Hvor tit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

Lone Jakobsen

her svinger det fra flere gange om ugen til måske en gang hver 14. dag

nogen gange føler jeg helt at vi glemmer det, andre gange er vi for trætte, og andre gange igen er vi bare dybt forelskede og fyldt med energi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Mathilde

Har stemt andet, da der ofte går mere end en måned imellem... Vi må vist lige spænde balderne lidt sammen

Men er ski svært med et barn der gerne tumler rundt til kl. 23-24 om aftenen og ikke kan falde i søvn eller finde ro...

Anmeld

10. april 2012

ønskebørn74

celkt skriver:

havde vi ingen børn, så, - hele tiden!! HAHA

men nu har vi jo børn og en normal hverdag, så tja, 2-3 gange om ugen. Den periode om måneden hvor jeg er ukampdygtig er simpelthen ved at drive mig til vanvid...

Samme her, er totalt sexgal under hele min mens.. Manden bliver næsten spist efter... GG..

Anmeld

10. april 2012

celkt

ønskebarn74 skriver:

Samme her, er totalt sexgal under hele min mens.. Manden bliver næsten spist efter... GG..

ja, det er da det eneste positive ved den tvungne pause... første gang efterfølgende er helt vildt fedt...

Anmeld

10. april 2012

ønskebørn74

celkt skriver:

ja, det er da det eneste positive ved den tvungne pause... første gang efterfølgende er helt vildt fedt...

Ja intenst og lækkert, som at være nyforelsket..

Anmeld

10. april 2012

mpr

Månsson skriver:

a jeg er lidt nysgerrig på hvad der er "normalt" for flertallet.. Tror min mand til tider føler sig noget underernæret på det område

Skriv endelig en kommentar..

Kæresten og jeg har lige om lidt været sammen 8 måneder og vi har cirka haft sex hver/hver anden dag stort set fra vi besluttede os for at nu skulle vi være kærester

Anmeld

10. april 2012

celkt

ønskebarn74 skriver:

Ja intenst og lækkert, som at være nyforelsket..

netop... vildt fedt!!

Anmeld

10. april 2012

morbibi

Månsson skriver:

a jeg er lidt nysgerrig på hvad der er "normalt" for flertallet.. Tror min mand til tider føler sig noget underernæret på det område

Jeg/vi havde gerne sex flere gange om dagen, men her det sidste stykke tid, så er det faktisk manden der trækker sig. Han er lidt bange for mavsen. Det fungere ikke rigtig i hovedet på ham og så bliver det akavet af, at han passer så meget på
Så jeg nøjes med et par gange om ugen

Anmeld

10. april 2012

frkanonym

Månsson skriver:

jeg har stemt "andet" .. min kæreste går pt og grubler med noget, og hans sexlyst er helt i bund, så vi har faktisk sjældent sex  ..

men før det havde vi sex flere gange om ugen.

Anmeld

10. april 2012

L&V

karina1980 skriver:

vi har været sammen i 10 år nu og vi har sex så ofte vi kan, stadigvæk, så eneste grund til at jeg ikke har krydset i hverdag, er at jeg ikke gider sex i den periode, hvor russerne har belejret understellet, synes det ulækkert,

kan dog godt finde på at give et blowjob eller lign. i den periode, det jo ikke hans skyld, at jeg finder det ulækkert og lysten til ham er der jo stadigvæk.

men jeg tror at vi i gennemsnit ikke har en eller anden form for sex 5-8 dage på en måned.(nogen gange mindre)

men altså han klager stadigvæk over at få for lidt  typisk mandeklage sang

men ved da at han, har fået en røffel af en af hans kollegaer for at have klaget over mangel på sex,

ha ha ha arh men altså så ska i jo nærmest gå hjemme begge to for at han kan få nok hvis han stadig klager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.