Hvor tit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

L&V

Princesspigen skriver:

hold da op, 10 år  glæder mig til det bliver os  

hvor tit har i så sex efter alle de år?

1-3 gange om ugen oftest 1 gang.. Og det syntes jeg jo er fint efter så langtid. Men der er vi så åbenbart ik helt enige den stakkels mand og jeg, men gider jo heller ikke ha sex af pligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

1-3 gange om ugen oftest 1 gang.. Og det syntes jeg jo er fint efter så langtid. Men der er vi så åbenbart ik helt enige den stakkels mand og jeg, men gider jo heller ikke ha sex af pligt.

kart, sex skal ikke være en pligt, men ind i mellem gør det ikke noget at have sex selv om man faktis ikke gider, for lysten kommer hurtigt til en når først man er igang..

jeg har set en del programmer i tv med sex-terapeuter og de siger gang på gang at selv om man ikke altid som kvinde har lyst så kan det gavne sexlivet hvis man "glemmer at fortælle manden man ikke gider" og så bare gør det..

selvfølgelig ikke for tit eller sådan men det kan være en ide ind i mellem.. jeg gør det ind i mellem og lysten kommer ret hurtigt alligevel..

Anmeld

10. april 2012

L&V

Muhmi skriver:

JO!

Min kæreste er 22 så han har en meget stor appetit på sex, men det kræver at jeg har lyst.. Gider simpelthen ikke lægge på maven og læse bog samtidig med altså

Og den har jeg forklaret ham og den tanke tiltalte ham heller ikke, så et nej bliver selvfølgelig ikke vel mødt, men han begynder ikke at kalde mig frigid eller blive sur over at jeg ikke lige har lyst..

Han kan jo heldigvis klare det hurtigt selv hvis det virkelig presser på...

Min sexlyst er dalet ret drastisk efter jeg blev gravid og imens jeg var gravid, fik han faktisk ikke sex i 6 mdr. på et tidspunkt... Han blev ked af at jeg ikke havde lyst, men han ville ikke forlade mig eller bolle uden om af den grund Heldigvis

Det er os sådan jeg har det, kan da sagtens ligge der men hvor fedt er det lige Og efter 10år syntes jeg altså os det er okay at man "kun" har et par gange om ugen.. Uh nej det er slet heller ikke så slemt at han ku finde på at smutte eller andet, syntes bare det der små fornærmet/ tøsesure fis bliver lidt old i længden.. Og han tager nemlig ikke sagen i egen hånd, måske jeg sku købe en lille film og noget blødt toiletpapir til ham

Anmeld

10. april 2012

L&V

Princesspigen skriver:

kart, sex skal ikke være en pligt, men ind i mellem gør det ikke noget at have sex selv om man faktis ikke gider, for lysten kommer hurtigt til en når først man er igang..

jeg har set en del programmer i tv med sex-terapeuter og de siger gang på gang at selv om man ikke altid som kvinde har lyst så kan det gavne sexlivet hvis man "glemmer at fortælle manden man ikke gider" og så bare gør det..

selvfølgelig ikke for tit eller sådan men det kan være en ide ind i mellem.. jeg gør det ind i mellem og lysten kommer ret hurtigt alligevel..

Uh syntes jeg jeg har prøvet tror bare ikke mit drive er så stort, får tilfredsstillelse på andre måder end ved sex.. Jeg er ikke sådan en der forbinder kærlighed og sex. men har brug for kærlighed men ikke sex hvor det er omvendt med ham hvis du forstår

Anmeld

10. april 2012

morethanperfect

Månsson skriver:

a jeg er lidt nysgerrig på hvad der er "normalt" for flertallet.. Tror min mand til tider føler sig noget underernæret på det område

Skriv endelig en kommentar..

Flere gange om ugen . Desværre ikke så tit mere som før vi fik Oscar

Anmeld

10. april 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Uh syntes jeg jeg har prøvet tror bare ikke mit drive er så stort, får tilfredsstillelse på andre måder end ved sex.. Jeg er ikke sådan en der forbinder kærlighed og sex. men har brug for kærlighed men ikke sex hvor det er omvendt med ham hvis du forstår

forstår dig godt.. der er det egentlig lidt svingende med os, nogle gange er det ren kærlighed andre er det ren sex!

og så er der ind i mellem lidt tørke perioder fordi vi søger noget forskelligt og mener den anden skal gøre noget bestemt for os og omvendt som den anden ikke er helt enige i

Anmeld

10. april 2012

karina1980

vi har været sammen i 10 år nu og vi har sex så ofte vi kan, stadigvæk, så eneste grund til at jeg ikke har krydset i hverdag, er at jeg ikke gider sex i den periode, hvor russerne har belejret understellet, synes det ulækkert,

kan dog godt finde på at give et blowjob eller lign. i den periode, det jo ikke hans skyld, at jeg finder det ulækkert og lysten til ham er der jo stadigvæk.

men jeg tror at vi i gennemsnit ikke har en eller anden form for sex 5-8 dage på en måned.(nogen gange mindre)

men altså han klager stadigvæk over at få for lidt  typisk mandeklage sang

men ved da at han, har fået en røffel af en af hans kollegaer for at have klaget over mangel på sex,

Anmeld

10. april 2012

Annemor...

Jeg kan faktisk ikke huske hvornår at vi sidst havde sex William er lige blevet 4 mdr og i den tid vi har været forældre har vi ikke haft sex.

Anmeld

10. april 2012

4kløver

Muhmi skriver:

Er det seriøst?  

Ja.
Men det er fordi jeg ikke kan ha sex når der er store børn i huset. Og her er der altid børn. Men jeg har heller ikke den store sex lyst og har aldrig haft det. Men ja manden prokker sig Men jeg gider ikke bare ha sex for hans skyld.

Anmeld

10. april 2012

FruK

Flere gange om ugen.

Lidt længere i mellem de sidste uger, hvor jeg har været gravid og aborteret.

Men nu skal vi i gang igen.

Vi har kun kendt hinanden i 1½ år, men håber det fortsætter som nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.