Hvor tit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

MorTilEn2013Dreng

Vi plejede flere gange om ugen men min sexlyst er faldet meget fordi jeg ikke sover godt om natten og har smerter i mit knæ hele tiden.. Men heldigvis forstår han det og siger ikke noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

anynom

Månsson skriver:

a jeg er lidt nysgerrig på hvad der er "normalt" for flertallet.. Tror min mand til tider føler sig noget underernæret på det område

Skriv endelig en kommentar..

Det er meget blandet her!

Før jeg blev gravid var det måske en gang i kvartalet - altså 4 gange om ÅRET!
Jeg havde simpelthen ikke lyst.
Da jeg så stoppede på p-piller ændrede det sig, og specielt omkring ægløsning var det 4-5 gange om dagen! Så p-pillerne har helt bestemt gjort noget i mod min sex-lyst.

Efter vores datter kom til verden har det været sådan lidt ... Bum bum...
Hun er født i november - og fra november til slut marts dyrkede vi sex 1 gang. Men så havde vi lige en periode i sidste uge hvor vi dyrkede sex 3 gange om dagen. Tror det har passet med ægløsning?

Anmeld

10. april 2012

-Sigrid-

Månsson skriver:

a jeg er lidt nysgerrig på hvad der er "normalt" for flertallet.. Tror min mand til tider føler sig noget underernæret på det område

Skriv endelig en kommentar..

Inden gravidideten var det 2-10 gange dagligt (jep, vi er unge og ... .), i graviditeten ca 3 gange i ugen, nu hvor hun er født er det en gang i ugen i gennemsnit siden fødslen

Anmeld

10. april 2012

Mathilde

Månsson skriver:

Hvor dejligt Så er det jo os af lyst at du vil ha mere gang i det

Ikke lyst som sådan, men lyst til at få mere lyst og det hører jo til i et parforhold

Anmeld

10. april 2012

Clisolka

Hmm det er gået lidt ned af bakke her efter vi er blevet forældre 

Før jeg blev gravid kunne vi sagtens have sex flere gange om dagen - nu? Nu er jeg heldig hvis jeg får 1 gang om ugen 

Når mor vil ha, skal hun da ha! 

Anmeld

10. april 2012

Lone Jakobsen

Månsson skriver:

Sådan tror jeg os det er nemmere og ha det hvis det er gensidigt

jamen vi er heldigvis næsten altid enige.... og er vi ikke, ja så må vi jo klare det selv

Anmeld

11. april 2012

frkanonym

Månsson skriver:

Åh ja det kan virkelig sætte en stopper for lysten

ja, desværre.

Anmeld

11. april 2012

Lullaby

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal stemme. I de uger hvor vi har ferie er det ca 3 gange om ugen, i hverdage er det meget normalt 2. En gang imellem kun 1 når vi er virkelig presset og stresset..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.