nysgerrig på hvad der er "normalt" for flertallet.. Tror min mand til tider føler sig noget underernæret på det områdeSkriv endelig en kommentar..
før min graviditet var det normalt med sex et par gange om ugen.. vi er begge ret sex glade men det kræver jo også tiden
pt har vi INTET grundet al min kvalme og kan godt mærke det påvirker os begge.. så håber snart det stopper så vi kan få os lidt sexliv igen
3-4 gange om ugen.. Er så heldig at have min egen lækre sexgud som mand... Efter 13år er han stadig lige skøn..
Før graviditeten ca. 3-4 gange om måneden, siden graviditet ( 30 uge) 0 er plaget af kvalme og åreknuder i skridtet
ønskebarn74 skriver: 3-4 gange om ugen.. Er så heldig at have min egen lækre sexgud som mand... Efter 13år er han stadig lige skøn..
Princesspigen skriver: før min graviditet var det normalt med sex et par gange om ugen.. vi er begge ret sex glade men det kræver jo også tiden pt har vi INTET grundet al min kvalme og kan godt mærke det påvirker os begge.. så håber snart det stopper så vi kan få os lidt sexliv igen
havde vi ingen børn, så, - hele tiden!! HAHA
men nu har vi jo børn og en normal hverdag, så tja, 2-3 gange om ugen. Den periode om måneden hvor jeg er ukampdygtig er simpelthen ved at drive mig til vanvid...
DitteMarie skriver: Før graviditeten ca. 3-4 gange om måneden, siden graviditet ( 30 uge) 0 er plaget af kvalme og åreknuder i skridtet
Månsson skriver: Kan godt huske jeg har læst en tråd hvor du skrev du var noget af en vild kat Skønt
Kan godt huske jeg har læst en tråd hvor du skrev du var noget af en vild kat Skønt
vildkat, ved jeg ikke rigtigt, men sex det savner jeg sq
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128